• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.


    Pretty is just a pretty word.

    Ben ik trouwens de enige die op uitloggen drukte? (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Ben ik trouwens de enige die op uitloggen drukte? (krul)


    Uhm, ja, absluut!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wow, heb er net bij toeval nog twee gevonden c: Nu sta ik op 48 :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Charbonneau schreef:
    Ben ik trouwens de enige die op uitloggen drukte? (krul)

    Nee, heb ik ook al gedaan (cat)
    Zou nogal onlogisch zijn als je er daar een krijgt, want dan is er niemand ingelogd om het ei aan te geven (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Charbonneau schreef:
    Ben ik trouwens de enige die op uitloggen drukte? (krul)

    Hahahahahaha nopee
    Welocme to the club


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    33 paaseieren en ik ben uitgezocht. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charbonneau schreef:
    Ben ik trouwens de enige die op uitloggen drukte? (krul)


    Nope ;') dat was het eerste wat ik deed om 12 uur


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charbonneau schreef:
    Ben ik trouwens de enige die op uitloggen drukte? (krul)

    Heb ik ook gedaan :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    #34 gevonden, ook al zo'n roteitje, nog weer een link achter een link.


    #WWED - What Would Emma Do?

    We waren beter allemaal uitgelogd gebleven, hadden we nog iets nuttigs gedaan vandaag (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Junns schreef:
    #34 gevonden, ook al zo'n roteitje, nog weer een link achter een link.


    Daar klikte ik eerst op, toen kreeg ik hem niet en later nog eens en toen wel!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Daar klikte ik eerst op, toen kreeg ik hem niet en later nog eens en toen wel!


    Dat heb ik ook ergens anders gehad, dat ik er eerst geen een kreeg, toen de tweede ronde alles nagaan wel op dezelfde link


    #WWED - What Would Emma Do?

    Klopp schreef:
    We waren beter allemaal uitgelogd gebleven, hadden we nog iets nuttigs gedaan vandaag (cat)


    Spreek voor jezelf :p


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ook ik heb tegen beter weten in uitgelogd :')

    Ergens heb ik wel de neiging m'n username te veranderen naar paasei en me dan te verstoppen ofzo


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Jeej, ik heb eindelijk 13 gevonden *Doet vreugdedansje*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.