• Mensen wilden meer random topics om het forum levend te houden, hier is een random topic. :Y)
    Als student moet ik af en toe (of weet je wel, wat vaker als je dingen vergeet) boodschappen doen na school en met een volle rugzak en zonder boodschappentas kom je niet ver als je "per ongeluk" te veel koop. Máár, ik heb fietstassen om mijn boodschappen daarin te gooien, en vandaag was ik weer eens meer dan blij dat ik die heb.
    Dus, wie heeft fietstassen en is daar super blij mee? ^^ En wat staat er op je fietstassen, want ik heb gewone zwarte, maar een vriendin van mij heeft er een met koetjes op en die zien er vrij grappig uit.
    Voel de randomheid! (krul)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 16:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jaa!! Leuk! Random topics!

    Ik heb geen fietstassen. Ik bevind me ook niet in jouw situatie x) Maar ik heb voorop mijn fiets wel zo'n rek waar je een tas op kan zetten, dus als ik zo'n grote AH tas bij me heb, gooi ik daar alles in en zet ik het voorop de fiets.

    Fietstassen zijn wel erg handig. Onze 'boodschappenfiets' heeft ze, dat is ook de reden dat we die fiets zo noemen. En als we dan nog meer nodig hebben dan een eastpack en twee fietstassen vol, gaat er zo'n AH tas bij mij voorop.

    Oeh, ik volg even mee, als mede-student interesseert me dat wel. :'D


    What would Emma do?

    Jeej. Random topic c:

    Ik heb een grijze fietstas (of eigenlijk twee, aan iedere kant van de fiets een tas, maar ze zijn met elkaar verbonden) en het enige wat erop staat, is het merk van mijn fietstas.

    Ik ben echt super dankbaar voor mijn fietstassen. Het is mega handig om dingen (zoals mijn LO spullen die ik iedere week mee moet sleuren of boeken wanneer ik boeken leen uit de bieb (of koop in de Standaard Boekhandel) en met de fiets terug wil) in te proppen^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik! En ze moeten groot genoeg zijn voor mijn rugtas, en die is groot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ze niet, ik loop naar de winkel vanaf thuis. ^^ Ben oprecht te lui om zoveel mee te sjouwen op de fiets.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb één afneembare fietstas. I love this thing ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik haat die dingen... Het is moeilijk in te schatten als je iemand moet inhalen met fietszakken. Ik ben al een paar keer blijven haperen als ik in groep reed. Ook in fietsbergingen...
    Maar ja, voor zo'n dingen is het wel handig...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb groene fietstassen met een bloemetjes motief, dacht ik ^^
    Ik gebruik ze eigenlijk alleen om mijn ketting en fietskleding zooi in te gooien, soms boodschappen als ik echt heel veel mee heb, maar ik heb ook voorop een bak :') Maar als ik eens met vriendinnen naar de stad ga na school, dan ben ik pakezel x'D


    Stenenlikker

    Ik heb één fietstas die je er ook af kan halen! Ik gebruik hem nu eigenlijk niet zo vaak meer omdat gym bij ons gestopt is. Maar hij is donkergrijs met witte bloemetjes ;)


    Treat people with kindness

    Ik heb geen fietstassen meer sinds ze eraf gejat zijn. Maar ze waren geel met het vrijheidsbeeld erop.

    Moet de komende tijd op de reservefiets, sinds vandaag mijn versnellingen gesloopt zijn door een stel kut jongens, eerder hebben ze ook m'n snelbinders doorgesneden en m'n lampen kapot gemaakt, zadel en stuur losgeschroeft etc. Etc. maar de reservefiets heeft dus wel fietstassen. Hele lelijke groene met een bovenvak en m'n rugtas past er niet in.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 21:32 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Val schreef:
    Ik heb ze niet, ik loop naar de winkel vanaf thuis. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er geen. De enige reden wanneer ik fiets is wanneer ik naar de bushalte fiets en daar wordt dat ding er sowieso afgesloopt. Mijn moeder heeft er wel een, een hele handige die je er af kan klikken en dan mee naar binnen kan nemen.


    "Ignite, my love. Ignite."