• Want soms word je toch een beetje moe van alle Brokeback Mountains en Philadelphia's, hoe mooi en betekenisvol ze ook zijn. Klik voor het lijstje. ^^

    Ik kwam dit bijna voltooide lijstje weer tegen tijdens mijn zoektocht naar paaseieren, dus ik besloot het eens echt af te ronden. Wat zijn jullie favoriete verhalen met LGBTQ hoofdpersonen die niet per ongeluk worden neergeschoten/gemarteld worden/vergeten wat de naam van hun geliefde was? Weten jullie nog goede films? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    (Whoop. Een paasei.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (Whoop. Een paasei.)


    Haha, een regenboogkleurig paasei, mag ik hopen! (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    But I'm a cheerleader.

    Dat is ook wel nog een grappige.

    En Carol, dat is niet grappig, maar heeft wel een goed einde en is in het algemeen een goede film.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oeh, I love you Philip Morris is ook wel goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MT. Ik weet er geen moet ik zeggen =x


    Aan niets denken is ook denken.

    Alleen is Imagine Me and You tussen de lijntjes door echt supertriest, stiekem, maar de rest wil ik zeker nog eens zien. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Smal schreef:
    But I'm a cheerleader.

    Dat is ook wel nog een grappige.

    En Carol, dat is niet grappig, maar heeft wel een goed einde en is in het algemeen een goede film.


    Die bovenste moet ik nog steeds ooit zien. Carol lijkt meer het type Brokeback Mountain en Philadelphia als ik afga op wat ik erover heb gehoord, maar ik die schijnt wel erg goed te zijn, ja. Ook iets wat ik eens moet kijken. ^^



    Patholoog schreef:
    Oeh, I love you Philip Morris is ook wel goed.


    Dat blijft ook een mooie, inderdaad. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Alleen is Imagine Me and You tussen de lijntjes door echt supertriest, stiekem, maar de rest wil ik zeker nog eens zien. :Y)


    Maar niet voor de twee verliefde vrouwen! (nerd) Niet om als die typische ik-haat-hetero's persoon te gaan klinken, want ik wens Hector ook met heel mijn hart een schattige vriendin toe die echt ogen heeft voor hem in plaats van de bloemiste op hun bruiloft, maar vooral na recente oeps-toen-was-ze-dood gebeurtenissen in televisieseries kan ik zo'n film toch wel zeer waarderen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan