• Behind Closed Doors

    Er is een klein dorpje aan een rivier aan de rand van Manchester: Carrington. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de binnenstad van Manchester, wat ongeveer een half uurtje fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.



    • Rollen •

    • Familie 1
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • Sasaki
    Naam • Leeftijd • Breckenridge

    • Familie 2
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User

    • Familie 3
    Vader • Naam • Leeftijd • IrisWestAllen
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • Spier
    Naam • Leeftijd • User

    • Familie 4
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User

    • Familie 5
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User

    • Overige Buurtbewoners
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User



    • Lijstje •

    Naam •
    Leeftijd • [Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen]
    Uiterlijk • [Met Faceclaim]
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis • [Baan, status in relatie, jongere leven etc]
    Extra •





    [url=]Rollentopic[/url] • [url=]Speeltopic[/url] • [url=]Praattopic[/url]



    • Regels •
    • Minimaal 200 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet, daarvoor moet je naar Manchester.
    • Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen, Spier, of Sasaki maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 15:06 ]


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Ik heb alleen een pb gekregen van MrsSmollet, maar ik hoop dat mijn laatste bericht genoeg antwoord geeft.

    Om 15:39 al omtrent Anaïs. ;D

    Maar bedankt in ieder geval. Sorry voor de moeite en zo, maar we zaten te brainstormen en kwamen al gauw op dit uit, onwetend dat er meerdere personen mee zouden gaan doen.

    Is Anaïs tot nu toe trouwens goed?


    I'm your little ray of pitch black.

    MatthewMMurdock schreef:
    De zonen van Sempre en watahmaloehn worden voor nu familie 2 of 3. Er komt mogelijk nog een familie bij, maar dan moet er animo zijn voor 2 extra volwassenen.
    Op aanvraag blijft familie 4 zonder kinderen.


    Dit vind ik echt heel fijn. En wat Asuka al zei, sorry voor de moeite x:


    Faith is everything.

    watahmaloehn schreef:
    Zou ik dan een meisje maken en aangezien @Philip over het hoofd was gezien en ik later kwam, alleen als het mogelijk is hoor.


    Ow god, sorry Philip, dat was niet de bedoeling. Wilde je nog meedoen? Het is totaal mijn fout. SORRY!

    Ik ga even alles optellen en dan kijk ik even, goed? Er zijn nu opeens veel veranderingen die doorgevoerd moeten worden.

    Asuka schreef:
    (...)
    Om 15:39 al omtrent Anaïs. ;D

    Maar bedankt in ieder geval. Sorry voor de moeite en zo, maar we zaten te brainstormen en kwamen al gauw op dit uit, onwetend dat er meerdere personen mee zouden gaan doen.

    Is Anaïs tot nu toe trouwens goed?


    SORRY!!! Was op mijn werk rond die tijd en heb er compleet overheen gelezen. SORRY. Ik hoop dat mijn reactie genoeg is.

    En geen enkel probleem voor familie 4. Het moet voor iedereen leuk blijven.

    Ik ga nu naar haar kijken.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Dit vind ik echt heel fijn. En wat Asuka al zei, sorry voor de moeite x:


    Geen enkel probleem!!!

    ALS IK NOG IEMAND GEMIST HEB: SORRY!!!!


    Bowties were never Cooler

    Een kleine kanttekening voor de vierde familie, ze hebben wel kinderen, maar die zijn dan niet speelbaar. Ze hebben één geadopteerd kindje, en een kindje van hunzelf c:


    Faith is everything.

    Ik ga NU alle tot nu toe gemaakte rollen nalezen


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een dochter uit familie 4?
    Edit: Als die überhaupt een dochter willen. Anders hoop ik dat er nog andere families beschikbaar zijn.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 20:21 ]


    nothing like the rain, when you're in outer space

    NOAH PARKER (?)
    • My whole life is about her and I want her life to be all about me •


    • I would like to be the air that inhabits you for a moment only •


    • I rather have misery with one than happiness with the other•



    Naam:
    • Noah • Noah is a name with Hebrew origins. The meaning of Noah is peace/rest. In the Bible, Noah was known for gathering animals “two by two” and creating an ark of refuse for the great flood.
    • Parker • Parker is a family name of English origin, derived from Old French with the meaning "keeper of the park".


    Leeftijd:
    Noah is 18 jaar jong. Hij is geboren op 2 januari 1998.


    Uiterlijk:
    Noah is een nogal spookachtige verschijning, met zijn witblonde haren en zijn lichte ogen. Door zijn hoge junkbeenderen en zijn scherpe kaaklijn komt de jongen nogal hard en gevoelloos over, hoewel dit ook komt door zijn bleke lippen die nooit omhoog lijken te krullen. Noah heeft nog steeds geen baardgroei, iets wat hem wel wat irriteert. De jongen ziet er altijd maar wat ongemakkelijk uit, hij is namelijk 1 meter 88 lang, maar hij is ook vrij mager en bleek waardoor het lijkt alsof zijn lichaam niet helemaal in proporties is.
          Noah draagt eigenlijk alleen maar zwarte, nette kleding, waardoor het bijna lijkt alsof hij dagelijks een begravenis te bezoeken heeft. Hij is gewend hier opmerkingen over te krijgen, maar hij voelt zich nou eenmaal goed bij de stof. Noah heeft geen tattoeages en ook geen piercings, hoewel hij dit bij anderen wel interessant vindt.



    Karakter:
    • Mysterieus
    • Intelligent
    • Stil
    • Opmerkzaam
    • Gefocust
    • In zichzelf gekeerd
    • Achterdochtig
    • Humeurig
    • Beschermend
    • Creatief
    • Hooggevoelig
    • Eenzaam
    • Muzikaal
    • Opvliegend
    • Hoge verbeelding
    Toelichting:
    Noah is altijd een zeer stille jongen geweest met een erg levendige fantasie wat ook nu nog steeds erg naar voren komt in zijn karakter. Waar Bailey eigenlijk totaal niet doorheeft dat hij zo geobsedeerd door haar is, ziet hij allemaal tekens die haar gevoelens voor hem - althans, in zijn ogen - zouden bevestigen. Noah is ook erg bezitterlijk en ziet haar letterlijk als de zijne, ook al weet zij er zelf niks van. Hierdoor komt het vaak voor dat hij mensen die haar lastig vallen - in zijn ogen - of de relatie bedreigen die ze - in zijn ogen - hebben, in elkaar slaat. Want hij is daarnaast ook vrij opvliegend.
          Noah is eigenlijk altijd al een einzelgänger geweest en is er wel aan gewend dat hij altijd alleen is. Hoewel zijn familie hem probeert te doorgronden, weert hij dat juist af. Natuurlijk geeft hij wel om zijn ouders en zijn zusje, maar hij is teveel in zichzelf gekeerd om dat te uitten.
          Naast zijn gesloten persoonlijkheid en zijn obsessieve gedachtens over Bailey, heeft Noah natuurlijk ook wat positieve eigenschappen. Zo is hij ontzettend muzikaal en ook erg creatief. Hij speelt gitaar en piano, maar schrijft zo nu en dan ook zelf liedjes (die hij soms bij Bailey in het kluisje stopt). Ook kan hij erg goed tekenen en schilderen, hoewel dat talent zich meestal uit in portretten van Bailey.


    Geheim:
    Noah heeft al een ruime tijd een obsessie voor Bailey. Dit is ongeveer een jaar geleden tot stand gekomen bij een schoolevenement waar hij een gesprekje met haar had. Uiteraard kenden ze elkaar al van de buurt, maar toen was Noah's interesse in haar nog vrij afstandelijk. Pas toen hij erachter kwam hoe lief en leuk ze was, begon ze in zijn gedachtens te overheersen. Waar het begon als haar op school in de gaten houden is het inmiddels een beetje uit de hand gelopen. Hij volgt haar naar school en naar alle buitenschoolse activiteiten die ze doet. Noah heeft ook al meerdere keren een jongen die interesse in haar toonde of te dicht bij haar in de buurt kwam in elkaar geslagen. Sinds enkele weken stopt hij nu ook briefjes in haar kluisje en tijdens zijn achtervolgingen neemt hij tegenwoordig een fotocamera mee. De foto's plakt hij in zijn kledingkast waar inmiddels geen kledingstukken meer inhangen.


    Geschiedenis:
    Al vanaf jongs af aan heeft Noah altijd zijn eigen pad getrokken en de rest achter zich gelaten. Hij was namelijk nooit erg bekwaam in het maken van vrienden, iets wat hij nu nog steeds niet is. Vroeger had hij al een heel erg levendige fantasie en hij kwam vaak thuis met een van zijn denkbeeldige vrienden. Hij was hier nogal overtuigend in en waar de meeste kinderen dit gedrag tot hun 8ste vertonen, was Noah zeker tot zijn 12e overtuigd van het bestaan van deze vrienden.
          Pas op de middelbare school begon hij zich te realiseren dat dit niet echt was, maar hierdoor trok hij zich nog meer terug. Hij verloor zich daarna een tijdje in games en dit ging zover dat hij soms zijn ouders vroeg om het eten naar boven te brengen. Hij haatte school, want niemand leek hem te willen en kunnen accepteren, waardoor hij altijd alleen zat in zijn pauzes. Het hielp niet mee dat de Harry Potter films grote hits waren, want hij werd vaak vergeleken met Draco Malfoy waarbij zijn klasgenoten hem meer dan eens vroegen om zijn onderarm te laten zien of hem een fred noemden.
          Heel veel deed dit hem niet, maar het zorgde er wel voor dat hij minachtend naar zijn klasgenoten kwam te staan. Gezien het feit dat Noah ook een heethoofd was, kwam het vaak voor dat hij op school in de problemen kwam wanneer hij een pester had geslagen. Dit bleek uiteindelijk wel effecties te zijn, want al snel werd hij alleen gelaten.
          De enige keren dat hij ooit buiten kwam was wanneer er iets in de buurt georganiseerd was. Zijn ouders dwongen hem dan om mee te gaan, waardoor hij vaak zwijgzaam in een hoekje zat, terwijl hij iedereen nauwlettend in de gaten hield. Op deze buurtfeesten maakte hij kennis met Bailey en begon hij zich in haar te fascineren. Op afstandje heeft hij toegekeken hoe ze het opnam voor mensen die gepest werden en daaruit ontstond zijn adoratie.


    Extra:
    — Seksualiteit: Noah is heteroseksueel, denkt hij.
    — Likes: Bailey, gamen, gitaar spelen, eten, alleen zijn.
    — Dislikes: Bemoeials, pesters, luidruchtige mensen en harde muziek.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 19:03 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Chikara schreef:
    Mag ik een dochter uit familie 4?


    Ik wil geen gamecrasher zijn.. Maar de Bakers hebben 2 kleine kinderen, die dus niet interessant genoeg zijn om te spelen x:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Ik wil geen gamecrasher zijn.. Maar de Bakers hebben 2 kleine kinderen, die dus niet interessant genoeg zijn om te spelen x:


    Ik heb net het topic even doorgelezen en kwam daar zelf ook achter. Vandaar dat ik mijn bericht heb aangepast


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Kan het trouwens zo zijn dat Archer en Alexandra een kleine uitbouw bij hun huis hebben waar Alexandra haar werk kan doen?


    Faith is everything.

    Goed gekeurd:
    Oliver Greene
    Jesse Greene
    Charlie Parker
    Freddie Greene
    Charlotte

    Nog uitbreiding nodig:
    Tom ~ Niet volledig ingevuld. Invulling erg karig
    Oliver ~ Niet volledig ingevuld
    Bailey Greene ~ Niet volledig ingevuld. Gelieve lijstjes uit te werken
    Layla Greene ~ Moet aangevuld worden
    Ruby Parker ~ Niet volledig ingevuld. Gelieve lijstjes uit te werken
    Archer Baker ~ Niet volledig ingevuld
    Anaïs Parker ~ Niet volledig ingevuld
    Alexandra Baker ~ Gelieve lijstjes uit te werken
    Noah Parker ~ Niet volledig ingevuld

    Niet begonnen:
    Vrouw Whittle

    Als je meer feedback wil, PB of GB even

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 20:42 ]


    Bowties were never Cooler

    MrsSmollett schreef:
    Kan het trouwens zo zijn dat Archer en Alexandra een kleine uitbouw bij hun huis hebben waar Alexandra haar werk kan doen?

    Tuurlijk, of een schuurtje. Dit zijn gewoon gevels om een indruk te geven en een lijdraad voor mensen


    Bowties were never Cooler

          • Naam •
    Alexis "Alex" Maelie Beckett-Dourdan.
          • Leeftijd •
    Achtendertig.
          • Uiterlijk •
    Alexis is een mooie, aantrekkelijke vrouw. Alexis heeft lange benen en in principe volle vrouwelijke vormen. Haar gezicht is ovaal, met scherpe jukbeenderen. Lang, glanzend blond haar met een bruine uitgroei, mooi gevormde zalmroze lippen en grote, ijsblauwe ogen maken haar die tipische 'pretty blonde', dit ging dan vroeger, en nu nog steeds, ook gepaard met een hoop mannelijk aandacht en dit was zeker niet altijd positief. Alexis heeft een blanke, redelijk egale, huid met hier en daar een klein sproetje. Dat Alexis geen achttien meer is begin je langzaamaan te zien aan kleine lachkrinkeltjes rond haar ogen, toch zou je haar zeker niet eind dertig schatten. Ze draagt niet veel make-up, een beetje mascara en wat zachte bruine oogpotlood, al kan ze soms iets heftiger aan de weer gaan met zwart, maar normate ze ouder word gaat dit ook steeds natuurlijker, al deed ze dat altijd eigenlijk wel. Op haar lippen draagt ze eigenlijk nooit iets, heel af en toe een neutrale lipstick met een lichte gouden glans, maar niks heftigs of geen glossy producten, sinds ze het gevoel niet prettig vind en ook niet echt van al die glans houd.
    Haar kledingstijl is heel gewoon, effen shirts en spijkerbroeken, of een blouse met kokerrok, vaak met een simpel paar stiletto's, of laarzen met vaak ook een kleine hak.
          • Karakter •
    Hoewel Alexis vanbuiten wel een prachtvrouw is, is de binnenkant heel wat minder mooi. De vrouw heeft een hoop ondergaan in haar leven en dit heeft haar zeker veranderd. Alexis is namelijk extreem onzeker geworden en heeft een aantal zware angsten ontwikkeld. Deze combinatie kunnen haar een erg jaloerze vrouw doen lijken, een gesloten iemand, hard of juist weer heel breekbaar. Dat laatste is waar, er is niet veel voor nodig Alexis er onderdoor te krijgen, ze mag dan vrij sterk zijn, maar soms, door bijvoorbeeld aan haar dierbare familie te zitten, of er zelfs maar mee te dreigen, zal je zien dat ze slechts met kleine stukjes slecht klevend plakband nog aan elkaar zit. Het zal haar breken, in duizenden stukjes.
          Het blijft niet alleen bij het extreme verlangen tot beschermen, Alexis ziet ook overal spoken. Ze is doodsbang dat Tom haar zal verlaten voor iemand anders, of er misschien ook nog afspraakjes met anderen op nahoud. Ze doet er alles voor hem tevreden te houden, vergoocheld haarzelf hierin, doet haar best er leuk uit te zien voor hem, carrière te maken, doet zoveel mogelijk in het huishouden. Niet alleen voor Tom zou ze alles, maar dan ook alles, opgeven, ook voor hun zoon en dochter waakt ze. Als een bloedhond die een aanval afwacht.
          Een mengeling van extreme verlatings- en bindingsangst maakt dat ze erg moeilijk contacten legt. Ook leid Alexis aan een depressie en is ze eigenlijk gewoon vrij bang voor mensen, een verkeerde aanraking of zelfs beweging kan haar al door het lint doen gaan. Ook is ze als de dood voor water. Sommigen denken dat ze gek is, zij kennen haar verhaal enkel niet.
          Als je haar vertrouwen echt hebt, haar tot op het bot kent - of eigenlijk zelf heb ontdekt, ze zou zichzelf nooit blootgeven -, zal je merken dat het een zachtaardige vrouw is, betrouwbaar en zorgzaam, haar hart mag dan wel versteend zijn, maar dat kleine stukje dat nog klopt is warm, liefdevol. Toch kan ze erg fel zijn en haar verleden heeft haar zoveel gedaan dat er van haar mooie kant niet veel te vinden meer is, dat haar zwarte kant ieder moment op kan duiken.
          Kort verteld lijkt Alexis op het begin nogal afwezig, maar ken je haar wat beter lijkt ze bijna wel gestoord, toch, die personen die haar hart in zijn gekropen, tot nu toe slechts Tom en hun kinderen, zullen een mooi persoon zien, al zijn zo ook niet altijd veilig voor haar diepe angst.
          • Geheim •
    Haar dochter, Charlotte, is helemaal niet van Tom, dit mag iedereen wel denken, maar zij weten beter. Charlotte is het kind van Oliver Greene. De twee hebben in het verleden een one night stand gehad. Diezelfde avond had Alexis voor het eerst seks gehad met Tom, ze hadden geslapen en ze had nachtmerries gehad, waarna ze midden in de nacht overstuur het huis uir gig en bij Oliver op de stoep, ze kende hem immers door hun studie. Hij heeft haar gekalmeerd en van het een kwam het ander. Alexis kwam er eigenlijk heel laat pas achter dat ze zwanger was, ze was pas twintig en wist niet hoe ze voor een kind moest zorgen. Ze wist niet eens wie de vader was, maar was vrij zeker dat ze met Tom bescherming had gebruikt en dat dit met Oliver niet het geval was, toch was ze niets zeker. Tom was gelukkig erg supportive toen hij er achter kwam dat ze een kind droeg en ze zijn nooit meer uit elkaar gegaan. Echter heeft ze een test gedaan, wat erop wees dat Oliver toch echt de vader was. Met alle angst is ze naar hem toe gestapt. En zo heeft hij in het geheim een beetje de opvoeding van Charlotte meegekregen. Buiten de vader heeft ze dit nog steeds aan niemand verteld en weet ook niet of ze ooit dapper genoeg is om dit te doen, toch weet ze dat ze dit niet nog langer voor Tom achter kan houden en ook niet voor Charlotte.
          • Geschiedenis •
    Haar kinderjaren is Alexis opgegroeid in kamp, haar vader vocht in de oorlog en haar moeder was daar verpleegster, Alexis was eigenlijk een ongelukje, maar nu ze er was kreeg ze scholing met de paar andere kinderen. Eerder kreeg Alexis niet veel mee van het gevaar, de groep waar zij zat was namelijk meer een klein dorpje, het kamp stond een eind verderop, waardoor ze haar ouders nooit zag. De jongens werden getraint als militair en de meisjes kregen EHBO curcussen, maar ook de nodige trainingen in het gebruik van wapens als dat nodig zou zijn. Alexis was eigenlijk met iedereen bevriend, was populair onder de jongens, had soms iets met jongens die een paar jaar ouder waren dan haar, en had tot haar veertiende een prima leven. In die tijd had ze een vrij lange tijd een relatie met de vijf jaar oudere Maxim. Ze vertrouwde hem volledig en dat was misschien ook waar ze de fout in ging, zij wist de locatie van het kamp en hij heeft dit uit haar gekregen. En heeft dit niet voor het goede doel gebruikt. Vijf dagen heeft ze niks van hem gehoord en maakte zich verschrikkelijk zorgen. De zesde nacht zag ze hem eindelijk weer terug, maar de herreneging was niet gelukkig. Het ging gepaar met een hoop geweld. Maxim heulde met de vijand en zo konden zij makkelijk een inval doen in zowel het dorp als het kamp. Drie dagen heeft het geduurd en er zijn slechts een paar overlevenden overgebleven, waaronder Alexis dus. Gelukkig is ze er enkel niet vanaf gekomen, de psychologische schade zou al meer zijn dan een veertienjarig kind zou kunnen hendelen. Dierbaren werden voor ogen haar gemarteld en gedood. Zelf was ze één van de 'gelukkigen' die op het begin gespaard is en gemarteld werd voor meer informatie en verkracht werd voor zowel de hoop dat ze zou breken als plezier. Een knappe maagd is natuurlijk altijd leuk. Het ergst was nog Maxim, het feit dat hij haar vertrouwen zo had beschaamd heeft haar enorm veel pijn gedaan. Alexis heeft stilgehouden, wetend dat als ze toe zou geven het niet alleen haar einde zou betekenen, maar ook anderen. Toch heeft ze na drie dagen toe gegeven, ze begon waanbeelden te krijgen en zowel haar lichaam als haar geest was op, ze kon niet meer. Ze leeft nog omdat de regering eindelijk binnen kwam en zo, met het nodige geweld, de meeste van de overlevenden heeft gered. Verwond, ziek en gewoon kapot is Alexis naar het ziekenhuis gebracht, lichamelijk heeft ze het gehaald, geestelijk niet. Ze gaat nog steeds naar een psycholoog, wat wel helpt, maar ze zal er nooit overheen komen.
    In haar periode van angstig verschuilen in haar appartement heeft ze Tom leren kennen. Na dagen niks te eten moest ze naar de apotheek voor haar medicatie, met de supermarkt ernaast is ze toen maar boodschappen gaan doen. Of dat probeerde ze, want ze raakte compleet in paniek, liet de boel vallen en rende de winkel uit, tegen Tom aan. Hij heeft haar gekalmeerd en thuis gebracht. De volgende dag stond er dan toch een tas boodschappen voor de deur, net als de week erna. De week daarna legde ze den broefje neer met een bedankje. En uiteindelijk heeft ze hem binnen gelaten. Een onuitgesproken regeling was ontstaan en ze kregen een band, zij begon voor hem te koken en ze opende zich steeds wat meer op. Hij is in een bange nacht blijven slapen, puur voor de steun, en het duurde nier heel lang voor hij niet weg te slaan was. De emotionele relatie bestond al, gevoelens waren er al zat, een echte, officiële relatie met romantische lichamelijke affectie heeft tijd gekost. En als je Alexis nu ook vraagt hoe lang ze nou precies bij elkaar zijn heeft ze geen idee.
    Na jaren studie werkt Alexis als cardioloog. Een lastige, maar goed verdiende baan, waar een precieze hand en een stel hersenen voor nodig is. Alexis opereert en is op haar weg naar het operatief leiderschap.
          • Extra •
    Haar bloed is Frans-Canadees.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 22:11 ]


    Reality's overrated.

    @Sempre en watahmeloehn

    Is het goed als Sempre's zoon bij familie 2 zit, en watahmeloehn's zoon bij familie 3?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)
    Tuurlijk, of een schuurtje. Dit zijn gewoon gevels om een indruk te geven en een lijdraad voor mensen


    Ooh mooi zo c: Dan hebben ze in ieder geval een aanbouw/uitbouw waar wat fitness apparaten en andere sportattributen in staan c:

    Trouwens.. Moet ik het uiterlijke lijstje ook gaan uitwerken? Veel duidelijker dan dit kan ik het niet maken, anders word het -voor mij- erg warrig en vergeet ik waarschijnlijk de helft x:


    Faith is everything.