• Ik heb net even mijn abo-lijst opgeruimt, en nu blijkt dat ik negen verhalen volg, waarvan acht van één schrijfster. Daar mogen er best wel een paar bij :Y)

    Wat ik wel lees:

    - Onbekende Personen
    - Harry Potter
    - Sherlock Holmes

    Wat ik niet lees:

    - Twilight
    - Hungergames
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Andere artiesten
    - Fantasy (m.u.v. het Potter-verse)
    - 16+

    Als je iets denkt te weten dat niet onder het eerste kopje valt maar ook niet onder het tweede, en dat me toch zal bevallen, zet 'm er maar tussen.

    Zoals ik dus al in de titel zei ben ik op zoek naar originele verhalen. Hiermee wil ik zeggen dat ik het liefst geen stories krijg met bekendere verhaallijnen of ideeën, zoals een Mudblood meisje die verliefd wordt op Draco Malfoy of iets zoals dat.
    Ik neem overal een kijkje. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm going to try this. ^^ Het is met een koppel van Gleee die maar 30 seconden op de show zijn geweest. It's in English. Feel free to ignore it if you don't like it. :3



    Song of Shadows

    When Nick heard he was getting a new roommate, he could only barely contain his nerves. He didn’t know anything about the new boy, apart from his name: ‘J. Sterling’.
    He didn’t know what to expect, but it certainly wasn’t this strange boy.

    Jeff Sterling was cold, calm and he rarely spoke. Nick is intrigued, while the rest of Dalton seems either scared or turned on at the sight of the stranger. What will happen if Nick sticks his nose into the wrong, dark secrets and what effect will it have on Dalton?


    This story revolves around two very unknown characters from the Glee universe.
    You do not have to be following Glee to enjoy the story.


    Written by: Escritura
    Written in: English
    Updates: Irregular
    Also uploaded on: Fanfiction.com
    Genre: Fantasy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Onbekende personen, een uitgebreide beschrijving staat bij de story: Zwarte Inkt en Witte Wijn


    “Love is a contradiction.”

    Dark Side



    The war between good and evil started.
    but at the same time, the war between brother and sister also started

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 22:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @Escritura; mooi verhaal, fijne en makkelijk leesbare schrijfstijl. Abo!
    @Flair; ook heel mooi, op het moment alleen een bladwijzer totdat ik bijgelezen ben.
    @DrNightmare; sorry, het spreekt me niet erg aan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Toy Soldier


    *Volledig Nederlandstalig.
    *Veel wendingen
    *Onbekende personen (Af en toe 16+)
    *Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


    And I hope.. we'll meet again..

    Ik heb een verhaal over Fred Weasley. Ik weet niet of je het origineel vindt, of dat het je aanspreekt, maar je moet maar even kijken.

    Our Time Is Running Out - Fred Weasley



    Als één van de trouwste volgelingen van Voldemort, is het logisch dat June Willow Blake terechtkwam in de afdeling Slytherin. Met haar arrogantie en haar vurige temperament past ze daar ook perfect thuis. Ze is populair, wordt gevreesd door velen en heeft hordes met ‘vrienden’. Haar rooskleurige leventje wordt echter in de war geschopt, wanneer ze een opdracht krijgt. Één opdracht die misschien wel van levensbelang zal zijn. Één opdracht, één jaar, alles kan veranderen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 23:17 ]

    Ik ga gewoon eens even een poging wagen :Y)

    Parallel
    Pip is een Nederlands meisje dat op een Engelse kostschool terechtkomt. Op haar oude school heeft ze er een rommeltje van gemaakt, en ze is vastbesloten dat niet nog een keer te laten gebeuren. Helaas is alle begin moeilijk en zijn de mensen op haar nieuwe woonplaats van een heel ander soort. Is een ezel wel de enige die zich twee keer aan dezelfde steen stoot? En wat als thuis ineens alles veranderd blijkt te zijn?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    http://www.quizlet.nl/stories/74540/the-heart-is-where-the-fire-is--charlie-weasley/
    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/
    Dit zijn mijn Harry Potter verhalen. De onderste is trouwens gisteren afgelopen. Ik hoop dat je ze leuk vind(H)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    American in the pouring rain
    De Amerikaanse Liz wordt door haar vader naar een Engelse kostschool voor meisjes op het platteland gestuurd. Liz, die een echt feestbeest is, wil hier ten koste wat het kost weg en besluit de boel te saboteren. Geholpen door haar 4 kamergenoten zetten ze de boel op stelten...

    Maar wat als de leuke zoon van de directrice opduikt, en wat als alles in de soep dreigt te lopen?


    Anapneo- Harry Potter
    Als Sophie McGonagall, het nichtje van professor McGonagall voor eeuwig verbannen wordt door haar ouders, en niet naar Hogwarts mag, staat ze er alleen voor. Niemand wilde haar, tot ze werd opgehaald. Ze kreeg de liefde en aandacht die ze nodig had en werd liefdevol opgenomen in het gezin van de Malfoys. Ze genoot van een privé opleiding tot haar 15e en werd toen naar Hogwarts gestuurd, als spion van de duistere kant. Als ze echter wordt ingedeeld blijkt ze geen Zwadderaar te zijn maar wordt ingedeeld bij Griffoendor.

    Opnieuw stort alles in en ze zal zich opnieuw moeten bewijzen.
    Maar wat als ze de liefde tegenkomt, en wat als ze er uit wil?
    Dit is het jaar van de Vuurbeker.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:25 ]


    Miep

    Een verhaal waarin een moordenaar de Tien geboden gebruikt als wapen.


    10







    ~

    Life is an opportunity, benefit from it.
    Life is beauty, admire it.
    Life is a dream, realize it.
    Life is a challenge, meet it.
    Life is a duty, complete it.
    Life is a game, play it.
    Life is a promise, fulfill it.
    Life is sorrow, overcome it.
    Life is a song, sing it.
    Life is a struggle, accept it.
    Life is a tragedy, confront it.
    Life is an adventure, dare it.
    Life is luck, make it.
    Life is too precious, do not destroy it.
    Life is life, fight for it.

    ~





    The odds are néver in our favor.

    I never meant to hurt you is een 4-shot over Percy. :'D Verder wil ik even opmerken dat Song of Shadows van Escritura (die ze hierboven al heeft neergezet) heel erg mooi is, al is het nog niet heel erg ver.


    Btw, heb jij de trailer van "Elementary" al een keer gezien? Wat vond je daarvan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga alles zo even bekijken (:

    @Square; whoops, ik dacht dat ik daar al een abo op had. Dat zijn dus negen verhalen van jou, nu. x'D
    En ik heb de trailer gezien ja, en verbazingwekkend genoeg vond ik het best goed. Eerst stond het idee me niet zo aan, maar toen kwam in de trailer dat stukje op over het gebrek aan spiegels en de reden daartoe, en ik vind het eigenlijk best wel mooi bedacht. Ook is Watson best badass en heeft in ieder geval zij opvallende jukbeenderen, iets wat ik om één of andere reden toch belangrijk vind. XD


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery witch never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.


    Appreciate
    Elke nacht droomt Edie over een jongen. Elke nacht net iets meer, en elke nacht met nieuwe vragen.
    Dan ontmoet ze de nieuwe vriend van haar broer, en de nieuw aanwinst van hun school. Kay is onweerstaanbaar.
    Maar kan Edie wel naar haar gevoelens luisteren? Kan ze zichzelf wel aan hem toelaten? Moet ze zich niet van hem afschermen om zichzelf in veiligheid te houden?
    Ze probeert het, maar kan niet om Kay's myserieuze aantrekkingskracht heen. Ze weet dat hij mogelijk de antwoorden heeft op haar vragen.
    Zal hij weten waarom haar droom elke nacht eindigt met een verwoestende brand?
    ~ Life's to short, so take your time and appreciate ~

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:03 ]


    Like a phoenix rising from the ashes