• Hallo , ik wil graag mijn naam wijzigen. Alleen het lukt gewoon niet, ik ben enkele jaren even uit geweest en nu wil ik mijn naam veranderen. Alleen het geeft me geen toegang. Terwijl het wel zegt dat de inlognaam beschikbaar is. Druk steeds op Veranderen, maar er gebeurt niks, kan iemand me uitleggen hoe dat kan?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    wat zegt dat de inlognaam beschikbaar is? je hebt daar meer opties in,. Je bent net terug, dus hebt hem niet recent veranderd denk ik. Wel gek ja. Sorry dat ik je niet kan helpen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nee, ik zie geen meerdere opties, het blijft gewoon staan op Veranderen en verder totaal niks!
    Geef niet, vind het gewoon beetje vreemd en wil graag weten :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Hmm, vreemd, wat ik kan zien kan je hem gewoon wijzigen. Geschiedenis/Coockies eens verwijderen misschien?


    Queer zijn is gewoon alles

    Het is me gelukt, eindelijk!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Top!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    -> Opgelost, dus slotje. ^^


    Ik wil een tuin vol egels