• Zie titel.

    Luister, ik bedoel dit niet aanvallend, dus kom niet zeiken.


    -

    Misschien idunoo ..

    Maar eigenlijk is het wel voor the music niet?
    Veel meisjes houden van de band maar niet van de muziek xP


    I found myself in Wonderland.

    Misschien idunoo ..

    Maar eigenlijk is het wel voor the music niet?
    Veel meisjes houden van de band maar niet van de muziek xP


    Ik vraag het toch alleen. o.o


    -

    *veranderd*


    i need you like a heart needs a beat.

    *veranderd*


    dankje ;d


    -

    Ik denk dat Bill wat minder zou zijn.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik denk het niet. Misschien wel iets. Maar Bill zou nooit zo over de top zijn. En Tom zou ook wat minder zijn.


    Music is the new sex

    Ik denk het niet. Misschien wel iets. Maar Bill zou nooit zo over de top zijn. En Tom zou ook wat minder zijn.


    Ja, dat denk ik ook. ;d


    -

    (...)

    Ja, dat denk ik ook. ;d

    Ik weet het eigenlijk wel zeker:P


    Music is the new sex

    (...)

    Ik vraag het toch alleen. o.o


    Maar ik bedoel het niet slecht hoaa! Maar vele meisjes zijn verliefd op hun uiterlijk en eigenlijk moet toch alles om de muziek draaien of zit ik nu ongeloofelijk fout 0o?


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Maar ik bedoel het niet slecht hoaa! Maar vele meisjes zijn verliefd op hun uiterlijk en eigenlijk moet toch alles om de muziek draaien of zit ik nu ongeloofelijk fout 0o?

    Nee,je zit niet fout,want het draait allemaal eigenlijk om de muziek. Dat ze hun uiterlijk meehebben is gewoon een pluspunt. Maar muziek is het belangrijkst. De mannen van Metallica zijn ook niet knap,en daar vallen ook neit veel vrouwen op,maar hun muziek is top.
    Ik wijk afx'D


    Music is the new sex

    weet ik niet.
    (A)


    AAP

    Ik weet het eigenlijk niet Ö Ik denk dat Bill wel wat minder zou zijn Ö


    Listen to what we're not saying..

    ik denk het wel... bill zag er eigelijk ook al ongeveer zo uit, hij was gewoon jonger.. Tom is geen haar veranderd in kledingstijl en gustav en georg zien er heel normaal uit... Dus ja :D

    bill zei ook in vanity fair dat hij er ook zo zou uitzien als hij niet beroemd was...

    Ik denk dat Bill niet zo'n 'poef'kapsel zou hebben gehad maar anders zal er wel niet zoveel verschil geweest zijn =')

    ik denk het wel..
    aleen met goedkopere spullen >.O