• Goedemiddag lieve Q-ers,

    Dat was ons het weekje wel zeg! Allereerst willen wij even zeggen hoe onze mond haast de grond raakte van verbazing dat het eieren zoeken zo'n groot succes is geworden. Echt geweldig! Er zijn maar liefst 13525 eieren gevonden op heel Quizlet. Wat een prestatie. Petje af voor al jullie paashazen. Maar wat nu echt zo leuk was aan deze week.. het forum kwam echt tot bloei. Users hielpen elkaar, ruilden, lachten en hadden de grootste lol om die vervelende paaseieren te zoeken. Wij kregen het gevoel dat deze actie iedereen dichter naar elkaar heeft laten groeien. Dat is dus pas de echte prijs die iedereen heeft gewonnen! Iedereen mag überhaupt trots zijn op het aantal paaseieren dat ieder heeft gevonden. Echter zijn er toch drie users die eigenlijk een lintje verdienen qua super paashaasdetective. Maar omdat dat nogal lastig gaat, zullen wij 100 credits verdelen tussen Junns (68), Troje (68) en JamesPotter (68). 100:3 = 33,3 credits per persoon. Dit zal helaas niet lukken en betekent dat ieder 33 credits krijgt. Gefeliciteer aan de winnaars van het jaar 2016! U mag allen trots zijn.

    68 eieren is het hoogste wat er gevonden is. Dat betekent dat er nog maar liefst 7 eieren zoek zijn! Aangezien deze actie zo'n succes was, geven wij de locatie van de eieren niet prijs, zodat we het volgend jaar nog eens met hetzelfde plezier weer kunnen beleven. Iedereen een fijn Pasen toegewenst namens ons!

    Groetjes,
    De moderators

    Dit is trouwens de top 25!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 16:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 maart 2016 - 16:48 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Proficiat!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gefeliciteeeerd! Maar hoe kun je het volgend jaar weer doen? Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoor ;p Maar dan hebben de mensen die nu de meeste eieren hebben toch voordeel? :P


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    Gefeliciteeeerd! Maar hoe kun je het volgend jaar weer doen? Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoor ;p Maar dan hebben de mensen die nu de meeste eieren hebben toch voordeel? :P


    Ssht nee (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Omg hahahaha, ik sta er nog net op met mn 60 eiersen XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Catan schreef:
    Gefeliciteeeerd! Maar hoe kun je het volgend jaar weer doen? Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoor ;p Maar dan hebben de mensen die nu de meeste eieren hebben toch voordeel? :P

    Dan moeten anderen beter zoeken lijkt me.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Dan moeten anderen beter zoeken lijkt me.


    en ik moet zeggen dat ik echt niet alles heb opgeschreven, huilen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd !


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Nog een late gefeliciteerd! *O*
    Op naar een nieuwe leuke actie! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    HenryMills schreef:
    ben ik de enige die zich ergerde aan de meldig van je hebt een ei gevonden als je gewoon lekker iets wou lezen ?


    Haha ik ook! Heb ook wel 6 eieren gevonden (per ongeluk), heb niet gezocht. Maar gefeliciteerd voor de winnaars!


    chaos makes the muse

    AnneFleurrrr schreef:
    (...)

    Haha ik ook! Heb ook wel 6 eieren gevonden (per ongeluk), heb niet gezocht. Maar gefeliciteerd voor de winnaars!


    Aanstellen is ook een vak. Het is ook nooit goed.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    (...)

    Aanstellen is ook een vak. Het is ook nooit goed.


    Zo erg stellen we ons niet aan hoor x'D Ik heb er iets als vier gevonden, per ongeluk, maar toen was 't ook wel over. Ik heb geloof ik heel even gezocht en toen had ik geen zin meer x'D


    obsessive rage

    Ik droomde vannacht over de paaseieren. Zelfs nu nog blijft het me achtervolgen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik droomde vannacht over de paaseieren. Zelfs nu nog blijft het me achtervolgen :'D


    Of je hebt er e veel gegeten. (wbw)


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Of je hebt er e veel gegeten. (wbw)

    Hmmm nee hoor, alleen een mega-paashaas van de Hema hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Easter schreef:
    (...)

    Aanstellen is ook een vak. Het is ook nooit goed.

    Hoezo is dat aanstellen?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.