• Deelnemers:
    Sofie | Chocoladekoekje
    Felicia | Boettgeri
    Jacco | Netflixandchill
    Rosa | Eledhel
    Adnane | Little
    Kelly | Dorchadais
    Froukje | ProngsPotter
    Fabiënne | Ellaria
    Famke | NoodleMonster
    Wendy | Kenways
    Malec | GrandR
    Rick | Saltzman
    Yolanda | Escapism
    Jarne | Debbaut

    Speel jij mee met Truth or Dare?
    Zeg dan je naam hieronder! (Het mag een schuilnaam zijn)
    Veel plezier!


    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:15 ]


    You are my piece of paradise.

    Rosa ToD?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dare!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oke, jij mag een topic openen over een user waar jij je dood aan ergert en alle punten tot in detail uitschrijven. Het mag een random user zijn, ook iemand waar je totaal geen irritaties aan hebt.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Netflixandchill schreef:
    Oke, jij mag een topic openen over een user waar jij je dood aan ergert en alle punten tot in detail uitschrijven. Het mag een random user zijn, ook iemand waar je totaal geen irritaties aan hebt.

    Hmm is dat niet een beetje lullig? Naar die persoon toe dan, haha, wat als ie niet ziet dat het een grapje is

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 11:13 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    HAHAHAHAA ik ruik de reacties al.

    Onder een spoiler. Of doe iemand van dit topic zodat ze het zeker weten.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 11:13 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm is dat niet een beetje lullig? Naar die persoon toe dan, haha, wat als ie niet ziet dat het een grapje is
    Hmm, misschien wel


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm is dat niet een beetje lullig? Naar die persoon toe dan, haha, wat als ie niet ziet dat het een grapje is


    Neem anders iemand uit dit topic?


    You are my piece of paradise.

    Okay wait, je krijgt een andere


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jij mag een topic openen over dat jij gek wordt over de stemmetjes in je hoofd


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Netflixandchill schreef:
    Jij mag een topic openen over dat jij gek wordt over de stemmetjes in je hoofd

    Hahaha oké, dan doe ik dat. Dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan ofzo


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Okay, ik ben douchen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zal ik het anders bij de off-topics doen, aangezien we al heel wat onzintopics aan hebben gemaakt gisteren enzo


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk dat we inderdaad best bij off-topic werken en dat we het bij de users uit dit topic houden, tenzij als het iets leuks is. ;D En misschien kunnen we ook al verder gaan terwijl de dares worden afgewerkt, zoals gisteren? ^^


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Ik denk dat we inderdaad best bij off-topic werken en dat we het bij de users uit dit topic houden, tenzij als het iets leuks is. ;D En misschien kunnen we ook al verder gaan terwijl de dares worden afgewerkt, zoals gisteren? ^^

    Ja is goed.
    Kelly, truth or dare?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Boettgeri schreef:
    Ik denk dat we inderdaad best bij off-topic werken en dat we het bij de users uit dit topic houden, tenzij als het iets leuks is. ;D En misschien kunnen we ook al verder gaan terwijl de dares worden afgewerkt, zoals gisteren? ^^


    Voor mij is het goed.


    Heaven is a place that we all have