• Behind Closed Doors

    Er is een klein dorpje aan een rivier aan de rand van Manchester: Carrington. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de binnenstad van Manchester, wat ongeveer een half uurtje fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.



    • Rollen •

    • Familie 1
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • Sasaki
    Naam • Leeftijd • Breckenridge

    • Familie 2
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User

    • Familie 3
    Vader • Naam • Leeftijd • IrisWestAllen
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • Spier
    Naam • Leeftijd • User

    • Familie 4
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User

    • Familie 5
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User

    • Overige Buurtbewoners
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User



    • Lijstje •

    Naam •
    Leeftijd • [Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen]
    Uiterlijk • [Met Faceclaim]
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis • [Baan, status in relatie, jongere leven etc]
    Extra •





    [url=]Rollentopic[/url] • [url=]Speeltopic[/url] • [url=]Praattopic[/url]



    • Regels •
    • Minimaal 200 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet, daarvoor moet je naar Manchester.
    • Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen, Spier, of Sasaki maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 15:06 ]


    Bowties were never Cooler

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    yeah brb crying this is too hard for me

    Wil je de twee dingen gewoon naast elkaar hebben? Want nu heb je ergens middenin die right gebruikt, terwijl ik het persoonlijk in het begin zou doen? Al weet ik niet precies wat je bedoeling is, dus ik kan er ook verre van naast zitten uiteraard. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Wil je de twee dingen gewoon naast elkaar hebben? Want nu heb je ergens middenin die right gebruikt, terwijl ik het persoonlijk in het begin zou doen? Al weet ik niet precies wat je bedoeling is, dus ik kan er ook verre van naast zitten uiteraard. c:


    Nee ja ik wou eigenlijk 2 - 1 - 2 maar die laatste lukte niet en die bleef zeg maar ook niet in die quote staan snap je. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Nee ja ik wou eigenlijk 2 - 1 - 2 maar die laatste lukte niet en die bleef zeg maar ook niet in die quote staan snap je. :')

    Oh zo, omdat ik telkens maar vier foto's zie, dus ik zag het zo niet in. Misschien dat de quote nou juist een limiet heeft op breedtes van foto's of zo? Als je twee grote naast elkaar zet dat die loopt te bitchen? Ik werk al een tijdje niet meer met die krengen omdat ze een eigen wil lijken te hebben, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Oh zo, omdat ik telkens maar vier foto's zie, dus ik zag het zo niet in. Misschien dat de quote nou juist een limiet heeft op breedtes van foto's of zo? Als je twee grote naast elkaar zet dat die loopt te bitchen? Ik werk al een tijdje niet meer met die krengen omdat ze een eigen wil lijken te hebben, haha.


    hahaha ja ik dacht dus ook dat het die grote was daarom had ik er een weggehaald, maar ja een eigen wil indeed, maar goed het is dus Angelina Jolie, just imagine a pretty layout with it :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    hahaha ja ik dacht dus ook dat het die grote was daarom had ik er een weggehaald, maar ja een eigen wil indeed, maar goed het is dus Angelina Jolie, just imagine a pretty layout with it :Y)

    Haha, shitty quote codes zijn shitty. ;D Well, just saying maar Angie heeft geen pretty layout nodig. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Haha, shitty quote codes zijn shitty. ;D Well, just saying maar Angie heeft geen pretty layout nodig. ^_^


    Jij snapt m!! hahaha, en ben ik trouwens de enigste waarbij pagina 3 het niet doet? :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Jij snapt m!! hahaha, en ben ik trouwens de enigste waarbij pagina 3 het niet doet? :')

    Haha, ja toch? ;D

    Bij mij doet hij het wel? Ik zal eens even tussen mijn codes kijken of ik ze goed afgerond heb, gezien mijn lijstjes er staan.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Haha, ja toch? ;D

    Bij mij doet hij het wel? Ik zal eens even tussen mijn codes kijken of ik ze goed afgerond heb, gezien mijn lijstjes er staan.


    Oh grapje I fixed it, was een beetje vaag het werd helemaal zwart maar klikte op wat en toen deed ie het weer :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Oh grapje I fixed it, was een beetje vaag het werd helemaal zwart maar klikte op wat en toen deed ie het weer :')

    Ah mooi. Ik had wel wat codes nagekeken en zo. Ik ben wel enkele niet afgeronde codes tegengekomen, dus toch maar mooi dat je het zei, haha. Klinkt vreemd, maar ach, de pagina doet het weer. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Het Praattopic

    Ja, ik weet dat er Rollentopic staat. Mijn fout. Snel volspammen dus ;p


    Bowties were never Cooler


    Dylan Valentino ..

          Leeftijd;




    Zestien
          Innerlijk.
    - Avontuurlijk.
    - Direct.
    - Ongeduldig.
    - Slordig.
    - Ijdel en tikkeltje arrogant.
    - Kindervriend.
    - Luidruchtig.
    - Toneelspelend.
    - Sluw.
    - Sportief.
    - Flexibel.
    - Spontaan.
    - Spottend.
    - Nieuwsgierig.
    - Humoristisch.
    - Ongehoorzaam.
    - Speels.
    Uitgebreid;
    Deze jongen is nog maar net uit zijn puberteit en probeert op elk gebied het meeste uit zijn leven te halen en zo deed hij dat ook door middel van dit zomerbaantje. Hij is avontuurlijk en een echte toneelspeler. Hij houdt van acteren en heeft het altijd leuk gevonden om iedereen om de tuin te leiden met zijn leugens en grappen. Hij is erg flexibel en heeft een speels karakter. Hij had dan ook heel graag een jonger broertje of zusje willen hebben. Hij is daarnaast ook erg sportief en houdt ervan om te rennen, springen en gek te doen. Ook heeft hij zijn minder leuke dingen en is Dylan niet de gehoorzaamste, hij heeft een tik dat hij altijd tegen de regels in wilt gaan en is misschien ook wel met het goede woord te beschrijven; rebels. Zijn ongehoorzaamheid gaat samen met zijn slordigheid, hij is niet de persoon die alles tot in de puntjes goed wilt doen. Na vijf minuten is het voor hem goed geweest en zijn kamer is dan ook echt een puinhoop. Tegen kinderen is hij een echte schat maar tegen mensen van zijn leeftijd kan hij nog wel eens spottend uit de hoek komen net zoal dat hij vreselijk nieuwsgierig is en elke kleine detail wilt weten van iedereen.
    Dyl is een erg ijdele jongen en zelfs een tikkeltje arrogant soms, hij ziet er graag goed uit en heeft de goedkeuring van andere niet nodig om zichzelf de hemel in te prijzen. Zijn innerlijk kan voor sommige best heftig zijn en hij neemt geen blad voor de mond, hij zegt wat hij vindt en is erg direct. Een lichte hint dat je shirt misschien verkeerd om zit is niks voor Dylan, hij is iemand die dat hardop en luid tegen je zegt.
          Uiterlijk;
    Dylan vindt zijn eigen haar het allerbelangrijkste en besteedt daar altijd minimaal een halfuur aan, daarnaast heeft hij twee diamanten oorbellen bijna altijd in. Hij heeft een brede lach en perfecte witte tanden door z’n white teeth behandeling waar hij tot toe gedwongen is door zijn moeder die dacht dat een modellen carrière perfect bij hem zou passen. Dylan heeft zich rebels overgeworpen tot de tattoo’s toen hij zeventien werd en begon met een kroontje op zijn rechterborst en vanuit die tattoo had hij er nog een op zijn rechterarm geplaats en op zijn linkerborst. Deze tattoo's heeft hij laten zetten door een van zijn beste vrienden. Zijn kledingkast bestaat letterlijk uit alles en van alles, hij heeft graag variërende outfits en ruikt altijd heerlijk naar een mannen aftershave waar hij extreem veel van opspuit. Dat doet hij omdat hij liever niet naar rook ruikt en zeker niet omdat hij met kinderen werkt. Dylan heeft donkere ogen en donkere haren, hij draagt ook altijd een ring die hij van zijn opa heeft gekregen.
          Geschiedenis;
    Dylan heeft het altijd goed gehad maar was al op vroege leeftijd erg ondeugend en rebels. Hij was druk, speels en avontuurlijk, meestal probeerde hij alle kinderen mee te krijgen met zijn spellen en was belletje lellen een van zijn favoriete dingen. Toen er wat meer verantwoordelijkheden kwamen te kijken in zijn leven wou hij die al gauw de rug toe keren, hij haatte het en hij haatte school. Toch werd hij gedwongen om het af te maken en kwam daar al snel op het groepje kinderen die school net zo vervelend vonden, hij richtte zich op het verkeerde pad en werd nog rebelser wat nu eigenlijk nog steeds bezig is.
    Hij heeft het thuis altijd wel moeilijk gehad sinds hij niet zo van orde en regeltjes houd, hij heeft daarom ook zeker weleens wat strijd en heeft niet gauw een gezellig avondetentje. Hij kan het best goed vinden met zijn broer Joel en als ze problemen hebben komen ze al gauw elkaar tegemoet. Zijn kamer is meestal erg rommelig en hij helpt nooit echt mee in het huis, hij haat klusjes en opruimen.
          Geheim;
    Het geheim van Dylan loopt nu al een aardig tijdje, een affaire met de buurvrouw. Dylan schaamt zich niet snel maar voor dit zou hij zeker niet graag beschuldigd worden, Anaïs en hij hadden ontmoet op de theaterschool waar zijn ouders hem verplicht op hadden gezet. Ook daar had hij totaal geen behoefte in totdat Anaïs daar verscheen en er verscheen een vriendschap. Die vriendschap bouwde zich uit tot een nogal flirterige relatie en vanuit daar is hij bijles gaan krijgen in de garage van Anaïs. Zijn ouders denken gewoon dat ze hem wat bijleert maar in tegen stelling tot dat zijn ze op hele andere manieren elkaar dingen aan het bijspijkeren.
          Extra;
    Likes • alcohol, smoking, partying, kids, comedy ( movies and cabaretiers ), skating, milfs.
    Dislikes • responsibilities, cats, people who cry because he gets really uncomfortable because of that.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 12:26 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Sempre, weet je al met welk buurmeisje Noah een obsessie heeft?


    Reality's overrated.

    Whittle schreef:
    @Sempre, weet je al met welk buurmeisje Noah een obsessie heeft?


    Ik had afgesproken dat het Naomi wordt, maar ik ga alles nog even doorlezen.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 17:16 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is er nog een plaats voor een meisje in een familie ? (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    Is er nog een plaats voor een meisje in een familie ? (:


    Ja, in familie 5. Geheim alleen liever niet met betrekking tot de seksindustrie


    Bowties were never Cooler