• Vane (Scribe) -> Easter.
    Mijn profielfoto heb ik na dik een jaar weer eens verandert en met mijn profiel ben ik nog bezig. ^^

    Doen jullie nog iets leuks met Pasen?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 15:56 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh wauw, dat wordt even wennen, haha. ^^ En nog eens extra wauw voor dat plaatje, oh mijn God. :'D

    Ik geloof niet dat ik echt iets bijzonders doe vanwege Pasen, maar paaseieren zijn altijd leuk. Misschien dat we een uitgebreid ontbijt hebben, of zo. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, ik heb mijn foto, maar voor de rest blijf ik even hetzelfde. :Y) Mooie naam! Ik denk dat Qing wel jaloers zal zijn.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Haha, ik heb mijn foto, maar voor de rest blijf ik even hetzelfde. :Y) Mooie naam! Ik denk dat Qing wel jaloers zal zijn.


    Ojee.. Hoezo? Haha ik herken users vaak aan hun profielfoto. Die blijven namelijk over het algemeen hetzelfde. Die van jouw is wel echt heel erg leuk gedaan!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 16:27 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb ook een paas-profielfoto! Verder heb ik geen grote plannen voor Pasen, helaas.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Die profielfoto is zo schattig. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    I love it!


    26 - 02 - '16

    Hehehe, leuk plaatje!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verbazingwekkend dat die username nog vrij was. :')
    Leuk! (:


    Some people are art and do art at the same time

    Leuk!

    Ik heb ook een paas-profielfoto genomen, met mijn geweldige photoshop skills. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Boettgeri schreef:
    Haha, ik heb mijn foto, maar voor de rest blijf ik even hetzelfde. :Y) Mooie naam! Ik denk dat Qing wel jaloers zal zijn.


    Nah, niet jaloers haha. Ik zei gewoon 'OMG FELICIA EASTER IS NOG VRIJ ALS USERNAME, HOE COOL IS DAT.' :]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys