• THE HUNDRED
    ''We send the 100 to the ground because their crimes have made them expendable.''



    PLOT
    97 jaar nadat een nucleaire oorlog vrijwel al het leven op aarde heeft uitgewist zijn de enige bekende overlevers de inwoners van 12 ruimte stations. De twaalf ruimte stations verenigden zich tot één massaal ruimte station genaamd ''The Ark'' met bijna 2,000 inwoners. De middelen zijn schaars en alle misdrijven, ongeacht de aard of de ernst worden bestraft met de dood, tenzij je onder de 18 jaar oud bent. Criminelen onder de 18 worden opgesloten in een gevangenis. Nadat wetenschappers op The Ark erachter komen dat de Ark systemen falen en er niet meer genoeg zuurstof is, worden honderd gevangen onder de 18 in een laatste wanhopige poging naar de grond gestuurd om er achter te komen of de aarde weer bewoonbaar is. Echter aangekomen op de aarde komen ze erachter dat niet de hele mensheid is weggevaagd en er een groep mensen is die de nucleaire oorlog hebben overleefd, genaamd Grounders. De tieners moeten nu een manier vinden om niet alleen voor het eerst in hun hele leven en die van vele voor hun te overleven op aarde, maar ook om een manier te vinden om met Grounders te leven.


    THE HUNDRED

    The 100 zijn dus criminelen onder de 18 die voorheen gevangen zaten maar in een wanhopige poging toch nog naar de aarde zijn gestuurd, om te kijken of deze bewoonbaar is na de nucleaire oorlog. Op The Ark is elke misdaad, ongeacht de aard of de ernst genoeg om opgesloten te worden dus de je personage kan vast zitten voor moord of diefstal, maar ook voor simpelweg het tegenspreken van een bewaker of het wegsluipen uit je kamer na de avondklok is ingegaan. In dit RPG focussen we ons niet op alle 100 gevangen maar slechts een klein groepje daarvan.


    GROUNDERS

    De Grounders zijn een tribale samenleving met primitieve technologie gebaseerd op eer en respect. Ze zijn vanaf jonge leeftijd getraind om dodelijke krijgers te worden die moeten doorvechten, no matter what. Ze hebben nooit de grond verlaten en overleefde de oorlog door het creëren en opbouwen van een nieuwe manier van leven. In dit RPG focussen we ons op de Grounders die in de stam het dichts bij de landplek van de the 100 wonen. Als je personage een Grounder is kan die dus wel ouder zijn dan 18.


    RULES

    • Schrijf minimaal 200 worden, af en toe mag je hier net onder komen, maar niet te vaak.
    • Alleen ik (Adaptations) maak nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld.
    • 16+ is toegestaan, maar meld dit a.u.b in boven je post in het rood.
    • De huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan, als je meer tijd nodig hebt kan je dit aangeven.
    • Het is de bedoeling dat dit RPG nog een lange tijd door blijft lopen, dus doe echt alleen mee als je weet dat je niet na een paar dagen stopt met reageren.
    • Je hoeft niet elke dag te reageren, maar 2 of 3 keer per week lijkt mij vrij haalbaar.
    • Als je wilt stoppen met de RPG kan dat, maar meld het alsjeblieft eerst zodat we een netjes einde aan je karakter kunnen schrijven, en stop niet zomaar met reageren.
    • Voor nu is het maximum personage's twee(man en vrouw), maar als we een tekort komen kunnen we dit altijd verhogen.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    • Als je personage één van the 100 is, is hij/zij onder de 18.
    • Als je personage een Grounder is is het wel mogelijk om over de 18 te zijn, alhoewel ik het fijn zou vinden dat de maximale leeftijd zo rond de 25 ligt zodat de leeftijdverschillen tussen Grounders en the 100 niet te groot zijn.
    • Dit RPG is gebaseerd op een tv-show, maar het verhaal wat wij nu spelen ligt hier helemaal van af. Personage's uit de tv-show zijn dus ook niet toegestaan en we volgen ook niet die verhaallijn.

    CHARACTERS
    Naam:
    Leeftijd:
    Grounder of the 100:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:
    the 100 [5/6]
    • Kaia Ann Bennett - 1.1 - Adaptations
    • Hashtag
    • Lydia Ashton Forrester - 1.2 - Malec

    • Archer Teagan - 1.1 - Triskele
    • Thomas Cole King - 1.3 - Proprius
    •

    grounders [5/6]
    • Kelmeckis
    • Embry - 1.1 - Towers
    • Asha - 1.2 - Triskele

    • Elias Gage Parvaneh - 1.2 - Adaptations
    •Dumbledore
    •

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 21:49 ]


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Oeh, leuk! Mag ik een vrouwelijke van de 100?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Vrouwelijke grounder voor mij?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mannelijke delinquent voor mij?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 17:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    “What you must understand about me is that I’m a deeply unhappy person.”

    “Imagine smiling after a slap in the face.
    Then think of doing it twenty-four hours a day.”


    Delinquent | Archer


    Naam:
    Archer Teagan
    Leeftijd:
    Zestien, 14 september
    Grounder of the 100:
    The 100 / Delinquent
    Innerlijk:
    - Arrogant
    - Eigen wil
    - Sluw
    + Goede vriend (uitleg komt nog)
    + Oog voor detail
    + Loyaal
    Uiterlijk:
    - Gemiddelde lengte
    - Slanke bouw
    - Donkerbruine haarkleur
    - Lichtbruine oogkleur
    Geschiedenis:
    Archer zijn verleden is nogal rot. Hij werd mishandeld door zijn ouders en toen de Ark hierachter kwam hebben ze Archer uit huis geplaatst het weeshuis in en zijn zijn ouders afgezweefd. Ieder levend wezen moet met respect behandeld worden, zeiden ze. Echter was Archer al ongelukkig geworden en is hij medicijnen gaan stelen. 's Nachts sloop hij het weeshuis-gedeelte uit om naar het ziekenhuis te gaan en daar kalmeringspillen te stelen. Echter werd hij op een nacht betrapt en werd hij meegenomen. De volgende ochtend zat hij in de cel en was hij een delinquent. Archer was 14 jaar.
    Relaties:
    Extra:


    Beginnetje c:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 15:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een mannelijke grounder? Ik heb de serie nog nooit gezien, maar ik neem aan dat dit geen probleem is?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Small beginning. c:


    Embry
    Grounder —— First Warrior

    Ge smak daun — gyon op nodotaim


    Naam



    Yu gonplei ste odon




          Embry

    Leeftijd
          18 — februari, 15

    Innerlijk
    Embry is een meisje dat zich altijd wel afzijdig heeft gehouden. Ze bindt zich niet snel aan dingen, of mensen. Mede hierdoor is uitgerekend zij eerste warrior geworden. Em is een berekende jongedame, die ondanks haar nieuwsgierige aard zeer strategische beslissingen kan nemen. Haar creatieve wezen komt tot uiting in een zeer grote vindingrijkheid op meerdere gebieden; het vechten, het overleven en ondernemen van dingen. Tevens is zij competitief aangelegd. Embry is opgegroeid op een plek waar nooit genoeg van iets was, waar ze altijd diende te vechten voor haar plek. Hierdoor grijpt zij iedere kans aan om te laten zien dat ze kan presteren. Op het eerste oog lijkt ze wellicht wat koud; als iemand die zich niet zal laten leiden door emoties. Maar deze facade is niet meer dan dat — een facade. Door haar opgebouwde reputatie, heeft ze een effectief middel gevonden om anderen op afstand te houden; een ego. Embry is gewoonweg het tegenover gestelde van onzeker. Ze weet wie ze is, en wat ze kan. Op sommige gebieden is de jongedame ietwat verstrooid — voornamelijk als het neerkomt op ordenen. Ze is chaos gewend, en weet hierin precies hoe ze zich moet voortbewegen. Dat is dan ook hoe zij heel goed weet om te gaan met mensen die een chaotische, of zelfs moeilijke aard bezitten. Voor Embry is het makkelijker om orde te vinden in chaos.
    Embry geeft niet graag dingen uit handen. Ze wil op eigen kracht overal doorheen bijten en doorzetten. Opgeven of weglopen is dan ook niets voor haar. Zolang ze blijft vechten, heeft ze niet op gegeven. Dat geldt niet alleen voor gevechten, maar is ook van toepassing op haar omgang met mensen. Je zult het niet snel merken dat ze je mag. Haar kribbigheid en enigszins bazige houding zijn namelijk best afstotelijk soms. Toch beteken je meer voor haar wanneer ze je een schop onder je kont geeft, of tegen je uitvalt. Pas wanneer ze je negeert, of wegloopt zijn haar kansen verkeken. Embry is een lastig dametje, wat gereserveerd en niet altijd even warm. Maar als je haar eenmaal hebt bereikt, is ze iemand die je niet zou willen missen.


    Uiterlijk
          Embry heeft een heel zacht getinte huid, met lokken die enkele tinten donkerder zijn. Haar ogen zijn daarentegen juist ontzettend licht, en worden omringt door donkere wimpers en wenkbrauwen die haar gezicht heel erg definiëren. Em is gestopt met groeien op de 168 centimeter. Door jarenlange training heeft zij meerdere littekens op haar lichaam, en is zij daarnaast enigszins gespierd. Toch zal men niet direct ''goh, wat intimiderend'' denken wanneer ze Embry zien. Haar kracht zit in haar snelheid. Zij is dan ook behoorlijk lenig en flexibel aangelegd. Ten alle tijden draagt zij haar wapens bij zich, en in de meeste gevallen zijn haar ogen omrand door donkere vegen. Haar rondingen worden niet bepaald benadrukt door haar kledingkeuze, deze is praktisch en eigenlijk totaal onopvallend omwille van haar taken. Ze is geen ijdel persoon, en dit is dan ook op haar af te lezen. Verder heeft ze het teken van een de Warriors op haar rug getatoeëerd.

    Geschiedenis
          Embry werd geboren bij mensen die haar niet wilden hebben. Dat is wellicht ook waarom ze moeite heeft om zich aan anderen te binden. Ze kwam al vrij snel terecht op plekken waar meerdere gevallen zoals zij zaten. Het was een letterlijke survival of the fittest, waarbij ze nooit een stabiele omgeving heeft gehad. Uiteindelijk werd haar potentie ontdekt en heeft ze keihard moeten vechten om een naam voor zichzelf te maken. Dit is dan ook de reden waarom ze geen achternaam heeft. Het is Embry. Niets meer, niets minder. Inmiddels weet Embry ongeveer wie haar vader moet zijn geweest, maar daar houdt ze zich totaal niet mee bezig. Ze was eerst een Second. Maar toen deze overleed toen zij zeventien was, werd zij de first Warrior. Iets wat haar heel veel goed heeft gedaan.

    Relaties
          Let me knooooooooooow.

    Extra
         


    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 22:43 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Whoops, sorry voor mijn late reactie guys. Iedereen kan meedoen, leuk!

    @Dumbledore
    Nee hoor, we volgen de show niet dus dat maakt niet uit. Als je een beter idee van de wereld wil krijgen kun je eventueel de trailer kijken, maar dat hoeft ook niet hoor (:


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Kaia Ann Bennett
    ''in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.''

    Naam:
    Kaia; ''wild sea.''
    Ann; ''gracefull.''
    Bennett; ''blessed.''


    Leeftijd:
    Kaia is momenteel zeventien jaar oud. Ze verjaart op zeventien augustus wat haar sterrenbeeld leeuw maakt.

    Grounder of delinquent:
    Kaia is geboren en heeft haar hele leven gewoond op The Ark wat haar een van de the 100 maakt. Ze is op haar 14e gearresteerd, omdat ze meerdere malen is gesnapt uit haar kamer nadat de avondklok is ingegaan. Daarop heeft ze altijd al de neiging gehad om bewakers en andere leidinggevenden tegen te spreken, wat ook een van de redenen is geweest dat ze uiteindelijk is opgesloten.

    Innerlijk:
    Als je mensen zou vragen om één woord te noemen dat Kaia het best beschrijft, zouden de meesten eigenwijs zeggen. Ze heeft altijd al de neiging gehad om autoriteit te testen en houdt ervan om iemands grenzen te testen. Ze is behendig en ingenieus, waardoor ze zich altijd uit de problemen heeft kunnen werken. Ze is charmant, en heeft er altijd van gehouden om mensen te beïnvloeden en er voor te zorgen dat er naar haar wordt geluisterd. Hierdoor heeft ze nooit echt veel echte vrienden gehad, omdat de meeste haar ontwijken, door wat ze over haar hebben gehoord. En als mensen niet werden afgeschrokken door de geruchten en haar wilden leren kennen kregen ze vaak al snel spijt van deze keuze. Ze is standvastig en strijdlustig waardoor de leidinggevenden op The Ark haar al snel opmerkten en in de gaten hielden. De meeste vinden Kaia ook erg luidruchtig en lawaaierig, maar dit zal ze zelf ontkennen. Tijdens de schoollessen heeft ze altijd al haar mening duidelijk gemaakt en dit zal ze altijd blijven doen. In situaties neemt ze graag de leiding en ze is een echte adrenaline junkie. Dat is ook de reden dat ze er van houdt om autoriteiten de testen, het geeft haar een bepaalde rush die ze nergens anders kan krijgen. Kaia heeft nooit echt iemand gehad die om haar geeft, omdat de meeste nooit lang met haar konden omgaan. Vooral toen ze jonger was zorgde haar gebrek aan vrienden ervoor dat ze een laag zelfvertrouwen kreeg. Ze kreeg het gevoel dat ze iedereen om zich heen afstootte en dat ze met niemand kom omgaan. Haar ouders zijn beiden vermoord door de leiders van The Ark, omdat ze net als Kaia het niet eens waren met de regels. Dit alles heeft er voor gezorgd dat Kaia een gebrek heeft aan vertrouwen en altijd het negatieve in mensen ziet. Ze heeft een grote angst om verlaten te worden waardoor ze maar helemaal geen relaties met mensen aangaat, zodat ze haar ook niet kunnen laten vallen. Tegenwoordig hebben de meeste mensen op The Ark wel van haar gehoord, maar kent niemand haar echt.

    Uiterlijk:
    Kaia heeft lange blonde lokken, die om haar gezicht heen vallen. Ze heeft in haar jeugd een pony gehad, die ze nu sinds dat ze gevangen zit heeft laten uitgroeien waardoor er langs de linker kant van haar gezicht een lange lok valt die net iets korter is dan de rest van haar haar. Ze heeft een lichtgekleurde huid en sproeten op vrijwel heel haar gezicht, al zijn deze op de gebieden rondom haar neus en wangen een stuk beter te zien. Ze heeft grote blauwe ogen, met groene spikkeltjes rondom haar irissen. Haar blauwe kijkers worden omlijst door lange wimpers, die blond zijn waardoor je ze van een afstandje niet goed kunt zien. Boven haar ogen zitten een paar donkere, dunne wenkbrauwen die ze de laatste jaren niet goed heeft kunnen bijwerken door het feit dat ze vastzat. Verder heeft ze een lange en vrij brede neus, die ze altijd al lelijk heeft gevonden. Een donker roze paar lippen maken haar gezicht af, alhoewel deze altijd vol zitten met velletjes door het lipbijten wat ze al jaren doet. De kledingstukken waaruit je op The Ark kunt kiezen zijn altijd al beperkt geweest, waardoor ze nooit echt een kledingstijl heeft kunnen ontwikkelen. Ze greep echter wel altijd de donkerde kledingstukken en zou nooit gezien willen worden in de rokken die sommige meiden aanhadden, dus we zouden kunnen zeggen dat ze ervan houdt om een comfortabele outfit aan te hebben die haar goed past. Qua lichaam is ze altijd al dun geweest, dus veel vrouwelijke vormingen heeft ze niet. Ook is ze best kort, waardoor ze altijd gezien werd als onschuldig en lief, wat totaal in contrast staat met haar persoonlijkheid.

    Geschiedenis:
    Kaia komt uit een familie die altijd al botste met de leidinggevende van The Ark en sinds haar geboorte kenden de meeste mensen haar als de dochter van de rebellen en het was voor de meeste mensen dus ook geen verassing dat Kaia het niet goed kon vinden en zich niet aan de regels van The Ark hield. Haar ouders waren deel van een groep die vocaal tegen de The Ark en manier waarop ze leiden was en op meerdere manieren zich verzette tegen de overheid. Dit is dan ook de rede dat ze een paar dagen na Kaia's derde verjaardag beide zijn geëxecuteerd. Dit is de grootste reden dat Kaia een hekel heeft aan The Ark en iedereen die het leidt.

    Relaties:

    any volunteers?

    Extra:

    - Nadat Kaia's ouders zijn vermoord heeft ze jarenlang bij andere gezinnen gewoond voordat ze de gevangenis inging. Deze pleeggezinnen waren nooit echt fijn en Kaia heeft veel slechte herinneringen aan die families en hoe ze destijds leefde.
    - Kaia heeft een grote liefde voor tekenen en ze kalkte alle muren van haar cel vol met krijt wat ze heeft weet binnen te smokkelen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 0:54 ]


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Mijn personage wordt een beetje John Murphy achtig, maar met een toch wat andere kant dan hij heeft, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    By the way. Mag ik misschien de Heda van de grounders op mij nemen? ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een vrouwelijke grounder?


    Physics is awesome

    Triskele schreef:
    By the way. Mag ik misschien de Heda van de grounders op mij nemen? ;3


    Wait a sec, Archer is één van the 100 right? John Murphy is my fave ookal is 't echt een klootzak, so i'll probably love your character :3

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 0:57 ]


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Kelmeckis schreef:
    Mag ik een vrouwelijke grounder?

    Ofcourse! Ik zet je erbij :3


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Adaptations schreef:
    (...)

    Wait a sec, Archer is één van the 100 right? John Murphy is my fave ookal is 't echt een klootzak, so i'll probably love your character :3


    Dat klopt, Archer is een van the 100, haha. Maar ik vroeg me af of ik de Heda van de grounders ook mocht ^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 10:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Dat klopt, Archer is een van the 100, haha. Maar ik vroeg me af of ik de Heda van de grounders ook mocht ^^


    Ooh haha ofcourse, ik begreep de vraag even verkeerd. Ik zet je erbij! :3


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.