• He Q people!

    Ik vind Dr Martens laarzen/schoenen echt heel pretty, maar de prijs van die dingen vind ik niet zo pretty. Weten jullie winkels waarvan ze schoenen hebben die lijken op Dr Martens? Dus die ook een respectievelijke prijs hebben? ;p Liefst een winkel waar ik heen kan, dus niet online. c:



    Pretty is just a pretty word.

    Sandberg schreef:
    Die dingen zijn echt overal tegen bestand inderdaad. Mijn ouders kochten ze altijd voor ons toen we kinderen waren, ik had twee paar en een van mijn zusjes zelfs drie. Zelfs wij, als destructieve kinderen, konden die dingen niet kapot krijgen. Nu heb ik maar een paar, zwarte 1490s en die zijn echt fantastisch

    Wat betekent 1490s? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)
    Wat betekent 1490s? (:

    Dat is één van de vele Dr.Martens modellen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mullingford schreef:
    (...)
    Wat betekent 1490s? (:


    Dat is een model haha. De klassieker heeft acht gaatjes en die heet 1460. Ik heb er een die iets hoger is, 10 gaatjes en dat is de 1490


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh sorry bedoelde meer hoe die eruit zien (zit op mobiel dus opzoeken ben ik te lui voor). Dacht dat docs allemaal same model hadden..


    Pretty is just a pretty word.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    en dit is dus de klassieker (1460)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Toch hetzelfde als in mijn beginpost? :p


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Toch hetzelfde als in mijn beginpost? :p


    ja die klassieker dus wel, maar die van mij zijn dus hoger hahah. Het was meer gewoon vergelijkingsmateriaal haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    (...)

    ja die klassieker dus wel, maar die van mij zijn dus hoger hahah. Het was meer gewoon vergelijkingsmateriaal haha.


    Seriously ik en details.. haha zag ik niet eens. Vond het al vreemd dat je "hetzelfde plaatje" postte haha


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind de eerste echt awesome! Zelf moet ik er ook nog een paar hebben, maar ze zijn inderdaad zo duur. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.