• Deelnemers:
    Sofie | Chocoladekoekje
    Felicia | Boettgeri
    Jacco | Netflixandchill
    Rosa | Eledhel
    Adnane | Little
    Kelly | Dorchadais
    Froukje | ProngsPotter
    Fabiënne | Ellaria
    Famke | NoodleMonster
    Wendy | Kenways
    Malec | GrandR
    Rick | Saltzman
    Yolanda | Escapism
    Jarne | Debbaut

    Speel jij mee met Truth or Dare?
    Zeg dan je naam hieronder! (Het mag een schuilnaam zijn)
    Veel plezier!


    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:15 ]


    You are my piece of paradise.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja is goed.
    Kelly, truth or dare?



    Ik begin met een truth c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm. Stel jij bent een moderator maar je hebt geen regeltjes om je aan te houden, en je moet misbruik maken van je functie. Wat zou je dan doen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Trouwens, ik ben nog steeds heel even afwezig. :3 Ik kom me alleen even bemoeien. Ik ga douchen, als mijn kat van me af zou gaan.


    What would Emma do?

    Ik zou iedereeeeeeen bannen maar eerst hun titels aanpassen naar bullshit en ik zou overaaaaal gebroken hartjes zetten en ik zou mensen tegen elkaar opzetten, mwhehe.


    Heaven is a place that we all have

    Eledhel schreef:
    Hmm. Stel jij bent een moderator maar je hebt geen regeltjes om je aan te houden, en je moet misbruik maken van je functie. Wat zou je dan doen?


    Ik zou Rutger bannen XD


    You are my piece of paradise.

    Eledhel schreef:
    Hmm. Stel jij bent een moderator maar je hebt geen regeltjes om je aan te houden, en je moet misbruik maken van je functie. Wat zou je dan doen?


    Alle users die ik haat zou ik dan een ban geven (nou ja, ik zou iets bedenken om ze een ban te laten krijgen), maar dan wel een perm-ban.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topic. Gisteravond had ik toch wat meer inspiratie voor dit soort dingen hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil ook wel meedoen :'D
    Froukje


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)

    Ik zou Rutger bannen XD

    Hahaha, saaame, en dan zelf Q overnemen


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Adnane truth or dare


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hahaha, saaame, en dan zelf Q overnemen


    Dan zou ik eigenlijk ook meteen al de rest van de crew bannen


    You are my piece of paradise.

    Jullie geven me ideeën...


    What would Emma do?

    Ik pak dare!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 11:32 ]


    Heaven is a place that we all have

    Boettgeri schreef:
    Jullie geven me ideeën...

    Hahahahhahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    LittIe schreef:
    Ik pak dare!


    Schrijf in een random gastenboek dat je al een tijdje verliefd ben op die persoon en dat je het hierbij officieel wilt maken. Zet er NIET bij dat het voor ToD is. Dit doe je pas als je reactie hebt.
    Het moet wel een actieve user zijn. Zet de link naar die persoons gastenboek hier neer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.