• Hey bitches

    ik weet niet waarom ik bitches appropriate vond just going with it now

    wat is kunstbende?!??
    Ben jij jong (13-18), origineel en gevaarlijk goed in Dans, DJ, Expo, Fashion, Film, Muziek, Taal of Theater? Schrijf je dan (alleen of met een groep) in voor Kunstbende! Wie weet eindig jij als winnaar op een van de grote podia van Nederland.

    Dit is het laatste jaar voor mij dat ik aan Kunstbende mee mag doen, dus ik hoop er een mooie afsluiter van te kunnen maken. Zelf doe ik voor de derde keer mee aan expo, maar aangezien taal ook een van de categorieën is en Kunstbende echt een te gek evenement is, verbaast het me dat ik er zo weinig over hoor hier op Quizlet. Ik kan toch niet de enige deelnemer zijn hier?

    Sarah - Expo - Noord-Holland


    i put the fun in funeral

    Wat gaaf! Dat zou in België ook moet zijn (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    Wat gaaf! Dat zou in België ook moet zijn (:


    Is er! http://www.kunstbende.be/ Net opgezocht of dit er is, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Is er! http://www.kunstbende.be/ Net opgezocht of dit er is, haha. ^^


    omg daar heb ik nog nooit van gehoord? Circus is een onderdeel o.o cool. Wauw this is heaven hahaha ik twijfel wel want het ziet er wel een beete louche uit(?) :]

    EDIT: de deadlines in België zijn al verlopen

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 22:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ah, nice! Ik heb ooit meegedaan met de Kunstbende met een groep en was tot de finale gekomen met een short-film.Dat was noice.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja! Ik ga dit jaar samen met een vriendin voor het eerst meedoen!
    Ook in expo (:
    Ilse - Expo - Drenthe


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Dit lijkt me echt zo cool! Ik heb hier dit jaar denk ik niet zo heel veel tijd voor, maar ik ga dit zeker onthouden voor volgend jaar (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Nou ik vertegenwoordig expo Noord-Holland tijdens de nationale finale :Y)


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Nou ik vertegenwoordig expo Noord-Holland tijdens de nationale finale :Y)


    Oh, wat gaaf! Gefeliciteerd!
    Hopelijk zie ik je daar, dan :')
    Denk het niet, maar je weet het nooit zeker haha

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 19:54 ]


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Kunstbende is awesome. Ik heb er geloof ik 2x aan meegedaan (of 3?) en 1x gewonnen in regio en dus in finale expo meegedaan (maar daar niets gewonnen).

    Maar nu met 21 veel te oud haha.
    Er is toch nog steeds een thema waar je je aan moet houden?


    Aan niets denken is ook denken.