•       Cletertun, één van de rijkste steden. De jongeren zijn er erg verwend en krijgen dus alles wat ze ook maar willen. Letterlijk alles.
    Een paar jaar geleden, na de aanvraag van enkele jonge bewoners werd een nieuw systeem opgesteld. Een systeem dat vele levens veranderde.
    Elk jaar worden jongeren uit de armste landen uitgehaald om slaaf te worden. Ze worden naar Cletertun getransporteerd om tijdens een ceremonie te worden gekoppeld aan één van de rijke studenten. Elke student mag zijn keuze maken en wordt daarna bediend, gedurende drie jaar, door zijn slaaf. Maar beland de slaaf altijd bij de goede persoon terecht ? Wat als je slaaf meer een last is ? Wat als je wordt mishandelt of vernedert ?


    Wat meer info :

    De studenten

    De studenten zijn de mensen die naar de universiteit gaan. Bij de eerste komst hiernaartoe krijgen ze de kans om een slaaf te kiezen. De studenten zijn vaak opgevoed als verwende nesten. De meeste zijn arrogant en fier maar hier en daar kunnen er wel wat lievere tussen zitten. Ze hebben elk een aparte kamer in een luxe hotel, samen met een badkamer, een woonkamer, een balkon, een wc en een keuken. Studenten hebben veel rechten en mogen een eigen mening hebben.


    Geschiedenis
    De studenten worden altijd erg rijk geboren in Cletertun. Ze krijgen vanaf 6 jaar les op een hoog niveau, en dat maakt hun erg intelligent. Ze hebben in één dag maar 4 uur les en mogen daarna alles doen wat ze willen. Na hun opleiding (16-20 jaar) gaan ze naar de universiteit en krijgen ze hun eigen slaaf.


    De slaven

    Slaven zijn mensen die studenten moeten dienen zonder ook maar iets te weigeren. Degene die brutaal, agressief of onbeleefd doen tegen hun meester/meesteres kunnen straffen krijgen, maar dat beslissen de studenten als ze dat nodig vinden. De slaven mogen het woord 'nee' nooit uitspreken, dit is een verplichting. Ze hebben geen rechten, hebben niets te zeggen, en moeten alleen maar braaf luisteren naar hun baas/bazin. Als je eenmaal een slaaf bent kan je nooit meer terug. Hun achternaam wordt nooit gebruikt.

    Hoe wordt/ben je een slaaf ?
    Er zijn meerdere reden waardoor je een slaaf kan worden.
    - Je ouders kunnen slaven zijn geweest en dan ben jij dat automatisch ook, of je het nu wilt of niet.
    - Je kan toevallig op straat worden ontvoerd en naar Cletertun gebracht.
    - Je kan jezelf vrijwillig aanbieden om niet om straat te moeten leven.


    Geschiedenis van een slaaf
    Als kind, weet je eigenlijk niet dat je later een slaaf wordt. Je wordt in een arme familie geboren en hebt vaak niet erg veel plannen voor de toekomst.


    Relatie tussen student en slaaf

    De relatie tussen student en slaaf kan erg verschillen. De slaven moeten altijd naar hun meester luisteren en meteen doen wat deze vraagt. Vaak zijn deze geen lievertjes maar er bestaan wel uitzonderingen. Slaven kunnen ook irritant en koppig zijn, of braaf en aardig. De student heeft het recht om alles te mogen zeggen of te doen aan zijn slaaf.


    Invullijst

    Studenten
    Naam :
    Leeftijd : 20-24
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Slaaf : [wordt nog besproken hoe we dit gaan gaan doen]
    Extra :


    Slaven
    Naam : Ze hebben maar één naam
    Leeftijd : 20-24
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Meester/meesteres : [wordt nog besproken hoe we dit gaan gaan doen]
    Extra :


    Rollen
    Rijke studenten :
    — Wiktoria Guncìkovà - Polovina - Vrouw
    — Gereserveerd - Flowerpowers - Vrouw
    —
    —
    — Calvin Emmanuel Williams - Dalis - Man
    — Gereserveerd - Adaptations - Man
    — Gereserveerd - Calice - Man
    — Gereserveerd - Kippensoep


    Slaven :
    — Gereserveerd - Feliana - Vrouw
    — Angelina - Arioline - Vrouw
    — Arabella - Falahee - Vrouw
    — Gereserveerd - Peter_Hale - Vrouw
    —
    —
    —
    —


    Regels
    — Minimum 200 woorden.
    — Geen ruzie.
    — 16+ is toegestaan.
    — Geen personnages van andere besturen zonder toestemming.
    — Have fun !

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:01 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een vrouwelijke student? Ik begin dan morgen aan mijn rol aangezien ik nu wat toetsen moet leren.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik een vrouwelijke student? Ik begin dan morgen aan mijn rol aangezien ik nu wat toetsen moet leren.


    Tuurlijk (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een vrouwelijke slaaf ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    nvm

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 19:29 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Arioline schreef:
    Mag ik een vrouwelijke slaaf ?


    El Diablo.

    Vrouwelijke studente, als het kan?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik meedoen als vrouwelijke slaaf


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mag ik een mannelijke student?

    Wiktoria       Guncìkovà

    • • N A A M
    — Wiktoria Gretá Guncìkovà
    — Haar ouders wouden Wiktoria sowieso dat één namen Baltisch/Scandinavisch is zodat ze trots kan zijn op haar afkomst.
    — Haar bijnamen zijn Wiki en Toriaatje
    — De reden van die bijnamen is onbekend. Haar vrienden willen haar naam hoogstwaarschijnlijk afkorten.
    — Ze wordt het liefst gewoon Wiktoria genoemd.

    • • L E E F T I J D
    — Twintig jaar oud.
    — Geboren op Drie Februari.
    — Waterman.
    — Ziet eruit als iemand van zeventien jaar oud.

    • • U I T E R L I J K
    — Grootte • één meter en tweeënzestig centimeter.
    — Lichaamstype • atletisch gebouwd.
    — Figuur • Atletische vorm, met bijna geen vrouwelijke vormen.
    — Gezichtsvorm • Ovaal.
    — Wenkbrauwen. • Donkerbruin.
    — Oogkleur • Bruin.
    — Bril of lenzen • Geen lenzen/bril.
    — Neus • Smalle neus
    — Lippen • Lichte roze en gemiddelde dikte.
    — Huidskleur • licht getint met geelige ondertoon.
    — Kenmerken • Haar aantrekkelijke glimlach.
    — Haarkleur • Donkerbruin.
    — Haartype • Dik haar wat snel in orde is.
    — Haarstijl • Licht golvend.
    — Stem • een hoge, vaak zachte stem.
    — Handicaps • Geen.
    — Kledingstijl • Vaak stoer.
    — Favoriet kledingstuk • Leren jas.
    — Accessoires • Nep tattoeages.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Oorbellen en een Navelpiercing.
    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    • Avontuurlijk
    • Doorzettend
    • Sociaal

    • Muzikaal
    • Intelligent
    • Eerlijk
    • Zelfstandig
    • Liefdevol
    • Charmant
    • Schitterend
    • Sportief
    Negatieve eigenschappen.
    • Sluw
    • Ijdel
    • Sarcastisch

    • Grote flirt
    • Wraaklustig
    • Arrogant
    • Overemotineel
    • Dominant
    • Brutaal
    • Losslippig
    • Terugtrekkend

    — Wiktoria ziet zichzelf als een zelfverzekerde dame die bijna niks fout kan doen en als dat faalt, straft ze zichzelf. Ze geeft nooit toe dat ze fout zit en als haar slaaf haar op haar plek zet, kan ze hem of haar zwaar mishandelen.

    • • E X T R A
    [justify]— Geaardheid • Heteroseksueel, ook al had ze eerst vermoed dat ze biseksueel is.
    — Geloof • Oost Otrhodox opgevoed, maar ze gelooft nergens in, behalve in Karma.
    — Werk • Studerend.
    — Hobby's • Winkelen, Mode, Uitgaan, Relaties, Romantiek, Jongens, Muziek.
    — Diepste geheim • Wiktoria heeft Boulimia en Anorexia, de ene keer hongert ze zich uit en de andere keer heeft ze vreetbuien en spuugt ze alles uit.
    — Doelen in toekomst • Wiktoria wilt later succesvol worden in de zangwereld.
    — Angsten • Een hatelijke slaaf, insecten, kleine ruimtes, haar oudere teleurstellen als slechte meesteres.
    — Verslavingen • Wiktoria heeft geen verslavingen.
    — Muzieksmaak • Typische MTV muziek.
    — Trekjes • Wiktoria bijt haar nagels.
    — Likes • haar familie, dansen, muziek, mode, afvallen, vriendjes, relaties, romantiek, bloggen.
    — Dislikes • irritante mensen, insecten, kleine ruimtes, studeren, klassieke muziek, loverboys.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 16:52 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb het topic aangepast (:
    @Ice_Queen er is een tijdelijke stop op vrouwen maar ik zal iets laten weten als die weer weg is.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Feliana schreef:
    Ik heb het topic aangepast (:
    @Ice_Queen er is een tijdelijke stop op vrouwen maar ik zal iets laten weten als die weer weg is.


    Oke is goed :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Calvin Emmanuel Williams


    Leeftijd:
    Calvin wordt vierentwintig jaar op zes december.

    Innerlijk:



    - arrogant
    - zelfvertrouwen
    - Leidinggevend
    - Romanticus
    - Eigenwijs
    - Onbetrouwbaar

    Calvin is een persoon die je snel duidelijk maakt hoe hij is. Dus ook wat je wel en niet kan doen bij hem. Hij kan je alles wijs maken wat hij maar wil, en ook al ben je ongelofelijk ongelofelijk, toch zal hij je het doen geloven. Calvin is het best in manipulatie en is echt niet te vertrouwen. Hij is het gewoon om alles te krijgen. Deze jongen kent echte liefde en pijn niet. Alles liep al goed in zijn leventje. Hij is dan ook de baas in zijn wereldje. Als iemand die rol van hem probeert over te nemen zal Calvin al snel zeggen waar het op staat. Alles word voor hem gedaan, hij moet maar knipperen bij wijze van spreken. Onder al dit zit toch een lieve jongen. Als hij je echt mag kan hij soms zijn strenge laag over zich breken en dan is hij eigenlijk wel een aangename jongen. Maar dit gebeurt zelden. Calvin vind het veel gemakkelijker om zichzelf bazig en verwend te gedragen tegen mensen.


    Uiterlijk:

    Zijn uiterlijk is heel belangrijk voor hem. Hij heeft altijd de duurste merken aan en koopt ook direct de nieuwste snufjes. Hij heeft bijvoorbeeld meer dan één iPhone. Het ligt eraan in welke mood hij is, welke hij die dag zal gebruiken. Dit zegt al genoeg over hoe verwend hij is. Hij heeft lichtblauwe ogen en donker bruine warrige haren waar altijd wel een beetje gel inzit. Verder is Calvin 180 centimeter lang.

    Extra:
    Likes • golfen


    Een beginnetje

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 20:54 ]

    Mag ik een mannelijke student? (:


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Adaptations schreef:
    Mag ik een mannelijke student? (:


    Tuurlijk (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Klinkt leuk ik wil wel meedoen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg