• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:


    What would Emma do?

    Je lijkt me erg aardig (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Je bent absoluut geweldig. <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je maakt de perfecte profielen en bent zooo super tof en aardig dat je mensen daarmee helpt en daar energie in steekt.
    En daarnaast ben je ook nog eens een super gezellig iemand om mee te kletsen : D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    everyone need a friend like you in their life. Love youuuuu so much

    ur just fucken fab and i'm so glad i met you.


    Heaven is a place that we all have

    Geweldige username! Haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dat je echt een heel erg mooie profiel foto hebt! ;D En je bent ook een super toffe meid!


    What would Emma do?

    Iedere keer als ik jou zie ben ik weer verbaasd hoe lief en random, op een goede manier, iemand tegelijk kan zijn. Je bent echt zo'n geweldig persoon en je verdient het om gelukkig te zijn c:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 10:18 ]

    Je bent volgens mij een van de aardigste mensen eveeer. Zelfs al ken ik je niet, je uitstraling zegt al meeer als genoeg.


    Heaven is a place that we all have

    Af en toe zie ik je voorbij komen op het forum en dan kan ik niets anders denken dan 'Aw, he's probably sweet as fuck'. :)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 13:15 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je lijkt me een aardig persoon. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent echt een super mieve meid en je bent altijd welkom in mijn inbox of gastenboek, he ;D


    What would Emma do?

    Je bent echt leuk om een praatje mee te slaan ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    je bent raar xo

    wait Xanthe is ook raar xoxo

    EIGENLIJK BEN JE EEN MEGA LIEVE MEID EN IK HOUD VAN JE LIEVE BRIEFJES EN GESPREKJES (:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 16:55 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je hebt een mooie profiel!!! :0


    One Who Travels A Higher Path.