• Als je niet wilt weten wat ik heb gekocht, ha.

    Hello people,

    Ik zit op mijn mobiel, dus ik houd het kort. Ik zou voor een paar users hier nog een topic aanmaken/laten weten wat ik een paar weken geleden gekocht heb. Op het moment heb ik zelf geen foto's van mij met die kleding en schoenen aan, maar dat komt later wel.

    Zie hier de foto's van de kleding en schoenen:
    Offshoulder-trui.
    Schoenen.
    Batman-trui.
    Het vest

    Door onverwachte, en negatieve gebeurtenissen zijn er een boel dingen verwaarloosd door mij. Sorry daarvoor als jij een van die mensen was.




    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 0:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escapism schreef:
    Jij bent freaking knaaaaaaapp. <3

    Haaa. Valt wel mee hoor. (joehoe) Het is vooral de kleding :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Haaa. Valt wel mee hoor. (joehoe) Het is vooral de kleding :'D.


    Nah. It's you as well. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Chocoladekoekje schreef:
    Mijn broer heeft een gelijkaardig t-shirt als die eerste trui, maar dan met stormtrooperss

    Stormtroopers? ;$ *googled* Ooh, Star Wars. Vandaar dat ik het niet herkende, hehe. Nice. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escapism schreef:
    (...)

    Nah. It's you as well. <3

    Nah. It's you!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Staat je goed en je bent knap.


    16 - 09 - '17

    OJij, mevrouw, bent zo, zo, zo, freaking beautiful. Die kleren zijn ook fab en dan vooral die schoenen!


    Heaven is a place that we all have

    Ik kon helaas niet voor een broek scoren, maar dat komt wel een een andere keer.

    @ Uso: Thank you :3
    @ Small: Hehehe, ooh stop it you, fab Small ;$ Valt wel mee hoor. Ik ben ook echt superblij met de schoenen en kleding!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    Ik kon helaas niet voor een broek scoren, maar dat komt wel een een andere keer.

    @ Uso: Thank you :3
    @ Small: Hehehe, ooh stop it you, fab Small ;$ Valt wel mee hoor. Ik ben ook echt superblij met de schoenen en kleding!


    Hahaa, you're basically encouraging me. Ze zijn echt geweldig mooi.


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    (...)

    Hahaa, you're basically encouraging me. Ze zijn echt geweldig mooi.

    Haha, waarmee? Nou, je maakt me wel verlegen zo! Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Haha, waarmee? Nou, je maakt me wel verlegen zo! Hehe.


    Door te zeggen dat ik moet stoppen ;$ Hahaa, well, that's the first time i did that.


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    (...)

    Door te zeggen dat ik moet stoppen ;$ Hahaa, well, that's the first time i did that.

    Hehe, is dat slecht dan? Ik ben complimentjes niet zo gewend, hehe. Niet iemand anders dan? Ik dacht dat jij wel de versierder was, hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Hehe, is dat slecht dan? Ik ben complimentjes niet zo gewend, hehe. Niet iemand anders dan? Ik dacht dat jij wel de versierder was, hehehe.


    Integendeel! Hahaa, begin ze dan maar gewend te raken. Ik ben wel ergens zo maar ik heb gewoon zeer gladde praatjes.


    Heaven is a place that we all have

    Oehh dit is echt allemaal heel leuk :3 Vooral dat vest vind ik erg gaaf! Evenals de trui c: En de schoenen eigenlijk ook. Okay, alles is gewoon echt awesome :3

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 23:17 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SmaII schreef:
    (...)

    Integendeel! Hahaa, begin ze dan maar gewend te raken. Ik ben wel ergens zo maar ik heb gewoon zeer gladde praatjes.

    Hehehe, goed om te weten dan, ladiesman. Of is het mansman? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kenways schreef:
    Oehh dit is echt allemaal heel leuk :3 Vooral dat vest vind ik erg gaaf! Evenals de trui c: En de schoenen eigenlijk ook. Okay, alles is gewoon echt awesome :3

    Hehehe, yes. Ik ben er ook echt heel blij mee! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.