• ... en mijn username heeft er voor de zoveelste keer onder moeten lijden :')

    Aka, ik heb mijn username veranderd van Burnley naar Dirtyd!

    Dirtyd heeft meerdere oorsprongen. De eerste komt van zanger Dustin Bates (oftewel mijn huidige celeb crush), zijn Instagram username is Dirtyd889. Ik snapte nooit waar dat vandaan kwam, ik dacht altijd van Dirty en dan zijn voornaam. Deze zanger zit echter in twee bands, Starset en Downplay (waarvan ik Starset het eerst kende). Afijn, ik ging een tijdje terug eens Downplay luisteren. Toen ik de lyricsvideo van het liedje We'll be Kings zag, viel alles echter op zijn plaats. Want aan het begin van het liedje, zag ik staan:

    "The following is rated "D" for Dirty. Don't share this on Facebook."


    Dus vandaar mijn username :'D
    Voor alle duidelijkheid: Dirtyd is niet uitgesproken als Dirty'd of iets dergelijks (wat ik eerst ook dacht, lewl :'D), maar als Dirty D.

    Dit is het liedje!:


    Om dit topic ergens nog nuttig te houden; wat is jullie obsessie op dit moment?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I like it cap!

    Mijn huidige obsessie is Aiden Pearce ben ik bang. Waarom val ik altijd voor fictieve personages? D:

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 22:37 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Volgens mij ben ik op een gegeven moment helemaal in de ban geweest van twee liedjes van Starset (;
    Iig: leuke nieuwe username c:
    Mijn obsessie is op het moment (als je het al een obsessie kunt noemen) het boek de Engelenmaker van Stefan Brijs, want ik probeer iedereen te overtuigen om het te gaan lezen XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Undertale, wat ook aan mijn profiel te merken is (':


    Mhm?

    I like it!


    26 - 02 - '16