• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hey mensen ik ga morgen op driedaagse met school. ik ga dood.


    Heaven is a place that we all have

    Soms vergeet ik hoe leuk skiën is. Soms vergeet ik dat skiën leuk is. En die rotte snowboarders.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het is half vijf en je hebt nog steeds niks gedaan voor school. Good job.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat is het ineens met OUAT Roleplayaccounts op Q? Ik ben in de war.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Haters gonna hate.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Froyo schreef:
    Het is half vijf en je hebt nog steeds niks gedaan voor school. Good job.

    //
    The world is ugly, but you’re beautiful to me.
    Are you thinking of me, like I’m thinking of you?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 17:02 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom ben ik zo verschrikkelijk slecht in Engels?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bleeeeeeeeeeeh. :c


    The truth is out there.

    Elke keer als ik met je praat (wat al weinig is) voel ik me zo rot, door de moeite die ik doe en jij alleen maar gamed en zich als een klootzak gedraagt. Ik geloof er geen fuck van dat je om me geeft, want dan zou je me niet zo behandelen. Je speelt expres met mijn hart.

    Ik weet dat ik het vaker gezegd hebt, maar nu ben ik het echt zat en wil ik eens moeite van jouw kant zien. Het kan je niet eens iets schelen als we hele dagen niet praten en ik voel me echt neglected door jou. Dit vreet me op elke keer en elke keer als ik erover begin, schrijf je mij af als de zeikwijf. Het doet me echt pijn. Laat alsjeblieft zien dat je om me geeft, want dit is de laatste kans.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 17:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    Elke keer als ik met je praat (wat al weinig is) voel ik me zo rot, door de moeite die ik doe en jij alleen maar gamed en zich als een klootzak gedraagt. Ik geloof er geen fuck van dat je om me geeft, want dan zou je me niet zo behandelen. Je speelt expres met mijn hart.

    Ik weet dat ik het vaker gezegd hebt, maar nu ben ik het echt zat en wil ik eens moeite van jouw kant zien. Het kan je niet eens iets schelen als we hele dagen niet praten en ik voel me echt neglected door jou. Dit vreet me op elke keer en elke keer als ik erover begin, schrijf je mij af als de zeikwijf. Het doet me echt pijn. Laat alsjeblieft zien dat je om me geeft, want dit is de laatste kans.


    *hugs so motherfucking hard, slowly suffocating you, squeezing so hard that all the organs were vomited that day and keeps hugging while calling 911 so they can put you back together, being transported to the police because i almost killed you and then explain that i was hugging you and escapes prison, goes to hospital to hug you more and get arrested again before shouting: 'I LOOVEEEEE YOUUUUUUU*

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 17:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik weet eigenlijk nu al dat je dat niet gaat doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trein, je staat al lang genoeg stil, ga nu rijden! (cat)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 17:17 ]


    Stenenlikker

    Dude, je blijft gewoon tegen me praten. Lol. Misschien ben je zo erg nog niet. T gesprek kwam dan wel moeizaam op gang, maar je blijft wel doorzetten en bent nog aardig ook. Ook voor t eerst dat een gozer dat doet. Don't mind it though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh my gawd, haha


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ik heb huiswerk gedaan en heb nog steeds het gevoel dat ik niks nuttigs heb uitgehaald vandaag waAROM NOU


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.