• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:35 ]

    Ga voor Elfen Lied, een korte, maar erg intense horror-anime. Het was vroeger één van mijn favoriete animu, maar ik hou me er niet meer mee bezig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Malfiore schreef:
    Ga voor Elfen Lied, een korte, maar erg intense horror-anime. Het was vroeger één van mijn favoriete animu, maar ik hou me er niet meer mee bezig.


    Klinkt goed!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:40 ]

    Ik vond Akatsuki no Yona erg goed. Het is geen horror maar er zit wel veel avontuur in (: (heeft een middeleeuwse tint met wat bovennatuurlijke zooi erdoorheen).
    Angel Heart is ook erg goed, heeft meer de kant van assassins en de onderwereld.
    Alle andere animes die ik heb gezien zitten meer in het genre van slice of life, romance en comedy. Ook leuk maar niet waar jij naar zoekt ;p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mij is aangeraden om Danganronpa te gaan kijken, dit is de intro die op MAL staan:

    Hope's Peak Academy is an elite high school that accepts only the most talented students. Individuals who successfully enroll receive their own unique titles, suitably reflective of their skills and traits. Of the fifteen candidates admitted to the peculiar school that year, Makoto Naegi is a completely ordinary individual who has been accepted by sheer chance, with the title of "Ultimate Lucky Student."

    Naegi and his fellow classmates are initially ecstatic to be chosen to study at this prestigious institution, but these feelings of happiness are short-lived. They are soon confronted by Monokuma, the principal and resident bear, who traps them inside the school. The pupils' hopes of escape and graduation hinge on one of them successfully murdering one of their peers without being discovered. However, if the killer is caught, he or she will be executed, and the remaining survivors will be left to continue the deathmatch until only a single victor remains.


    Me likey.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eh, ik was daar vroeger ook in, maar nu is het een stuk vermindert. Toch houd ik het nog bij, dus kijk maar op mijn list. Misschien vindt je er nog wat je aanspreekt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Eh, ik was daar vroeger ook in, maar nu is het een stuk vermindert. Toch houd ik het nog bij, dus kijk maar op mijn list. Misschien vindt je er nog wat je aanspreekt.



    Ik zal even een kijkje nemen (-:

    Qua fantasy zou je Vampire Knight leuk kunnen vinden. En misschien Fruits Basket en Shugo Chara.
    Hiiro no kakera is ook een leuke fantasy, al is seizoen 1 een beetje traag, s2 is erg leuk.

    Ara schreef:
    Qua fantasy zou je Vampire Knight leuk kunnen vinden. En misschien Fruits Basket en Shugo Chara.
    Hiiro no kakera is ook een leuke fantasy, al is seizoen 1 een beetje traag, s2 is erg leuk.


    Over vampire knight zat ik net ook een beetje te researchen ;P

    Wolfram schreef:
    (...)

    Over vampire knight zat ik net ook een beetje te researchen ;P

    Hehehe, die staat ook op mijn lijst. Volgens mij was daar nog een seizoen van. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen horror, geen fantasy maar wel serieus met de nodige 'ohmygawd what the hell is that ship?!' reacties. Zipang heet het. Stel gasten van de naval self defense force kwamen terecht in 1942 op het beste schip van modern Japan.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 14:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind From the new world wel goed, maar het is een heel erg zware anime om te kijken, dus je moet echt geconcentreerd kijken, anders snap je de helft niet XD

    En voor de rest: Hunter x Hunter (beste anime die ik ken XD) Karneval is ook wel eens leuk om te kijken. En als je echt horror wil, is Another of Mirai Nikki misschien wel leuk c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hmm, ik ga er een paar aanraden die hier nog niet boven staan: Arslan Senki (oorlogsdrama), Noragami (fantasy), Gangsta (maffia) en Terra Formars (science fiction horror).

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 12:45 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Manami schreef:
    Hmm, ik ga er een paar aanraden die hier nog niet boven staan: Arslan Senki (oorlogsdrama), Noragami (fantasy), Gansta (maffia) en Terra Formars (science fiction horror).

    Noragami is echt wel een aanrader c: Toen ik mijn reactie plaatste, dacht ik ook nog: ik moet Noragami er nog bij zetten. Maar was te lui om het aan te passen :')
    En als je nog steeds aanraders nodig hebt, hier staan alle anime die ik kijk/gekeken heb/ga kijken :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als je horror wilt, raad ik je zeker Danganronpa – The Animation aan. Het wordt gerekend onder de psychologische horror en heeft een heel goed plot. Het enige waar je misschien even aan zal moeten wennen, is dat het bloed felroze is in plaats van rood. Het is de eerste anime die ik heb gezien en ik vond het geweldig.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Parasyte, echt zo een goede horror


    Sie sind das Essen und wir sind die Jäger