• Gisteren kwam ik beneden en de hond leek alles behalve 'ok' te zijn. Zijn ademhaling was raar, neigde naar hyperventilatie. Ik moest bijna naar vrijwilligerswerk, en ik was bezorgd, dus ik heb mijn moeder uit bed gehaald. Zij heeft met veel moeite een dierenarts naar ons huis gekregen die Lucky onderzocht heeft. Hij verwees ons naar een dierenkliniek een halfuur rijden van ons huis. Toen was de auto er niet, dus daar was ook even gedoe om. Uiteindelijk konden mijn moeder en broertje gaan, want ik moest naar vrijwilligerswerk. Omdat ik zo in paniek was, was ik eigenlijk niet in staat om te gaan, maar ik kon niet afbellen. De lijst met telefoonnummers was namelijk niet waar hij wezen moest en uiteindelijk ben ik helemaal over te de toeren toch gegaan. Er werd begripvol gereageerd en eerst kon ik even afwas doen zodat het even rustig om me heen was. Uiteindelijk kreeg ik maar geen telefoontje. Mijn moeder zou namelijk bellen als ze meer over Lucky wist. Het enige wat ik te horen kreeg was 'kom maar naar huis toe, dan hoor je het daar'. Toen had ik al een naar onderbuik gevoel. Onderweg naar huis viel het kwartje. Lucky had het waarschijnlijk niet gehaald. Eenmaal thuis was iedereen in tranen en bleek mijn onderbuik gevoel helemaal juist; Lucky was overleden. Onderweg was hij onwel geworden en had de behandeltafel net niet gehaald. Daar had hij zijn laatste levensadem uitgeblazen. Het bleek om een gekantelde long te gaan, dus achteraf gezien was dat ook niet te redden. Het arme beestje heeft gelukkig niet al te veel pijn gehad. Hij is acht jaartjes oud geworden.

    Rest in peace, Lucky... Je was familie voor me, een maatje, de gekke clown die leven in de brouwerij bracht. Je was altijd vrolijk. Als ik blind optimisme moest omschrijven als een levend wezen, was jij dat. Je was een topper en we zullen je enorm missen... :'(

    Hier nog wat fotootjes die ik de afgelopen jaren gemaakt heb...



    Ik heb het nu ook heel erg te doen met Pim, want die is ook heel erg van streek :c

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 11:37 ]


    26 - 02 - '16

    He bah, zo zielig gewoon. Echt naar. Gecondoleerd Erieka, en veel sterkte voor jou en je familie.
    *hug* <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaah gadsie wat naar. Verschrikkelijk om je maatje te verliezen. Echt heeft veel sterkte!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Aw, wat verschrikkelijk voor je. Veel sterkte!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het overlijden van een huisdier is vreselijk. Heel veel sterkte!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah nee wat kut hee. Heel veel sterkte meid, en een dikke knuffel!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nogmaals veel sterkte met dit verlies (K)

    Wat naar. I know how much you care about your cat and dog. Gecondoleerd. :c


    Pretty is just a pretty word.

    Wat naar Erieka. Heel veel sterkte en gecondoleerd. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ah wat ontzettend naar. Ik wens je veel sterkte toe Erieka.

    Dankjulliewel <3


    26 - 02 - '16

    Aww jeetje. Wat vreselijk. Heel erg veel sterkte. (flower)


    The truth is out there.

    Ahww ;c dat is naar! Heel veel sterkte toegewenst!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aaahw wat naar zeg! :c Heel veel sterkte aan jou en je familie en natuurlijk ook voor Pim. Gecondoleerd!


    One Who Travels A Higher Path.

    Bah, wat vervelend. Ik weet als geen ander hoeveel je van een huisdier kunt houden, dus ik wil je heel veel sterkte toewensen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Heel veel sterkte, meid <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.