• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1, 2
    Speeltopics 1


    Dit RPG is van Dumbledore.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 22:40 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Sorry ik had het heel druk vandaag en gisteren :') Ik heb eindelijk mijn eigen studio om te studeren in Brussel en nu nog hopen dat ik mijn toelating haal :'D

    Morgen hoop ik te kunnen reageren heheh c: ( it's so quiet tho)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Sorry ik had het heel druk vandaag en gisteren :') Ik heb eindelijk mijn eigen studio om te studeren in Brussel en nu nog hopen dat ik mijn toelating haal :'D

    Morgen hoop ik te kunnen reageren heheh c: ( it's so quiet tho)


    I was quite busy too last three days...

    I'll let Jeaden join group mo/ella and daley to create some life in it again and because Jeaden is kinda thirsty for some Mo, lawl c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Why is this dead :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cause of exams I guess. c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya