•       Cletertun, één van de rijkste steden. De jongeren zijn er erg verwend en krijgen dus alles wat ze ook maar willen. Letterlijk alles.
    Een paar jaar geleden, na de aanvraag van enkele jonge bewoners werd een nieuw systeem opgesteld. Een systeem dat vele levens veranderde.
    Elk jaar worden jongeren uit de armste landen uitgehaald om slaaf te worden. Ze worden naar Cletertun getransporteerd om tijdens een ceremonie te worden gekoppeld aan één van de rijke studenten. Elke student mag zijn keuze maken en wordt daarna bediend, gedurende drie jaar, door zijn slaaf. Maar beland de slaaf altijd bij de goede persoon terecht ? Wat als je slaaf meer een last is ? Wat als je wordt mishandelt of vernedert ?


    Wat meer info :

    De studenten

    De studenten zijn de mensen die naar de universiteit gaan. Bij de eerste komst hiernaartoe krijgen ze de kans om een slaaf te kiezen. De studenten zijn vaak opgevoed als verwende nesten. De meeste zijn arrogant en fier maar hier en daar kunnen er wel wat lievere tussen zitten. Ze hebben elk een aparte kamer in een luxe hotel, samen met een badkamer, een woonkamer, een balkon, een wc en een keuken. Studenten hebben veel rechten en mogen een eigen mening hebben.


    Geschiedenis
    De studenten worden altijd erg rijk geboren in Cletertun. Ze krijgen vanaf 6 jaar les op een hoog niveau, en dat maakt hun erg intelligent. Ze hebben in één dag maar 4 uur les en mogen daarna alles doen wat ze willen. Na hun opleiding (16-20 jaar) gaan ze naar de universiteit en krijgen ze hun eigen slaaf.


    De slaven

    Slaven zijn mensen die studenten moeten dienen zonder ook maar iets te weigeren. Degene die brutaal, agressief of onbeleefd doen tegen hun meester/meesteres kunnen straffen krijgen, maar dat beslissen de studenten als ze dat nodig vinden. De slaven mogen het woord 'nee' nooit uitspreken, dit is een verplichting. Ze hebben geen rechten, hebben niets te zeggen, en moeten alleen maar braaf luisteren naar hun baas/bazin. Als je eenmaal een slaaf bent kan je nooit meer terug. Hun achternaam wordt nooit gebruikt.

    Hoe wordt/ben je een slaaf ?
    Er zijn meerdere reden waardoor je een slaaf kan worden.
    - Je ouders kunnen slaven zijn geweest en dan ben jij dat automatisch ook, of je het nu wilt of niet.
    - Je kan toevallig op straat worden ontvoerd en naar Cletertun gebracht.
    - Je kan jezelf vrijwillig aanbieden om niet om straat te moeten leven.


    Geschiedenis van een slaaf
    Als kind, weet je eigenlijk niet dat je later een slaaf wordt. Je wordt in een arme familie geboren en hebt vaak niet erg veel plannen voor de toekomst.


    Relatie tussen student en slaaf

    De relatie tussen student en slaaf kan erg verschillen. De slaven moeten altijd naar hun meester luisteren en meteen doen wat deze vraagt. Vaak zijn deze geen lievertjes maar er bestaan wel uitzonderingen. Slaven kunnen ook irritant en koppig zijn, of braaf en aardig. De student heeft het recht om alles te mogen zeggen of te doen aan zijn slaaf.


    Invullijst

    Studenten
    Naam :
    Leeftijd : 20-24
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Slaaf : [wordt nog besproken hoe we dit gaan gaan doen]
    Extra :


    Slaven
    Naam : Ze hebben maar één naam
    Leeftijd : 20-24
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Meester/meesteres : [wordt nog besproken hoe we dit gaan gaan doen]
    Extra :


    Rollen
    Rijke studenten :
    — Wiktoria Guncìkovà - Polovina - Vrouw
    — Gereserveerd - Flowerpowers - Vrouw
    —
    —
    — Calvin Emmanuel Williams - Dalis - Man
    — Gereserveerd - Adaptations - Man
    — Gereserveerd - Calice - Man
    — Gereserveerd - Kippensoep


    Slaven :
    — Gereserveerd - Feliana - Vrouw
    — Angelina - Arioline - Vrouw
    — Arabella - Falahee - Vrouw
    — Gereserveerd - Peter_Hale - Vrouw
    —
    —
    —
    —


    Regels
    — Minimum 200 woorden.
    — Geen ruzie.
    — 16+ is toegestaan.
    — Geen personnages van andere besturen zonder toestemming.
    — Have fun !

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:01 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Nvm

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 17:43 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een mannelijke rijke student reserveren?

    @Flowerpowers Welke rol ? (;
    @Calice Je staat erbij !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Arabella





    Naam:
    Arabella ~ Beautiful; Eagle heroine.
    Bijnamen: Bella of soms Ara.


    Leeftijd:
    Bella is net 20 jaar.

    Innerlijk:
    Goed:
    • Slim
    • Aardig zolang ze je mag
    • Doorzetter
    • Zelfverzekerd
    • Relaxed
    • Charmant
    • Weet wat ze wil
    Slecht:
    • Ongelofelijk sluw
    • Heeft totaal geen filter
    • Laat mensen makkelijk vallen soms
    • Iets té flirty en uitdagend
    • Tikkeltje brutaal
    • Impulsief
    • Temperamentvol

    Uiterlijk:
    — Huidskleur • Blank, wordt snel bruin.
    — Grootte • 1,68.
    — Lichaamstype • Slank met rondingen die net binnen de proporties vallen.
    — Figuur • Lichte zandloper.
    — Gezichtsvorm • Ovaal.
    — Wenkbrauwen. • Bruin & hier en daar geëpileerd.
    — Oogkleur • Blauw-groen, omringt met lange wimpers.
    — Bril of lenzen • Nee.
    — Neus • Normaal, past goed bij haar gezicht.
    — Lippen • Vol en zachtroze van kleur.
    — Kenmerken • Uitdagende twinkeling in haar ogen en knappe glimlach.
    — Haarkleur • Lichtblond met hier en daar iets donkerdere plukjes.
    — Haarstijl • Lang en golvend.
    — Stem • Fijn en vaak kalm.
    — Kledingstijl • Classy maar toch een beetje cheeky.
    — Favoriet kledingstuk • Little black dress.
    — Accessoires • Kleine armband, ooit van haar moeder geweest.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Meerdere gaatjes in haar oren.

    Relatie's:
    Who?

    Meester/meesteres:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 19:30 ]


    El Diablo.

    Noah Leonard Sinclair
    “ He was poetry in a world that was still learning the alphabet.''

    Naam:

    Noah; ''rest, comfort.''
    Leonard; ''lion.''
    Sinclair; family name.


    Leeftijd:

    Noah is momenteel tweeëntwintig jaar oud. Hij is geboren op 22 augustus wat zijn sterrenbeeld leeuw maakt.


    Innerlijk:

    Noah is een erg intelligente jongen, maar op school deed hij nooit de moeite om boven de andere leerlingen uit te steken, terwijl dit zeker mogelijk was. Noah vindt het leuk om in het gezelschap van anderen te zijn, maar te grote groepen mensen en drukke situaties zijn al snel overweldigend en hij ontwijkt die ook het liefst. Hij voelt zich het meeste comfortabel in een kleine groep mensen die hij goed kent. Hij heeft moeite met zich open stellen voor andere mensen en maakt niet snel vrienden, maar zodra je door zijn muur heen bent gekomen en hij je echt als een vriend ziet, kom je niet van hem af en is hij erg loyaal aan je. Hij komt niet over als een erg liefdevolle jongen en sommige zien hem zelfs als een onaangenaam persoon, maar zo is hij echt niet. Noah is erg introvert en bestudeert alles liever van een afstandje. Hij is scherpzinnig en het is vrijwel onmogelijk om iets van hem te verbergen. Je hoeft je hier echter niet veel zorgen over te maken, omdat hij vrijwel nooit laat merken dat hij je door heeft, en als hij dat doet zorgt hij er ook gelijk voor dat je weet dat je geheim bij hem veilig is. Noah is erg diepgaand en heeft meerdere lagen, waardoor hij mensen snel kan verassen met bepaalde acties omdat je ze niet van hem zal verwachten. Hij is een rationeel persoon, alhoewel hij soms ook zijn impulsieve momenten heeft, maar die komen vrijwel nooit voor. Hij houdt ervan om alles op een rijtje te hebben en drukte of onrust maken hem erg oncomfortabel. Hij blijft het liefst in zijn comfort zone maar je kunt met af en toe ook wel overhalen om iets geks te doen wat hij normaal liever niet doet. Noah is een erg creatief persoon en houdt van alle soorten kunst die er zijn, zelf is hij bijvoorbeeld een groot fan van schilderen en wil hij later in zijn leven erg graag een boek schrijven. Dit sluit aan op zijn grote liefde voor lezen, wat hij het liefst elke moment van de dag doet.


    Uiterlijk:

    Wat mensen het eerst opvalt aan Noah als je naar hem kijkt is voor de meeste de sproeten die vrijwel heel zijn gezicht bedekken. Op de gebieden rond zijn neus en op zijn voorhoofd zijn de sproetjes beter te zien, maar ze zitten overal. Hij heeft een bos donkere lokken waar hij niet veel aan doet, waardoor het vaak aan de einde van de dag voor zijn ogen valt. Noah heeft lichtblauwe ogen die omlijst worden door een donker paar wimpers. Verder heeft hij een brede neus en een donker roze paar lippen. Noah is een lange jongen van maar liefst 1.87 m, waardoor hij tenminste een kop boven de meesten uitsteekt. Noah doet al zijn hele leven aan zwemsport waardoor hij een goed getraind lichaam heeft, maar hij is geen enorme spierbundel. Kledingstijl betreft houdt Noah van formele kleding, dus in een joggingbroek en t-shirt zie je hem vrijwel nooit.


    Slaaf:
    komt nog.

    Relaties:
    any volunteers?

    Extra:
    - Noah heeft een acht jarig zusje genaamd Belle, maar hij heeft niet veel contact met haar en ziet haar alleen tijdens de feestdagen.
    - Noah is een groot fan van alle soorten kunst en als dat mogelijk is zou hij het liefst de hele dag lezen.
    - Noah doet al zijn hele leven aan competitief zwemmen, hij heeft ook een tijdje aan hockey gedaan.


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Ik wil een man!


    nobody say it was easy

    A N G E L I N A





          Angelina : kleine engel.

    “Quote.”



    — Leeftijd

          Leila is 20 jaar oud.


    — Meester

          Komt.



    “Quote.”



    — Innerlijk

    — Liefdevol
    — Dromerig
    — Sensueel
    — Charmant
    — Cute
    — Aanpassend
    — Aandachtig
    — Grappig
    — Speels
    — Slordig
    — Naïef
    — Emotioneel/gevoelig
    — Onschuldig
    — Kwetsbaar
    — Onhandig
    — Beïnvloedbaar
    — Onzeker
    — Nerveus

         



    — Uiterlijk

    — Hair — Angelina haar heeft een blonde kleur. In de zomer blijken ze wat lichter dan in de winter. Angelina houdt ervan om losse, wilde kapsels te maken maar vaak laat ze haar golvend haar gewoon loshangen.
    — Eyes — Angelina heeft blauwe ogen.
    — Height — Het meisje is 167 cm lang.
    — Figure — Angelina is slank en heeft duidelijke curves op de juiste plaatsen. Haar huid heeft een blanke kleur, en bruind best snel in de zon.
    — Face — Angelina heeft een ovaal gezicht. De huid van haar gezicht is zacht en glad hoewel ze vroegen van enkele puistjes heeft geleden. Haar kaaklijn is best strak maar ook niet erg veel. Het meisje heeft volle, roze lippen en een kleine neus.



    — Relatie's

          Who ?
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —
    —



    — Extra

    — Angelina bijt op haar lip wanneer ze nerveus is.
    — Ze houdt van zingen en heeft een mooie stem.
    Wordt bijgewerkt.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    kippensoep schreef:
    Ik wil een man!


    Slaaf of student ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Feliana schreef:
    (...)

    Slaaf of student ?


    Een student graag.


    nobody say it was easy

    Mag ik een vrouwelijke slaag? ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mag ik een vrouwelijk student?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik kan helaas maar geen inspiratie vinden voor mijn rol, dus bij dezen schrijf ik me uit. Sorry.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik heb het topic bewerkt. Hoe willen jullie dat we de koppels verdelen ? (:


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    He ik mocht ook vrouwelijke rol


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mag ik een mannelijke slaaf?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman