• Ik ben al een tijd op zoek naar een site waar je gratis (en zonder downloaden) films kan kijken, aangezien popcorntime het niet meer deed. Nu kan popcorntime wel weer maar met die berichten over boetes en onveilig, laat ik die optie maar vallen.
    Mijn vraag is dus nu: wie weet een site om gratis en zonder te downloaden films te kijken (ondertiteling is niet perse nodig)?

    Oh en reacties zoals: "betaal gewoon voor netflix," zit ik niet op te wachten. Daar is te weinig keus voor veel geld.

    Dankjewel alvast!
    Ik heb wel een site voor series kijken (zonder ondertiteling) voor de mensen die die site nog niet kenden :Y)
    thewatchseries

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 14:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2016 - 15:41 ]

    Bij primewire kun je ook films kijken, maar dan is adblocker wel aan te raden. (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2016 - 15:41 ]


    She's imperfect but she tries

    megashare & putlocker


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik heb de links uit jullie berichten verwijderd. Het is niet toegestaan de link voor een illegale site te geven. Het is wel toegestaan te verwijzen naar een site.

    - Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)


    What would Emma do?