• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meer dan een maand nadat ik deze fic op AO3 heb gepost krijg ik opeens een reactie van een native speaker die mijn Engels complimenteert en dan binnen vierentwintig uur een tweede reactie van iemand die me een van zijn/haar favoriete schrijvers noemt?? Wat?? Dit komt echt heel erg uit het niets, maar wow, schrijversegoboost waar ik dringend behoefte aan had. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Amica schreef:
    Na een tijd beginnen al die quizzen met uitkomsten als 'een quiz kan dit niet bepalen' of 'iedereen is mooi op zijn eigen manier' me wel een beetje te irriteren.

    Lol same en als er een antwoord uitkomt ben ik een zwerver of iets wat niet goed is hahaha
    Omg I need jesus
    //
    Oh hey ik realiseer me opeens dat dit alweer een nieuwe topic is

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 0:59 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    argh. fml.


    Heaven is a place that we all have

    Ik haat Lost en ik hou ervan. Dit is echt vreemd ...


    What would Emma do?

    Ik hou van mijn beste vriendin. Ik hou van haar. Ik hou van haar. Ik hou van haar. Als beste vrienden dan he.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 1:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kunnen we naar huis? Ik heb geen zin in sociaal zijn. En helemaal niet tegen hem.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Geen zin om uit bebed te gaan en de hondenbuit te laten in deze harde regen en wind. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandaag... is pyjama-dag.

    Ik mis echt 5 uur slaap of zo, gedver.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    i need to find someone


    i put the fun in funeral

    Met elk idioot filmpje dat ze posten word mijn liefde voor deze band groter :'D
    Maar ze zijn zo grappig en ik kan niet wachten tot ik ze ga ontmoeten eind mei


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik weet dat we al maanden een goede datum proberen te vinden voor wat quality time en vandaag klinkt in theorie perfect alleen zijn mijn voeten dood en is mijn hoofd nog bij comic con en is mijn opa afschuwelijk snel aan het aftakelen en is het buiten koud en moet ik nog huiswerk maken en het is stom want ik wil wel afspreken maar niet nu, niet vandaag, vandaag wil ik niks


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En boem. Doei


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :C

    Tresna schreef:
    :C


    Heaven is a place that we all have