• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Falahee schreef:
    Nou ik heb zijn geschiedenis, zoals ik het een beetje in mijn hoofd had, geschreven. Voor zijn karakter weet ik nog niets.


    Ik ga het karakter van Michael door de vingers zien, maar dan moet je je er wel aan houden.

    Ook eten Italianen over t algemeen pizza voor lunch, niet dinner, maar dat kon je niet makkelijk te weten komen


    Bowties were never Cooler

    Ik hoop dat je hier iets mee kan, Sempre


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Ik hoop dat je hier iets mee kan, Sempre

    Ah, super leuk stukje, ik ga zo aan de slag!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Asuka » SAWFT.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zoek nog steeds allerhande relaties voor Alexandra c:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    Ik zoek nog steeds allerhande relaties voor Alexandra c:

    I gave up on that, je krijgt toch amper reacties. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    I gave up on that, je krijgt toch amper reacties. ;D


    I know that, maar een laatste keer proberen kan altijd he ;D


    Faith is everything.

    watahmaloehn schreef:
    ik had naomi wel laten binnenkomen als het niet erg is :')


    Aangepast


    Bowties were never Cooler

    Euhm, Falahee. Bellezza betekend schoonheid als in de schoonheid van het meisje. Bella is schoonheid als in tot ziens schoonheid. Het is dus Ciao Bella en niet Ciao Bellezza. Zie hier

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:45 ]


    Bowties were never Cooler

    Waarom zit er geen volgorde in het reageren? Nu hebben sommigen al 4 keer gepost, terwijl ik pas 2 keer gepost heb en ik krijg nu het idee dat ik MOET posten omdat ik anders deze sneltrein niet kan bijhouden.


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    Waarom zit er geen volgorde in het reageren? Nu hebben sommigen al 4 keer gepost, terwijl ik pas 2 keer gepost heb en ik krijg nu het idee dat ik MOET posten omdat ik anders deze sneltrein niet kan bijhouden.


    Excusez-moi, ik heb al een paar keer gereageerd dus voel me aangesproken dus sorry haha. Ik ben enthousiast en verveeld.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Excusez-moi, ik heb al een paar keer gereageerd dus voel me aangesproken dus sorry haha. Ik ben enthousiast en verveeld.


    Ik bedoel jou niet hoor, dus voel je PLEASE niet aangesproken ;D


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    Waarom zit er geen volgorde in het reageren? Nu hebben sommigen al 4 keer gepost, terwijl ik pas 2 keer gepost heb en ik krijg nu het idee dat ik MOET posten omdat ik anders deze sneltrein niet kan bijhouden.


    Er zit volgorde in, per scene waar iets zich afspeeld. Als je een personage daarin laat mengen, wordt hij of zij gelijk opgenomen in de volgorde. Sommige gesprekken lopen alleen sneller dan anderen.


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Er zit volgorde in, per scene waar iets zich afspeeld. Als je een personage daarin laat mengen, wordt hij of zij gelijk opgenomen in de volgorde. Sommige gesprekken lopen alleen sneller dan anderen.


    Ja dat kan, ik heb zelf ook een RPG dus ik weet hoe het werkt. Maar heb je enig idee hoe dit alles overkomt naar mensen die het druk hebben en niet de hele dag de tijd hebben om te posten? Dit komt echt fucked up over, en vooral als mensen een vraag stellen en keihard genegeerd worden.


    Faith is everything.

    Dat tweede is inderdaad een heel groot probleem en ik weet dat het eerste niet altijd leuk is, maar om nu compleet andere, voor jou irrelevante, gesprekken op te houden omdat sommigen niet zo snel zijn als anderen vind ik ook weer zo wat. Daarom is de setting van een dorp ook zo mooi. Snelle posters kunnen doorspelen, terwijl mensen die t drukker hebben het rustig aan kunnen doen zonder dat de rpg compleet stilvalt en de snelle posters er geen zin meer in houden.

    Daarbij kan je altijd vragen om n samenvatting.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 12:29 ]


    Bowties were never Cooler