• Lieve Q'ers,

    Graag wil ik een story gaan schrijven met minimaal 4 anderen. Het lijkt me super gaaf om met meerdere enthousiaste schrijvers vorm te geven aan dit verhaal. Lees even verder voor alle ins-en outs!

    De belangrijkste zaken op een rijtje:

    Storyline
    Destination Hospital, de laatste bestemming voor onhandelbare mensen, heeft een slechte reputatie. In het psychiatrisch ziekenhuis zijn de laatste jaren met regelmaat mensen verdwenen zonder dat er ooit nog maar iets van hen vernomen is.
    Winter 2016; een nieuwe groep jongvolwassenen wordt onder dwang opgenomen in Destination Hospital. Doktoren en psychiaters schuiven de verantwoordelijkheid af, zij stoppen met behandelen en laten de jongvolwassenen overplaatsen naar Destination Hospital. Maar is iedereen die wordt opgenomen wel echt ziek? En hoe komt het toch dat er elk seizoen een hele nieuwe groep mensen opgenomen kan worden, zonder dat er ook maar iets bekend is over de resultaten die worden geboekt bij de patiënten?
    Destination Hospital is een verhaal over onbekende personen met drama, spanning en een vleugje romantiek.

    Afspraken
    - Wanneer je een berichtje krijgt van mij dat je aan de beurt ben om te schrijven, heb je 5 dagen de tijd om iets door te sturen. Als er iets tussenkomt, geen probleem, maar laat het even weten.
    - Hoofdstukjes die je schrijft zijn minimaal 500 woorden, maximaal 1000.
    - Ik ga ervan uit dat iedereen spelling/grammatica goed beheerst, maar ik check de hoofdstukken ook voor ze online gaan.
    - Elkaar helpen, motiveren en steunen!

    Enthousiast geworden?
    Maak een persoonsbeschrijving voor je karakter met: volledige naam, roepnaam, leeftijd (minimaal 21 jaar), karaktereigenschappen, reden voor opname in het ziekenhuis, interesses & een foto.

    Ik hou jullie op de hoogte!


    I was an angel living in the garden of evil