• Dahlia Avenue Cul de sac 40 minutes away from Washinton

    Vrienden tot het einde. Zo had het geklonken tussen de drie negenjarige jongens die met hun geheime handshake de deal verzegelden en deze werkelijk tot het einde hebben nageleefd. Vrienden die ondanks hun eigen leven/gezin en werksituatie in dezelfde cul de sac kwamen te wonen en de vriendengroep wisten uit te breiden naar maar liefst 6leden die elk voor elkaar in het vuur zouden springen. Elke twee weken komen deze mannen dan ook samen voor ‘DadClub’ een avond van drank, games en onzin theorieën waar ze vaak te diep op in gaan. Hoewel deze ene theorie het zaadje was voor wat 5 van hen werkelijk zouden gaan uitvoeren…

    5 Jaar geleden kwam Diego Rivera met de ultieme vraag- Hoe zouden jullie de perfecte bankroof zien? Een vraag die eerst met grappige opmerkingen onthaald werd of met echte ‘die hard’ actie momenten verzonnen werd- maar na enkele weken toch steeds weer werd opgehaald door ideeën die in hun gedachten schoten. Rivera was destijds een bankbediende en wist hen de fouten in hun plannen voor te leggen, waardoor er telkens naar andere manieren gezocht werd. Dit week zo ver uit dat Diego en de anderen, haast een waterdicht plan kregen en hun theorieën vaak op kleine schaal uitoefenden. Al was het allemaal niet zo heel serieus bedoeld. Het bankroof plan werd na 4 jaar algauw weer begraven toen ze een ander interessant onderwerp boven haalden en werd hierdoor wat in vergetelheid gebracht… Tot nu…

    Diego Rivera werd op de beruchte dag van zijn overlijden, ontslagen door de bank. De man was zo van streek op zijn rit naar huis dat hij nooit had opgemerkt dat de lichten rood waren en… Dadclub was niet helemaal hetzelfde meer zonder Diego en ook zijn familie zat zowel emotioneel als financieel in de knoei.
    Tijdens één van de dadnights , maanden na het overlijden van hun beste kameraad kwamen ze terug zijn plan bovenhalen. Wat nou als ze het recht in eigen handen zouden nemen? De bank die er deels voor gezorgd had dat hun maatje er niet meer was te grazen konden nemen- en hierdoor ook de rivera’s zouden hunnen helpen?

    Speeltopic * Rollentopic*



    Dit topic is bedoelt om relaties te bespreken, vragen te stellen en gewoon lekker te kletsen ^^

    Op welk moment willen we dat de rpg start?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    El Diablo.

    Helleuu


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    🤤🤤🤤


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik ga zo genieten van alle eyecandy met deze rpg :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MINE.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Helleuww


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Elloooooooo


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Zijn er families die liever meer dan 1 kiddo willen? :3

    Dan weet ik waar ik nog vrije gaatjes mag zetten!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hello hello (krul)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mirabel schreef:
    Zijn er families die liever meer dan 1 kiddo willen? :3

    Dan weet ik waar ik nog vrije gaatjes mag zetten!

    Lane is alles welkom c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daisy 😍


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    Daisy 😍


    Hihi (flower)


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Komt u maar met relatievoorstellen voor Jon c:
    Net iets betere vrienden dan de rest van dad-club (evt kennen ze elkaar al sinds jeugd):
    Iets minder goede vrienden, maar houden het redelijk gezellig binnen dad-club:
    Andere:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    Komt u maar met relatievoorstellen voor Jon c:
    Net iets betere vrienden dan de rest van dad-club (evt kennen ze elkaar al sinds jeugd):
    Iets minder goede vrienden, maar houden het redelijk gezellig binnen dad-club:
    Andere:



    Ik zie Sal & Jon het gewoon goed kunnen vinden? Niet bijzonder alsin beste vrienden maar wel goed genoeg om ook buiten dadclub wat vaker contact te hebben?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.