• Wie kent hem niet onze enige echte Joran van der sloot Hij is zo erg he
    Hij is weer eens bezig
    Ik vind hem echt eng.Sins wat hij had gedaan met die ene Natalee Holloway.Ben ik echt bang om naar school te gaan
    Want ik moet altijd lang een bosje achter ons en het is zo stil bij ons en daarom vind ik het eng
    Zelf heb ik de afleveringen van Peter R. De vries maar aanstaande zondag ga ik wel kijken.
    Maar wat vinden jullie van joran van der sloot?

    xoxoMii

    Hij is gwn een schande voor NL


    Ice-cream Rockt more than you x3

    M'n vriendin kent hem van vroeger :') Ze vond hem altijd vet aardig. Toen ze nog op aruba woonde heeft ze vet vaak met hem op de bank film gekeken :'D

    Raar, dat zo iemand dan toch zo'n andere kant kan hebben ._.

    Ik vind hem een sukkel en dom dat hij voor de 2e keer in een verborgen camera actie van Peter R. de Vries is getrapt


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind hem een sukkel en dom dat hij voor de 2e keer in een verborgen camera actie van Peter R. de Vries is getrapt

    Ja dat is zó leeghoofdig. ._.

    Er lopen er zoveel rond.. Alleen heten ze niet allemaal Joran sommige heten ook gewoon klaas, piet of jan.

    Ik kan me voorstellen dat je je daar druk/bang om maakt maar hij gaat echt niet zomaar even in nederland iemand de straat sleuren nu het hem al zo lang zo heet onder de voeten is.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    M'n vriendin kent hem van vroeger :') Ze vond hem altijd vet aardig. Toen ze nog op aruba woonde heeft ze vet vaak met hem op de bank film gekeken :'D

    Raar, dat zo iemand dan toch zo'n andere kant kan hebben ._.


    OMG:O

    Ik vind hem een sukkel en dom dat hij voor de 2e keer in een verborgen camera actie van Peter R. de Vries is getrapt


    Jaa echt dom

    Ik dacht eerst dat hij in het gevangenis zat maar zo te zien zat hij der niet in/ Of hij is der weer uit

    Is Natalee Holloway nou dood?

    Waarom ben je bang? Hij is geen eens in NL. -__-' Ik vind Joran eigenlijk wel tof, nee grapje. Maar ik vind het nergens opslaan dat er zo ophef over is en dat ze uberhaut zo verborge camera doen, like, en zijn 1000 mensen op deze wereld die iemand hebben vdermoord, en bij hem is het een heel groot drama. Ik wil niet zeggen dat ik het goed vind wta hij heeft gedaan, maar toch, hij is niet de enigste die het doet.

    mm, dat is er uit n_n


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Is Natalee Holloway nou dood?
    Nee, ze woont naast mijn oma..

    Ja.. Naja lijkt me logisch als Joran zegt dat ze dood is. En als er geen lichamelijk overschot/mens dat nog in leven is, gevonden is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarom ben je bang? Hij is geen eens in NL. -__-' Ik vind Joran eigenlijk wel tof, nee grapje. Maar ik vind het nergens opslaan dat er zo ophef over is en dat ze uberhaut zo verborge camera doen, like, en zijn 1000 mensen op deze wereld die iemand hebben vdermoord, en bij hem is het een heel groot drama. Ik wil niet zeggen dat ik het goed vind wta hij heeft gedaan, maar toch, hij is niet de enigste die het doet.

    mm, dat is er uit n_n


    Jaa ik weet ik hoef niet bang te zijn maar er zijn zo veel mensen die Het meest jonge MEIDEN vermoorden daarom ben ik bang.!
    En Eigelijk snap ik ook niet waarom ze zo een probleem over HEm doen

    (...)Nee, ze woont naast mijn oma..

    Ja.. Naja lijkt me logisch als Joran zegt dat ze dood is. En als er geen lichamelijk overschot/mens dat nog in leven is, gevonden is.


    Huh woont je oma dan niet in NLxD

    En haar lichaam was tog in zee gevonden
    Ik moet echt meer naar Peter R. De vries gaan kijkenxD

    Ik vind hem een sukkel en dom dat hij voor de 2e keer in een verborgen camera actie van Peter R. de Vries is getrapt


    zoo waar..^^

    alleen wat wel vervelend is .. mijn beste vriend heet ook joran en hij word ermee gepest ¬¬
    maarja diej joran ven der sloot is wel fkkng dom... ¬¬ dat hij er nog een keer in trapt.. je zou denken dat mensen er iets van leren...


    A Noble was Born in Chaos

    niet bang zijn, gewoon een knietje geven dan('A)

    nee, ik vind Joran maar creepy Ôo
    en een leeghoofd.


    -

    (...)

    Huh woont je oma dan niet in NLxD

    En haar lichaam was tog in zee gevonden
    Ik moet echt meer naar Peter R. De vries gaan kijkenxD
    Nee mijn oma woont in wonderland samen met alice en nathalie als haar buurmeisjes x].

    Nou nee ik dacht dat er geen lichaam was gevonden maar dat kan aan mij liggen. Maar het lijkt me in ieder geval wel logisch dat ze dood is x[


    Wie du mir, so ich dir.