• Ik vraag me af waar jullie je comfortabele ondergoed kopen, gezien ik al tijden fijn ondergoed zoek maar niets kan vinden. Het hoeft niet mooi of sexy te zijn, maar gewoon alleen lekker zitten. Vooral onderbroeken/slipjes zijn het probleem.

    Hema! Daar haal ik al mijn onderbroeken. Die zijn super fijn.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Hema! Daar haal ik al mijn onderbroeken. Die zijn super fijn.

    Ik heb onderbroeken met een beetje stretch van de hema, maar die zijn niet heel fijn. Daarin zweet ik zo snel. Al zitten ze wel heel lekker.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 19:44 ]

    Ik heb van de new yorker vind ze echt supper fijn en zitten toch wel heel netjes


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb ook altijd van de Hema. :'D
    Ik leef voor die katoenen strings, haha. Ik draag eigenlijk alleen dat, en de strings van setjes. En heb ook een paar slips van de Hema. Dus ik zou de Hema inderdaad aanraden, maarja zoals je al zei is dat niet ideaal voor je. Succes in ieder geval!


    The truth is out there.

    Voiles schreef:
    Ik heb van de new yorker vind ze echt supper fijn en zitten toch wel heel netjes
    ik zal daar eens kijken als ik ga shoppen

    Action, haha. Kei goedkoop en ze zitten geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb hipsters van kalvin klein (aliexpress, daar zijn ze heel goedkoop, wel groterr maat kopen!) en die zitte goddelijk!
    Maar ik heb ook brazillian hipsters van de h&m en die zijn behalve sexy ook heerlijk om tr dragen! En onder een strakke jurk zijn ze niet te zien ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tip: kies voor katoen. Andere synthetische materialen kunmen een vaginale schimmelinfectie in de hand helpen. Ik gebruik de onderbroeken van C&A. En regelmatig vervangen. Ik gebruik de mijne nu een paar jaar, er komt wat rek in en ik ben afgevallen. Ehyea.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik koop altijd strings van hunkemöller. Ik heb een paar slips/hipsters van de Hema voor ongesteldheidshit. Haha.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vane schreef:
    Ik koop altijd strings van hunkemöller. Ik heb een paar slips/hipsters van de Hema voor ongesteldheidshit. Haha.


    This hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!