• He Q people!

    Ik vind Dr Martens laarzen/schoenen echt heel pretty, maar de prijs van die dingen vind ik niet zo pretty. Weten jullie winkels waarvan ze schoenen hebben die lijken op Dr Martens? Dus die ook een respectievelijke prijs hebben? ;p Liefst een winkel waar ik heen kan, dus niet online. c:



    Pretty is just a pretty word.

    Mehehe ik heb like 5 paar docs. Ze zijn het geld echt dubbel en dwars waard. De meeste mensen doen zo'n 10 jaar met hun docs. En hoe ouder ze zijn, hoe mooier. Ik zou zeker overwegen om te investeren in de real deal.

    Ik wist dat de Invito heeeeel veel look alikes hadden. Maar dan moet je snel je slag slaan. Ze zijn failliet, maar voordeel is, wel 50% op alles. Zij hebben trouwens ook de echte docs. De Invito in Utrecht had ze van de week nog. Weet niet hoe het in Emmen zit tho. Misschien Schuurman schoenen?


    The truth is out there.

    Briseis schreef:
    Mehehe ik heb like 5 paar docs. Ze zijn het geld echt dubbel en dwars waard. De meeste mensen doen zo'n 10 jaar met hun docs. En hoe ouder ze zijn, hoe mooier. Ik zou zeker overwegen om te investeren in de real deal.

    Ik wist dat de Invito heeeeel veel look alikes hadden. Maar dan moet je snel je slag slaan. Ze zijn failliet, maar voordeel is, wel 50% op alles. Zij hebben trouwens ook de echte docs. De Invito in Utrecht had ze van de week nog. Weet niet hoe het in Emmen zit tho. Misschien Schuurman schoenen?

    Bruh. 5 paar docs? Als in.. ga uit van 600 euro? No wonder you have no money bruh (not to be rude, much love) Is toch zonde? Meh, je laat me nu wel echt twijfelen. Invito? Dan moet ik googlen of we die hier hebben. Kan anders morgen wel eens rondkijken.. anders maar langs de Schuurman I guess?


    Pretty is just a pretty word.

    Briseis schreef:
    Mehehe ik heb like 5 paar docs. Ze zijn het geld echt dubbel en dwars waard. De meeste mensen doen zo'n 10 jaar met hun docs. En hoe ouder ze zijn, hoe mooier. Ik zou zeker overwegen om te investeren in de real deal.


    Exact dit. Knock-offs gaan vaak misschien maximaal een jaar mee, dus dan blijf je knock-offs kopen, terwijl je voor al dat geld wat je in die nepperds steekt, een decent paar Docs had kunnen kopen.

    Voor de rest ken ik niet echt winkels. Ik kon me herinneren dat de Bristol ook van die cheapo nepperds verkocht,


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dan nog een vraag. Wat is meer cute. Die met die hoge dinges of die lagen? (Zoals op de foto)

    Knockoffs? Wat zijn dat? xd


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)
    Bruh. 5 paar docs? Als in.. ga uit van 600 euro? No wonder you have no money bruh (not to be rude, much love) Is toch zonde? Meh, je laat me nu wel echt twijfelen. Invito? Dan moet ik googlen of we die hier hebben. Kan anders morgen wel eens rondkijken.. anders maar langs de Schuurman I guess?


    Ik heb mijn oudste paar al 8 jaar. :')
    En ik had de mazzel dat ik 4 paar met zo'n 60% korting kon krijgen. Maar die site die dat had bestaat niet meer. Helaas helaas.

    Ik raad de Invito echt aan. Het mooiste zou zijn als je nog de echte kan scoren maar dan met 50%. Ik zou echt heel erg overwegen te sparen voor de echte. De kwaliteit is echt zoveel beter dan. (:

    Edit: ik heb zowel de lage als de hoge, en eerlijk ik draag de hogere echt het liefst. Maar dat is personal preference.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 20:35 ]


    The truth is out there.

    Briseis schreef:
    (...)

    Ik heb mijn oudste paar al 8 jaar. :')
    En ik had de mazzel dat ik 4 paar met zo'n 60% korting kon krijgen. Maar die site die dat had bestaat niet meer. Helaas helaas.

    Ik raad de Invito echt aan. Het mooiste zou zijn als je nog de echte kan scoren maar dan met 50%. Ik zou echt heel erg overwegen te sparen voor de echte. De kwaliteit is echt zoveel beter dan. (:

    8 jaar geleden al? You are the real hipster. I bet they look good on you. Keek even op de site van Invito, maar no Emmen. Of kijk ik scheel? De site zelf is niet afgeprijst dus bestellen kan niet dan D': En sparen is het probleem niet, als het moet kan ik ze wel kopen maar meh. Is it worth it is meer de vraag.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)
    8 jaar geleden al? You are the real hipster. I bet they look good on you. Keek even op de site van Invito, maar no Emmen. Of kijk ik scheel? De site zelf is niet afgeprijst dus bestellen kan niet dan D': En sparen is het probleem niet, als het moet kan ik ze wel kopen maar meh. Is it worth it is meer de vraag.


    Site is wel afgeprijst, maar gaat er pas af in de winkelmand. Bestellen kan dus wel. (:

    Het is 110% worth it. Bereid je wel voor op minstens een maand heel erg in moeten lopen. Maar als je ze helemaal ingelopen hebt, goddelijk.


    The truth is out there.

    Mullingford schreef:
    Dan nog een vraag. Wat is meer cute. Die met die hoge dinges of die lagen? (Zoals op de foto)

    Knockoffs? Wat zijn dat? xd


    Knock-offs zijn nepperds. Ik ben persoonlijk van de enkellaarzen van Dr. Martens, maar het is aan jou wat je vindt dat je het beste staat natuurlijk. Maar ik zou écht voor the real deal gaan; ik verslind schoenen namelijk bij bosjes, maar mijn oudste paar Docs is ondertussen rond de negen/tien jaar oud. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waar ligt je prijsgrens? Want ik vind rond de 120 euro voor merkschoenen niet te duur, aangezien het ook echt leer is.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    Waar ligt je prijsgrens? Want ik vind rond de 120 euro voor merkschoenen niet te duur, aangezien het ook echt leer is.


    Ik ben te gierig voor the world. 60 euro vind ik echt voldoende voor schoenen, maar ik begin nu echt te twijfelen. Als de kwaliteit echt zo goed is kan ik misschien beter echte docs doen die iets van 8 jaar meegaan, dan elk jaar nieuwe schoenen kopen.


    Pretty is just a pretty word.

    Scherpe vraag: Ik hoor hier dus dat je met docs 8 jaar kan doen of zo, maar wat doe je er dan precies mee? Hoe vaak draag je ze en wanneer? x)


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Scherpe vraag: Ik hoor hier dus dat je met docs 8 jaar kan doen of zo, maar wat doe je er dan precies mee? Hoe vaak draag je ze en wanneer? x)


    Ik heb de mijne echt veel aangehad. De laatste tijd minder, maar mijn hoge docs heb ik wel eens weken achter elkaar aangehad, en dan vooral in de winter. Even weer opgepoetst en ze zijn zo goed als nieuw.


    The truth is out there.

    Mullingford schreef:
    Scherpe vraag: Ik hoor hier dus dat je met docs 8 jaar kan doen of zo, maar wat doe je er dan precies mee? Hoe vaak draag je ze en wanneer? x)


    Het paar dat ik op dit moment dagelijks draag, is al acht jaar oud en heeft zo'n 15-18 metalfestivals meegemaakt. Dus drie tot zeven dagen moshpits, regen, en modder. Twee jaar geleden is er ook een auto over mijn voet heen gereden waardoor ik mijn tenen brak, maar mijn schoenen zijn nog intact en waterdicht. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Malfiore schreef:
    (...)

    Het paar dat ik op dit moment dagelijks draag, is al acht jaar oud en heeft zo'n 15-18 metalfestivals meegemaakt. Dus drie tot zeven dagen moshpits, regen, en modder. Twee jaar geleden is er ook een auto over mijn voet heen gereden waardoor ik mijn tenen brak, maar mijn schoenen zijn nog intact en waterdicht. :Y)


    Dit. Echt docs in een notendop. Het merk bestaat ook al jaren, en waren eerst schoenen voor werkers. Die dingen zijn niet kapot te krijgen, zelfs al zou je het willen. Die zool van die krengen zijn zelfs bestand tegen allerlei chemicalien en zuren. :')


    The truth is out there.

    Die dingen zijn echt overal tegen bestand inderdaad. Mijn ouders kochten ze altijd voor ons toen we kinderen waren, ik had twee paar en een van mijn zusjes zelfs drie. Zelfs wij, als destructieve kinderen, konden die dingen niet kapot krijgen. Nu heb ik maar een paar, zwarte 1490s en die zijn echt fantastisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.