• Hallo iedereen!

    De afgelopen dagen heb ik me zitten amuseren met spotlights (zoals jullie waarschijnlijk wel gezien hebben). Momenteel heb ik nog net genoeg credits over voor een spotlight en die wil ik graag weggeven aan iemand anders. Je mag hieronder jezelf of iemand anders opgeven. Geef daarbij ook een leuke reden op. Morgen of overmorgen kies ik de persoon met de leukste reden! ^^


    What would Emma do?

    Niet de hele spotlight gaan overheersen hè :'D
    Nee leuke actie, ik ga er eens even over nadenken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Niet de hele spotlight gaan overheersen hè :'D
    Nee leuke actie, ik ga er eens even over nadenken.


    Het is de laatste! ;D


    What would Emma do?

    Da's erg lief van je! Ik zal eens nadenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik geef bij deze QMagazine op! De spotlights worden nu uit eigen zak gehaald, maar een keertje een spotlight winnen lijkt me ook erg leuk! Ik weet ook wel dat ik er zelf ook redacteur van ben, maar ik vind dat iedereen zo hard aan QMagazine werkt zodat de users een leuk Magazine te lezen hebben over Quizlet en andere dingen, dat ik het QMagazine gun om met de volgende editie in de spotlight te staan. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik geef I Hate You||Harry Potter op, omdat Chocoladekoekje en ik heel veel moeite hebben/besteden aan de story. Het is onze eerste Harry Potter fanfictie en hopelijk het eerste verhaal dat we samen afschrijven(dat is nog nooit gebeurt ('x ). We kunnen nog wel wat motivatie gebruiken, denk ik. Ook vind ik het echt leuk om samen met haar te schrijven en de story te schrijven, dus ik wil hem wel graag afschrijven. Ik denk dat we tot nu toe stiekem best trots zijn over de hoofdstukken, de karakters en de verhaallijn. Ik denk dat de kers op de taart dan wel een spotlight is ^.^.

    B.t.w echt super lief dat je dit doet en als je ons niet kiest, hoop ik dat je iemand anders blij kan maken c:


    i wanna die with you once or twice.

    The Paper Girl van Hag. Want dit verhaal verdient net wat meer aandacht.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gaia van Sail verdient absoluut een plekje in de spotlight; ik vind dat het verhaal ondergewaardeerd wordt in tegenstelling tot andere SOTY-stories. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wasikowska schreef:
    The Paper Girl van Hag. Want dit verhaal verdient net wat meer aandacht.


    Aww Frennie wat lief! Dankjewel. (:


    The truth is out there.

    Ik geef de comic van Achievement op: [COMIC] Last Life; want het is ongelooflijk hoeveel werk ze hier in steekt, hoe lang ze dit al doet en dat verdient volgens mij een spotlight. Voor al haar hardverdiende reacties, abo's en kudo's.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 13:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik geef jouw profiel op, omdat je dit soort geweldige dingen doet en daarom wel een spotlight verdient. :Y)

    Grapje. Ik weet zo snel even niets, maar misschien bedenk ik straks nog een serieuzer antwoord, en er zijn gelukkig al een hoop goede dingen genoemd. Wat een leuke actie. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik geef jouw profiel op, omdat je dit soort geweldige dingen doet en daarom wel een spotlight verdient. :Y)

    Grapje. Ik weet zo snel even niets, maar misschien bedenk ik straks nog een serieuzer antwoord, en er zijn gelukkig al een hoop goede dingen genoemd. Wat een leuke actie. ^^


    Deze wordt het! :Y)

    Haha, grapje hoor. ;D Je mag ook meerdere dingen opgeven als je wil. ^^


    What would Emma do?

    Hé wat leuk. Ik ga nog even nadenken wie ik ga opgegeven. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SmaII schreef:
    Ik geef de comic van Achievement op: [COMIC] Last Life; want het is ongelooflijk hoeveel werk ze hier in steekt, hoe lang ze dit al doet en dat verdient volgens mij een spotlight. Voor al haar hardverdiende reacties, abo's en kudo's.

    You little &#@!* ik wilde haar ook opgeven :')
    Just kidding.
    Anyway Last Life ziet er zeer professioneel uit en de verhaallijn en de tekeningen zijn ook erg goed ^^
    En daarbij heeft ze ook nog speciaal een heel topic voor de fans gemaakt : D
    And the writer deserves al lot of love and sweet comments <3

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 14:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Necro schreef:
    Gaia van Sail verdient absoluut een plekje in de spotlight; ik vind dat het verhaal ondergewaardeerd wordt in tegenstelling tot andere SOTY-stories. :Y)


    Ohmygoodness.. Wat lief van je <3


    26 - 02 - '16

    SmaII schreef:
    Ik geef de comic van Achievement op: [COMIC] Last Life; want het is ongelooflijk hoeveel werk ze hier in steekt, hoe lang ze dit al doet en dat verdient volgens mij een spotlight. Voor al haar hardverdiende reacties, abo's en kudo's.
    Yup, ik wilde haar ook opgeven :'D Ze steekt zoveel tijd en aandacht in haar comic en fans. Na haar volle dagen van stage weet ze toch altijd tijd te vinden om aan haar geweldige comic te werken en soms nog wat extra voor haar fans. Ze verdient dit <3


    I live for the applause, you will die for it.