• Hoi allemaal!

    Elke maand zetten wij ons weer in om een mooie editie voor jullie klaar te maken.
    Nu kost dit toch wel erg veel tijd en vallen er af en toe wat teamleden weg door persoonlijke omstandigheden. Om die reden zijn we op zoek naar één à twee mensen die iedere maand een item zouden kunnen overnemen. Dit kost aanzienlijk minder tijd dan steevast iedere maand een aantal items uitwerken, maar het houd twel in dat de onderwerpen vrij flexibel zijn; de ene maand zou je een wedstrijd voorgeschoteld kunnen krijgen en de andere maand kan je gevraagd worden om een user te interviewen.

    We hebben het liefst twee mensen, voor het geval je helemaal niet met het onderwerp uit de voeten kunt. (:

    We communiceren wel via Facebook, dus het is wel prettig als je bevriend durft te zijn met ten minste één van de redacteuren van Q-magazine. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    ligt eraan wat ik zou moeten doen :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou wel graag willen, maar ik denk dat ik ondertussen al iets te veel doe. :W Ik ben wel benieuwd wie jullie komt versterken!


    What would Emma do?

    HalfBloodPrince schreef:
    ligt eraan wat ik zou moeten doen :P


    Nou, wat wel vrij vast ligt is dat ik altijd sowieso Wetenschap zelf probeer te doen, omdat dat niet echt over te nemen is. Verder ligt het er dus aan wie er die maand minder tijd hebt en wie dus behoefte heeft aan dat er iets wordt overgenomen. Idk met welke rubrieken je echt problemen zou hebben?


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Nou, wat wel vrij vast ligt is dat ik altijd sowieso Wetenschap zelf probeer te doen, omdat dat niet echt over te nemen is. Verder ligt het er dus aan wie er die maand minder tijd hebt en wie dus behoefte heeft aan dat er iets wordt overgenomen. Idk met welke rubrieken je echt problemen zou hebben?


    Nou, ik sta voor alles open en wil het wel proberen maar ik ga even neuzen in de rubrieken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou, dat klinkt best wel te doen! Lijkt me leuk, en volgens mij heb ik al best veel redacteuren op facebook.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Nou, dat klinkt best wel te doen! Lijkt me leuk, en volgens mij heb ik al best veel redacteuren op facebook.

    Leuk, ik ga je toevoegen! En dan wacht ik jou nog even af, Sharon!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt me wel leuk, Het ligt er alleen aan of jullie wel iemand van 14 willen ahaha

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 15:08 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Leuk, ik ga je toevoegen! En dan wacht ik jou nog even af, Sharon!


    Sure why not xD

    en als ik bij een onderwerp niet uitkom, doe ik wel research :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Sure why not xD

    en als ik bij een onderwerp niet uitkom, doe ik wel research :Y)

    Okido, leuk. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    FrenchFries schreef:
    Het lijkt me wel leuk, Het ligt er alleen aan of jullie wel iemand van 14 willen ahaha

    Je leeftijd maakt niet echt uit, maar we hebben er nu al twee, haha. We houden je in gedachten voor als er meer hulp nodig is, als je het goed vindt. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als jullie in de toekomst nog hulp nodig hebben, wil ik ook best helpen!

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Je leeftijd maakt niet echt uit, maar we hebben er nu al twee, haha. We houden je in gedachten voor als er meer hulp nodig is, als je het goed vindt. :Y)

    Helemaal prima ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zou wel willen, maar ik heb het toch wel druk met de Quibbler, wel veel succes met zoeken!


    How you doin'

    > Slotje, voor nu hebben we genoeg mensen. Mochten we weer mensen zoeken, dan openen we het topic weer.


    Happy Birthday my Potter!