• THE HUNDRED
    ''We send the 100 to the ground because their crimes have made them expendable.''



    PLOT
    97 jaar nadat een nucleaire oorlog vrijwel al het leven op aarde heeft uitgewist zijn de enige bekende overlevers de inwoners van 12 ruimte stations. De twaalf ruimte stations verenigden zich tot één massaal ruimte station genaamd ''The Ark'' met bijna 2,000 inwoners. De middelen zijn schaars en alle misdrijven, ongeacht de aard of de ernst worden bestraft met de dood, tenzij je onder de 18 jaar oud bent. Criminelen onder de 18 worden opgesloten in een gevangenis. Nadat wetenschappers op The Ark erachter komen dat de Ark systemen falen en er niet meer genoeg zuurstof is, worden honderd gevangen onder de 18 in een laatste wanhopige poging naar de grond gestuurd om er achter te komen of de aarde weer bewoonbaar is. Echter aangekomen op de aarde komen ze erachter dat niet de hele mensheid is weggevaagd en er een groep mensen is die de nucleaire oorlog hebben overleefd, genaamd Grounders. De tieners moeten nu een manier vinden om niet alleen voor het eerst in hun hele leven en die van vele voor hun te overleven op aarde, maar ook om een manier te vinden om met Grounders te leven.


    THE HUNDRED

    The 100 zijn dus criminelen onder de 18 die voorheen gevangen zaten maar in een wanhopige poging toch nog naar de aarde zijn gestuurd, om te kijken of deze bewoonbaar is na de nucleaire oorlog. Op The Ark is elke misdaad, ongeacht de aard of de ernst genoeg om opgesloten te worden dus de je personage kan vast zitten voor moord of diefstal, maar ook voor simpelweg het tegenspreken van een bewaker of het wegsluipen uit je kamer na de avondklok is ingegaan. In dit RPG focussen we ons niet op alle 100 gevangen maar slechts een klein groepje daarvan.


    GROUNDERS

    De Grounders zijn een tribale samenleving met primitieve technologie gebaseerd op eer en respect. Ze zijn vanaf jonge leeftijd getraind om dodelijke krijgers te worden die moeten doorvechten, no matter what. Ze hebben nooit de grond verlaten en overleefde de oorlog door het creëren en opbouwen van een nieuwe manier van leven. In dit RPG focussen we ons op de Grounders die in de stam het dichts bij de landplek van de the 100 wonen. Als je personage een Grounder is kan die dus wel ouder zijn dan 18.


    RULES

    • Schrijf minimaal 200 worden, af en toe mag je hier net onder komen, maar niet te vaak.
    • Alleen ik (Adaptations) maak nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld.
    • 16+ is toegestaan, maar meld dit a.u.b in boven je post in het rood.
    • De huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan, als je meer tijd nodig hebt kan je dit aangeven.
    • Het is de bedoeling dat dit RPG nog een lange tijd door blijft lopen, dus doe echt alleen mee als je weet dat je niet na een paar dagen stopt met reageren.
    • Je hoeft niet elke dag te reageren, maar 2 of 3 keer per week lijkt mij vrij haalbaar.
    • Als je wilt stoppen met de RPG kan dat, maar meld het alsjeblieft eerst zodat we een netjes einde aan je karakter kunnen schrijven, en stop niet zomaar met reageren.
    • Voor nu is het maximum personage's twee(man en vrouw), maar als we een tekort komen kunnen we dit altijd verhogen.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    • Als je personage één van the 100 is, is hij/zij onder de 18.
    • Als je personage een Grounder is is het wel mogelijk om over de 18 te zijn, alhoewel ik het fijn zou vinden dat de maximale leeftijd zo rond de 25 ligt zodat de leeftijdverschillen tussen Grounders en the 100 niet te groot zijn.
    • Dit RPG is gebaseerd op een tv-show, maar het verhaal wat wij nu spelen ligt hier helemaal van af. Personage's uit de tv-show zijn dus ook niet toegestaan en we volgen ook niet die verhaallijn.

    CHARACTERS
    Naam:
    Leeftijd:
    Grounder of the 100:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:
    the 100 [5/6]
    • Kaia Ann Bennett - 1.1 - Adaptations
    Hashtag
    • Lydia Ashton Forrester - 1.2 - Malec

    • Archer Teagan - 1.1 - Triskele
    • Thomas Cole King - 1.3 - Proprius

    grounders [5/6]
    Kelmeckis
    • Embry - 1.1 - Towers
    • Asha - 1.2 - Triskele

    • Elias Gage Parvaneh - 1.2 - Adaptations
    Dumbledore

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 21:49 ]


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Is het oké als Em de first warrior van de Heda is?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Towers schreef:
    Is het oké als Em de first warrior van de Heda is?


    Sure ^^
    Het mag van mij in ieder geval, hahah.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 15:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Sure ^^
    Het mag van mij in ieder geval, hahah.


    Hiya! We meet again. ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een vrouwelijke Grounder?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mag ik een vrouwelijk lid van The 100?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Emeldir schreef:
    Mag ik een vrouwelijke Grounder?


    De vrouwelijke Grounders zijn vol :c Je kan eventueel nog wel een mannelijke grounder nemen?


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Malec schreef:
    Mag ik een vrouwelijk lid van The 100?


    Sure, ik zet je erbij (:

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 16:34 ]


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Towers schreef:
    Is het oké als Em de first warrior van de Heda is?


    Sure! (:


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Elias Gage Parvaneh
    “ He was the perfect storm, but people don't like hurricanes.”

    Naam:
    Elias; ''soldier.''
    Gage; ''oath, pledge.''
    Parvaneh; family name.


    Leeftijd:
    Elias is momenteel twintig jaar oud. Hij is geboren op 22 augustus wat zijn sterrenbeeld leeuw maakt.

    Grounder of delinquent:
    Elias is een grounder. Hij is geboren op de aarde en woont hier al zijn hele leven.

    Innerlijk:
    Elias gelooft dat eerlijkheid het belangrijkste is in leven en is zelf dan ook altijd eerlijk. Hij vind vertrouwen en gemeenschappelijkheid belangrijk en zal het altijd waarderen en bewonderen als mensen deze eigenschappen bezitten en gebruiken. Het is hem van kleins af aan aangeleerd dat samenwerken kracht geeft en hier gelooft hij dan ook volledig in. Elias ziet zichzelf als een standvastig persoon met veel moed en heeft alles over voor de mensen waar hij om geeft. Hij is altijd al een leergierig persoon geweest en wil het liefst van alles te weten komen over iedereen. Hij is zelf geen ingewikkeld persoon, de meeste zouden hem een open boek noemen. Zijn acties worden meestal gedreven door emoties en je kunt vrijwel altijd van hem af lezen hoe hij zich voelt, ookal probeert hij het soms te verbergen. Hij is vel en agressief, maar kan ook liefdevol en teder zijn. Zijn emoties veranderen vaak en snel, waardoor het voor sommigen moeilijk is om het bij te houden omdat hij snel van mening en emotie verandert. Hij is prikkelbaar en wordt snel boos, maar deze woede verliest hij vaak ook al snel. Elias haat drukte en ontwijkt dan ook het liefst drukke situaties en plekken met veel mensen. Hij zal in een situatie snel de leiding nemen, om ervoor te zorgen dat alles in orde is. Elias houdt van routine in zijn leven en kan er niet goed tegen als er dingen verkeerd of niet volgens plan gaan. Hij is een pientere jongen, en kan vaak wel een oplossing bedenken, maar het geeft hem veel onnodige stress. Elias is vaak praktisch is zijn handelingen en houdt ervan als alles snel en op de handigste manier gaat. Hij houdt niet van mensen die problemen ontwijken en over koetjes en kalfjes praten is al helemaal niets voor hem.

    Uiterlijk:
    Elias is een lange jongen, maar liefst 1.85. Ook is hij door het jaren lang trainen erg breed en door zijn lengte komt hij boven de meeste uit. Heeft heeft een dikke bos donkerbruine lokken waar hij niet veel aan doet. Het is vrij lang, waardoor hij er erg vaak een hand door moet halen zodat het niet voor zijn ogen terecht komt. Hij heeft donkerbruine ogen die omlijst worden door een paar donkere wimpers. Verder heeft hij dikke wenkbrauwen en een korte baard die je meestal op zijn gezicht ziet groeien.

    Geschiedenis:
    Elias komt uit een liefdevol gezin, waar hij erg dankbaar voor is. Zijn ouders zijn zijn twee grote voorbeelden, en hij heeft en zal ze altijd met respect behandelen. Net zoals de meeste Grounders heeft Elias al vroeg geleerd om te vechten en om te overleven. Elias zag zijn ouders hierdoor niet heel veel, omdat hij vroeg in de ochtend vertrok en laat thuis kwam. De momenten die Elias wel met zijn ouders doorbracht waren dan ook extra speciaal.

    Relaties:
    any voluenteers?

    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 21:48 ]


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    L Y D I A       A S H T O N       F O R R E S T E R
    ''Show them what a survivior is made of; show them you aren't afraid.''









    Naam
    Lydia × Grieks × Schoonheid ×
    Ashton × Engels × Van de elzenboom boerderij ×
    Forrester × Engels × Familienaam×


    Leeftijd
    Ze is zestien jaar oud.



    Grounder of The 100
    Ze is lid van The 1OO


    ''We are all the pieces of what we remember. We hold in ourselves the hopes and fears of those who love us. As long as there is love and memory, there is no true loss.''

    Uiterlijk
    [FC: Amanda Steele]


    ''Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light.''

    Innerlijk



    ''Strength isn't about bearing a cross of grief or shame. Strength comes from choosing your own path, and living with the consequences.''


    Geschiedenis
    Nee.


    Relaties
    Who wants?


    Extra


    ''We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh my ik hou echt zo erg van deze serie. Ik wil wel graag een man voor bij the 100?

    “Ai laik Asha kom tri kru.”

    "Ai laik heda gon Trigedakru."


    Grounder | Asha


    Naam:
    Asha
    Leeftijd:
    Eenentwintig
    Grounder of the 100:
    Grounder | Heda
    Innerlijk:
    - Hard
    - Genadeloos
    - Ietwat onzeker, maar toont dit niet
    + Dapper
    + Goede leider
    + Eerlijk
    Uiterlijk:

    Geschiedenis:

    Relaties:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 21:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Proprius schreef:
    Oh my ik hou echt zo erg van deze serie. Ik wil wel graag een man voor bij the 100?


    Ofcourse, ik zet je erbij! (:

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 21:08 ]


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Volgens mij klopt het niet dat ik ook een reservatie bij vrouwelijke delinquent heb, dat moet Malec zijn volgens mij. c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De foto's bij Elias kan ik niet zien en ik zou graag willen weten hoe hij eruit ziet. ^^


    Physics is awesome