• Ik kwam dit lijstje tegen en ik kan me er zo hard in vinden. Lang leve de sociaal werker!

    Een job waarvoor je flexibel, empathisch en geduldig moet zijn? Dan heb je ’t vast en zeker over maatschappelijk werkers. Elke dag zijn ze druk in de weer om hun taken te volbrengen, en dat doen ze door maar liefst 15 (!) jobs te combineren. En daar verdienen ze ons EEUWIG respect voor!

    Link naar het lijstje.

    Ja ja, we zijn echte wereldverbeteraars. :Y)
    Wie herkent zich hier nog in? *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben bewust geen sociaaal werker, want ik kan niet met mensen omgaan. (krul)

    En dan hebben we het nog maar niet over die keer dat ik jou Bianca noemde ik schaam me er nog steeds voor

    [ bericht aangepast op 8 sep 2017 - 11:14 ]


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Ik ben bewust geen sociaaal werker, want ik kan niet met mensen omgaan. (krul)

    En dan hebben we het nog maar niet over die keer dat ik jou Bianca noemde ik schaam me er nog steeds voor

    Oh, zulke dingen komen bij mij ook nog voor! Ik had deze week een man en vrouw op bezoek, een nieuwe cliënt. Maar die vrouw zag er super jong uit en kwam vertalen voor die man. Die man zag er al wat ouder uit en redelijk grijs. En ik ging er vanuit dat het haar vader was en zei dat ook. Oeps, dat was iets te snel een conclusie getrokken. Het was haar man. Gênant. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb meer vrijwilligerswerk op mijn CV dan werk dat past bij mijn studie en ik moet aan mijn CV EN PORTFOLIO werken.
    Doe ik wat verkeerd? Nou ja, je komt nu eenmaal sneller aan dat soort werk + waardering (lang niet overal trouwens) + gewoon voor je eigen gevoel


    Aan niets denken is ook denken.