• Even 'n vraagje; zijn er hier mensen die ooit eens een treinreis door Europa hebben gemaakt? Met zo'n speciaal ticket? Ik denk er namelijk over om dit met een vriendin te gaan doen, maar ben wel benieuwd naar eventuele ervaringen en/of tips!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee. Heb twee keer met zo'n trein door Italië gereden maar dat is het wel zon beetje. Ben even de naam kwijt van dat bedrijf. Maar dan geef je dus heel specifiek een dag en tijd op dus dan zit je echt vast aan je aankoop. Ik weet niet wat jij verder op het oog hebt?
    Het is wel heel chill though. Hoge ssnelheidstrein en comfortabele zitplekken. Enige nadeel waren de koffers en de eigenwijze mensen die allemaal naar hun plek toe rennen alsof er lava achter hun kont aan zit.

    Krolock schreef:
    Nee. Heb twee keer met zo'n trein door Italië gereden maar dat is het wel zon beetje. Ben even de naam kwijt van dat bedrijf. Maar dan geef je dus heel specifiek een dag en tijd op dus dan zit je echt vast aan je aankoop. Ik weet niet wat jij verder op het oog hebt?
    Het is wel heel chill though. Hoge ssnelheidstrein en comfortabele zitplekken. Enige nadeel waren de koffers en de eigenwijze mensen die allemaal naar hun plek toe rennen alsof er lava achter hun kont aan zit.

    Hm, sowieso een ticket waarmee je toegang hebt in heel Europa; dus niet één specifiek land. En daarnaast heb je inderdaad tickets die dag/tijdgebonden zijn, maar je hebt ook tickets waarin je bijv. in één week 5x met de trein kan en dan vrij op welke dag en tijd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jawel! Ik! Met een interrail ticket. (Website: interrail.eu) Als je vragen hebt, dan stuur ik je wel een pb met het hele verhaal. (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:21 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Interrail bedoel je.
    Dat lijkt me awesome om nog een keer te doen.
    Wel redelijk prijzig helaas..


    Aan niets denken is ook denken.

    Yes, met een Interrail ticket! Voor een maand was ik wel rond de 800 euro kwijt, maar het is het zó waard. We hebben toen niet alle dertig landen bezocht omdat we gingen backpacken in Noorwegen. Het is heel gezellig, mits je met de juiste personen gaat. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DunkeIheit schreef:
    Yes, met een Interrail ticket! Voor een maand was ik wel rond de 800 euro kwijt, maar het is het zó waard. We hebben toen niet alle dertig landen bezocht omdat we gingen backpacken in Noorwegen. Het is heel gezellig, mits je met de juiste personen gaat. :Y)


    Wow, dat is zo duur en goedkoop tegelijk! Backpacken met een tentje? Ik was voor vijf dagen rondreis in Oost-Europa en dat kostte mij 300 euro, maar ik heb wel drie van de vier nachten in een hostel geslapen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is 't echt zo duur? :c Ik heb nl. niet heel veel te besteden. Ik dacht zelf aan +/- 15 dagen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    DunkeIheit schreef:
    Yes, met een Interrail ticket! Voor een maand was ik wel rond de 800 euro kwijt, maar het is het zó waard. We hebben toen niet alle dertig landen bezocht omdat we gingen backpacken in Noorwegen. Het is heel gezellig, mits je met de juiste personen gaat. :Y)

    Was backpacken in Noorwegen ook niet verschrikkelijk duur? Wel super vet, trouwens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aethelstan schreef:
    (...)
    Was backpacken in Noorwegen ook niet verschrikkelijk duur? Wel super vet, trouwens.

    In Noorwegen mag je in de natuur kamperen, dus dat maakt dingen een stuk goedkoper (:


    I am an idiot, I move.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wow, dat is zo duur en goedkoop tegelijk! Backpacken met een tentje? Ik was voor vijf dagen rondreis in Oost-Europa en dat kostte mij 300 euro, maar ik heb wel drie van de vier nachten in een hostel geslapen.

    Yes, met een tentje! Het was prachtig mooi om naar het noorderlicht te wandelen en daar in een tentje onder de sterren te slapen. We hadden een vriend in Noorwegen die met ons mee ging en ons de mooiste wandelroutes liet bewandelen. Het was wel héél erg koud hahaha.


    Aethelstan schreef:
    (...)
    Was backpacken in Noorwegen ook niet verschrikkelijk duur? Wel super vet, trouwens.

    Viel hartstikke mee! We hoefden alleen wat eten te kopen om mee te nemen. Voor vier dagen hadden we met zijn drieën ongeveer 120 euro uitgegeven. En 35 euro aan drank ahaha. Omdat het erg koud wordt. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DeMorgan schreef:
    (...)
    In Noorwegen mag je in de natuur kamperen, dus dat maakt dingen een stuk goedkoper (:

    Ah, oké. Well, dan komt dat ook op het lijstje - voor een andere keer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Dunkelheit; oooooh, dat is zo geweldig! :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DunkeIheit schreef:
    (...)
    Viel hartstikke mee! We hoefden alleen wat eten te kopen om mee te nemen. Voor vier dagen hadden we met zijn drieën ongeveer 120 euro uitgegeven. En 35 euro aan drank ahaha. Omdat het erg koud wordt. :Y)

    Dat valt behoorlijk mee, ja. Nice!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aethelstan schreef:
    (...)
    Dat valt behoorlijk mee, ja. Nice!


    Ik had mij broodjes gesmeerd van te voren, haha. Daar heb ik een paar dagen mee gedaan. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Backpack Quizlet-meeting in Noorwegen, wie is voor? *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)