• Gisteren kwam ik beneden en de hond leek alles behalve 'ok' te zijn. Zijn ademhaling was raar, neigde naar hyperventilatie. Ik moest bijna naar vrijwilligerswerk, en ik was bezorgd, dus ik heb mijn moeder uit bed gehaald. Zij heeft met veel moeite een dierenarts naar ons huis gekregen die Lucky onderzocht heeft. Hij verwees ons naar een dierenkliniek een halfuur rijden van ons huis. Toen was de auto er niet, dus daar was ook even gedoe om. Uiteindelijk konden mijn moeder en broertje gaan, want ik moest naar vrijwilligerswerk. Omdat ik zo in paniek was, was ik eigenlijk niet in staat om te gaan, maar ik kon niet afbellen. De lijst met telefoonnummers was namelijk niet waar hij wezen moest en uiteindelijk ben ik helemaal over te de toeren toch gegaan. Er werd begripvol gereageerd en eerst kon ik even afwas doen zodat het even rustig om me heen was. Uiteindelijk kreeg ik maar geen telefoontje. Mijn moeder zou namelijk bellen als ze meer over Lucky wist. Het enige wat ik te horen kreeg was 'kom maar naar huis toe, dan hoor je het daar'. Toen had ik al een naar onderbuik gevoel. Onderweg naar huis viel het kwartje. Lucky had het waarschijnlijk niet gehaald. Eenmaal thuis was iedereen in tranen en bleek mijn onderbuik gevoel helemaal juist; Lucky was overleden. Onderweg was hij onwel geworden en had de behandeltafel net niet gehaald. Daar had hij zijn laatste levensadem uitgeblazen. Het bleek om een gekantelde long te gaan, dus achteraf gezien was dat ook niet te redden. Het arme beestje heeft gelukkig niet al te veel pijn gehad. Hij is acht jaartjes oud geworden.

    Rest in peace, Lucky... Je was familie voor me, een maatje, de gekke clown die leven in de brouwerij bracht. Je was altijd vrolijk. Als ik blind optimisme moest omschrijven als een levend wezen, was jij dat. Je was een topper en we zullen je enorm missen... :'(

    Hier nog wat fotootjes die ik de afgelopen jaren gemaakt heb...



    Ik heb het nu ook heel erg te doen met Pim, want die is ook heel erg van streek :c

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 11:37 ]


    26 - 02 - '16

    Onwijs veel sterkte!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nogmaals, heel veel sterkte.
    Een huisdier verliezen, zeker een hond, voelt aan als het verlies van een familielid. Ik kan er gelukkig nog niet over meepraten (ik klop het even af), de mijne wordt over een paar dagen 11, maar ik kan me donders goed voorstellen dat dit heel zwaar valt. Die leegte is moeilijk op te vullen.

    Wat naar voor jullie. Het verlies van een huisdier is altijd echt ongelofelijk zwaar. Heel veel sterkte aan jou en het gezin!


    What would Emma do?

    Ah, neee, dat is echt verschrikkelijk naar om te horen. Heel veel sterkte!


    Stenenlikker

    Ipseity schreef:
    He bah, zo zielig gewoon. Echt naar. Gecondoleerd Erieka, en veel sterkte voor jou en je familie.
    *hug* <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sterkte met het overlijden van je mooie, lieve, gezellige hond. Je kunt met me praten als het even niet meer gaat, je hebt me op FB.
    *insert hug gif*

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 17:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wat verschrikkelijk zeg. En wat een prachtige hond was Lucky trouwens (volgens mij hoort de naam Lucky sowieso bij alleen maar bij leuke honden, mijn overleden hond heette ook zo en wat een geweldig beest was dat zeg, mis hem nog steeds).


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zag het al op facebook... Wat verschrikkelijk! :c Veel sterkte<3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik vind 't zo zielig voor m'n kat nu... Hij zoekt nu continu naar Lucky :'(


    26 - 02 - '16

    Nogmaals heel veel sterkte!


    16 - 09 - '17

    Oooh bah wat erg! En nog zo jong ook, sterkte met dit verlies.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ken je niet, maar je post vaak over je huisdieren. Ik wens je heel veel sterkte. Het lijkt me echt een lieve hond.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Wat een prachtige hond! Echt ontzettend jammer.. Heel veel sterkte voor jou en je familie, ik weet hoe zwaar dat kan vallen.. :(


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    NickWilde schreef:
    Ik ken je niet, maar je post vaak over je huisdieren. Ik wens je heel veel sterkte. Het lijkt me echt een lieve hond.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.