• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Stenenlikker

    So tired of this. Please stop wasting my time.

    Je wordt boos om mijn lippenbalsem die ik altijd kwijt raak en weer vind 3 minuten later. Dat is echt een nieuw dieptepunt.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 23:10 ]

    lol negeer me maar weer +.+


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zucht...


    16 - 09 - '17

    Het zou fijn zijn als ik niet alles hoefde te beginnen. Jij mag mij ook wel een keer als eerst een kus geven of eens welterusten zeggen. We hebben net een half uur naast elkaar gelegen in het donker zonder een woord te zeggen. Ja, dan moet je niet raar opkijken als ik gewoon me omdraai en ga slapen. Hoe heb ik ooit kunnen denken dat dit weekend leuk zou zijn?

    Ik was de hele dag weg en je vraagt niet eens of ik het leuk heb gehad. Nee het enige wat jou interesseert is die stomme kut fiets die ik toch nog even ophaalde. Weet je? Stik er maar lekker in.


    26 - 02 - '16

    I’m chasing butterflies, so lost in dreams..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    antwoord dan wat ik moet doen :') ik ga morgen niet opstaan om tien uur omdat jullie dan plotseling aan m'n deur staan of zo of dan mag ik zelf zeker last minute een oplossing zoeken. Moet ik zelfs komen in m'n rolstoel x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heeft die ene al een ban? Of nog steeds niet genoeg bewijs


    Sarah = ongewoon sexy

    Zelfs met zulke dingen kun je niet eens reageren. Wat een steun zeg. Dan dankjewel je er echt voor me bent. Ik zeg voortaan echt zulke dingen niet meer tegen je.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 9:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omygawd o.o

    Dat moment dat Olaf zelfs al gaat poseren als je de camera pakt. Wat een geweldig beest... *O*


    26 - 02 - '16

    gratis klovenzalf en magnesium gekregen op mijn bedrijfsfeest hier heb ik altijd al van gedroomd oh yeah love my job.


    i put the fun in funeral

    Het is tijd voor het ontbijt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Feels :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tuurlijk. Mag ik een van papa zn twee laptops lenen, neemt ie m alsnog in beslag. Ik moet echt iets voor mezelf hebben. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •