• '

    ... Tegen baby Fae!




    Zoals sommige van jullie in een van mijn vorige topics vast en zeker hebben gelezen, was ik opzoek naar een naam voor mijn nieuwe gerbil, aangezien Arya midden Januari was overleden en Sansa dus alleen achter bleef. Hoewel ik diverse namen had die ik erg mooi vondt, had ik nooit het gevoel van: "Ja! Dit is 'm!"

    Uiteindelijk kreeg ik dit gevoel wel bij de naam Fae.
    De naam is een spellings variant van zowel de naam Fay(e) als een oud Engelse spelling van het woordt Fairy. Ik houdt van aparte en unique namen, dus het was voor mij een vrij logische keuze om voor Fae te gaan, i.p.v Fay(e).

    Arya en Sansa zijn vernoemd naar personages uit GOT, aangezien ik het super mooie namen vondt en het tevens een soort eerbetoon was aan een van mijn favoriete series. Fae is (los van het feit dat het uiteraard een super leuke naam is), voor mij een eerbetoon aan de tv serie Lost Girl, waar de Fae een bovennatuurlijk ras is.


    ...Isn't she adorable?!


    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 15:58 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    She is cute and black :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    She is cute and black :Y).


    Zeg dat wel! Het was nog een behoorlijke uitdaging om deze zwarte pluizenbol als een daadwerkelijk beest op de foto te krijgen i.p.v. een wazige zwarte vlek! x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Omg, ik had er ook zo een! Het zijn echt geweldige beestjes. Nu mis ik mijn Stamper (':


    Mhm?

    Awww, wat een schattig beestje c:
    Ik vind Fae ook een heel erg mooie naam trouwens (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dreadful schreef:
    (...)

    Zeg dat wel! Het was nog een behoorlijke uitdaging om deze zwarte pluizenbol als een daadwerkelijk beest op de foto te krijgen i.p.v. een wazige zwarte vlek! x'D

    Haha, she is a black beauty! c: No, not the horse hehehe. Oke lame sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohhhh wat een dotje is het! Haar naam is ook leuk. <3


    She's imperfect but she tries