• Sorry Miss America Chavez. Smal heeft het van u overgenomen!



    Ik ben Smal, Smal, Smal, maar bovenal ben ik mooi, mooi, mooi!

    Dit was een dare voor de Q-doe avond die ik op eigen initiatief verder heb genomen dan moest. En nu blijft mijn profiel zo voor een maand.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    HAHA NELE heldin die je bent :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik kom vanuit nederland.:'D Maar nee, is goed. Waaraan denk je dan?


    Werk je in Plopsaland?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vroeger, als klein meisje streef ik er altijd naar om net zo mooi als Smal te zijn. Nu ik ouder ben vind ik haar gewoon een bitch.

    Maar echt geweldige dare en een geweldige uitvoering! +1


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Werk je in Plopsaland?


    *Jarnes stem*
    In de zomer als vakantiejob. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    *Jarnes stem*
    In de zomer als vakantiejob. ^^


    Niet alleen zomer, alle vakanties.:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Niet alleen zomer, alle vakanties.:P

    Is dat een beetje goed betaald? Lijkt me heel leuk om te doen, maar ik moet natuurlijk wel gewoon goed verdienen omdat ik volgend jaar ga studeren.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Schuyler schreef:
    Vroeger, als klein meisje streef ik er altijd naar om net zo mooi als Smal te zijn. Nu ik ouder ben vind ik haar gewoon een bitch.

    Maar echt geweldige dare en een geweldige uitvoering! +1


    Eigenlijk vind ik het ook hoor.
    Oh God. In twee dingen: smal (zonder hoofdletter) = mooi en 'alle kabouterjongens zijn verliefd op haar' Bleh.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Debbaut schreef:
    (...)

    Niet alleen zomer, alle vakanties.:P


    Aaah, dus met Pasen ook al? Nice. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Is dat een beetje goed betaald? Lijkt me heel leuk om te doen, maar ik moet natuurlijk wel gewoon goed verdienen omdat ik volgend jaar ga studeren.


    Ik weet eigenlijk niet of ik m'n loon mag zeggen. Alleszins boven het minimum en hoe ouder hoe meer betaald. Daarnaast krijg je bonussen als je veel werkt en extra voordelen. Vervoer wordt per km terugbetaald als ik me niet vergis.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ledecky schreef:
    (...)

    Aaah, dus met Pasen ook al? Nice. :Y)


    Jup!_O_


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik weet eigenlijk niet of ik m'n loon mag zeggen. Alleszins boven het minimum en hoe ouder hoe meer betaald. Daarnaast krijg je bonussen als je veel werkt en extra voordelen. Vervoer wordt per km terugbetaald als ik me niet vergis.


    Wat is het minimum? (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik weet eigenlijk niet of ik m'n loon mag zeggen. Alleszins boven het minimum en hoe ouder hoe meer betaald. Daarnaast krijg je bonussen als je veel werkt en extra voordelen. Vervoer wordt per km terugbetaald als ik me niet vergis.

    Ah oké. Ik ben namelijk op zoek naar een baantje voor na de examens, dus vandaar haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ledecky schreef:
    (...)

    Wat is het minimum? (wbw)



    Dat verschilt ook al per leeftijd in België.:P Maar ik denk 6,9 // 17 jaar ofzoiets? Ik verdien meer dan zeven euro.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)


    Dat verschilt ook al per leeftijd in België.:P Maar ik denk 6,9 // 17 jaar ofzoiets? Ik verdien meer dan zeven euro.(;

    Whut. Minimum voor een 17-jarige hier in Nederland is 4 euro :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Normaal gezien kan je niet onder de zeven euro verdienen in België (of maar een heel klein beetje), anders is het gegarandeerd zwartwerk.


    What would Emma do?