• Jepp, ik zou graag wat HP fanfictions lezen dus eeh, drop het hier beneden a.u.b.!


    You are my piece of paradise.

    Kijk op het profiel van square voor tienduizend fanfics

    En ik heb deze en deze.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Kijk op het profiel van square voor tienduizend fanfics

    En ik heb deze en deze.


    Oh jee, nou heb je verwachtingen gecreëerd. Ik kom er nog 9.954 tekort voor tienduizend, vrees ik. Geef me nog een jaartje of zo. :Y)

    OT: De zesenveertig die er wel zijn kun je hier vinden, in mijn Schrijvers ID.
    Verder raad ik je ook aan om een kijkje te nemen bij Wiarda, die al mijn persoonlijke favorieten heeft geschreven. Hoewel ik maar heel weinig van ze heb gelezen weet ik dat ook Lily_Evans en Pads wat fanfics hebben die volgens anderen erg goed schijnen te zijn, en Marleen/SonOfGondor, maar die staat hierboven al. Er is erg veel HP fic op Q, en tegenwoordig ook weer best wel wat actieve verhalen, dus je hebt voldoende keuze. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh jee, nou heb je verwachtingen gecreëerd. Ik kom er nog 9.954 tekort voor tienduizend, vrees ik. Geef me nog een jaartje of zo. :Y)

    OT: De zesenveertig die er wel zijn kun je hier vinden, in mijn Schrijvers ID.
    Verder raad ik je ook aan om een kijkje te nemen bij Wiarda, die al mijn persoonlijke favorieten heeft geschreven. Hoewel ik maar heel weinig van ze heb gelezen weet ik dat ook Lily_Evans en Pads wat fanfics hebben die volgens anderen erg goed schijnen te zijn, en Marleen/SonOfGondor, maar die staat hierboven al. Er is erg veel HP fic op Q, en tegenwoordig ook weer best wel wat actieve verhalen, dus je hebt voldoende keuze. ^^


    Sorry, ik houd van overdrijven.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik hou van "Thw Heroic Rescue Of The Magnicifent Smoking Hot Sirius Orion Black || The History Of Lames" en "One Does Not Simply Call Potter James" van Lily_Evans , en heb ook genoten van "Unforgettable" van Shego als ik me niet vergis. Dit zijn allemaal Jily-fanfics. "Voldemort bestelt een Pizza" is ook heel leuk!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    (bloos) Thank you Melissa en Inge. Ik heb inderdaad enkele HP stories. Dit is wat ik tot nu toe heb qua HP:

    Afgeronde verhalen



    Genre: Harry Potter fanfic, fantasie, spanning, drama en een vleugje romantiek
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder, voornamelijk vanaf hoofdstuk 13
    Lengte: 99 hoofdstukken, +-116K
    Samenvatting:
    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.

    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.

    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.



    Genre: Harry Potter fanfic, Fantasie, Romantiek, Komedie
    Leeftijdskeuring: 12+
    Lengte: 16 hoofdstukken, +- 32K
    Samenvatting:
    Als alles in het leven fout lijkt te gaan en je hart alleen met leegte is gevuld, je warmte mist en duisternis je omringt, weet dan dat het licht dichterbij is dan je denkt en zal verschijnen op de meest onverwachte manieren.


    "Leave me alone, Potter!"
    "No, I won't leave you. Not like he did"


    Het dramatische, romantische en humoristische verhaal over de aanloop naar de dag dat Lily Evans eindelijk de naam "James" over haar lippen kreeg, in plaats van hem op hatelijke toon "Potter" te noemen. Een dag die James Potter nog altijd benoemt tot het beste verlate kerstcadeau ooit.


    Lopende verhalen



    Genre: Harry Potter fanfic, romantische komedie, fantasie
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder
    Planning: Start 1 februari 2016, afronden in 2016
    Samenvatting:
    Wanneer Harry begint te twijfelen aan de liefde tussen zijn ouders, grijpt Sirius Black in en vertelt zijn petekind hoe James en Lily precies bij elkaar zijn gekomen, namelijk dankzij zijn eigen heldhaftige optreden. Het humoristische verhaal wordt bijgeschaafd door Remus Lupin, die koste wat het kost wil voorkomen dat Harry slachtoffer wordt van Sirius' levendige fantasie. Echter zorgt dit ervoor dat Harry uiteindelijk niet het ontstaan van één perfect koppel krijgt te horen, maar twee.



    Genre: Harry Potter fanfic, Parodieën, komedie, romantiek
    Leeftijdskeuring: Alle leeftijden
    Planning: Lopend in 2016
    Samenvatting:
    De bekende Frozen songs in een Jily jasje.


    Some people are worth singing Frozen songs for. She was one of those people. Merlins sparkling flip flops, she could make all my totally awesome Potter coolness melt in an instant and my super hot Quidditch body shiver as if I was in deep deep snow. I couldn't just let her go, could I?


    Happy Birthday my Potter!

    Op mijn profiel heb ik er twee staan. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vraagje, wat is een jily fanfiction?

    (Ik vind het leuk om onder stenen te loggen, dus vandaar)


    You are my piece of paradise.

    Cibis schreef:
    Ik hou van "Thw Heroic Rescue Of The Magnicifent Smoking Hot Sirius Orion Black || The History Of Lames" en "One Does Not Simply Call Potter James" van Lily_Evans , en heb ook genoten van "Unforgettable" van Shego als ik me niet vergis. Dit zijn allemaal Jily-fanfics. "Voldemort bestelt een Pizza" is ook heel leuk!

    (bloos)
    Thank you. :Y)
    Chocoladekoekje schreef:
    Vraagje, wat is een jily fanfiction?

    (Ik vind het leuk om onder stenen te loggen, dus vandaar)

    James en Lily, de ouders van Harry. Vaak gaat het over hun moment in "het zevende jaar" dat ze iets krijgen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    James en Lily, de ouders van Harry. Vaak gaat het over hun moment in "het zevende jaar" dat ze iets krijgen. ^^


    This, het is nogal shipable, ghehe. Hoewel mijn afgelopen Jily story over het moment gaat dat Lily James James noemt ipv Potter, dus nog redelijk ver voor het moment dat ze iets krijgen en mijn lopende story toch vooral Sirius' versie is, met als hoofddoel dat hij Harry over zijn ouders vertelt en hierom ook begint in het zesde jaar en probably niet zal eindigen als ze iets hebben, maar pas veel verder. Oh en ik werk ook aan eentje die zich na hun dood afspeelt, dus het is toch nog een zeer uiteenlopend genre. Bovendien is het vaak ook gewoon een uitgebreide Marauders story, met nadruk op Jily, maar niet per se enkel en alleen Jily. :Y)


    Happy Birthday my Potter!