• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:


    What would Emma do?

    HAHAH Ik vind het super leuk dat ik je steeds in dezelfde topics tegenkom :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je bent een topwijf. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het je al verteld vandaag, maar je bent echt zo awesome (: Je bent er altijd voor iedereen, zelfs al zit je jezelf ook in de weg. En awww je ogen zijn zo pretteh

    Je bent gewoon geweldig <3


    26 - 02 - '16

    Je bent echt supper gezellig :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je admiratie voor Avatar Aang mag wel eens in de bloemetjes worden gezet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je bent een super lieve meid en je hebt echt zo'n mooie profielfoto. ^^

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 12:56 ]


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Je bent een super lieve meid en je hebt echt zo'n mooie profielfoto. ^^


    (Stiekem ben ik smoorverliefd op die foto.)
    En op jouw foto. Word ik helemaal vrolijk van.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Alle mod's zijn geweldig, maar voor jou heb ik echt een zwak. Je bent heel actief bezig met iedereen, mensen zoals jij bewijzen dat de grens tussen mod's en gewone users onzin is. Je bent echt een grote toevoeging voor het team. Too late.

    Ik vond het zo lief dat je er random voor me was zonder dat we elkaar kennen, dat deed me echt heel veel goed (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 13:01 ]

    Je bent echt veel te lief, ik ben er gewoon van aan het blozen! :$ Je bent een hele lieve meid en ik vind je altijd gezellig en vriendelijk op het forum. Je lijkt me echt iemand die altijd klaar staat om anderen te helpen.


    What would Emma do?

    Je bent harstikke lief en je praat lekker veel. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Je hebt een mooie avatar :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je profiel is super mooi (flower)


    i wanna die with you once or twice.

    Je lijkt me een heel aardig persoon. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je lijkt me heel aardig en je profiel ziet er echt heel leuk uit!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."