• THEY ARE COMING FOR US

    Uitleg

    Voor deze WvW zoek ik 20 - 30 enthousiaste deelnemers die mee zouden willen doen met dit spel. Als je denkt dat je niet actief mee kan doen geef je dan niet op want dat is voor niemand leuk! De nacht duurt 3 dagen en dag duurt 4 dagen.

    In dit spel zijn de weerwolven Cyborgs, oftewel gewone mensen maar dan deels gemaakt van robotische onderdelen. Door een programmeerfout veranderen alle Cyborgs eens per maand in een moordend monster. Helaas is het niet altijd te zien of iemand een Cyborg is, en voor hun eigen veiligheid willen zij het dan ook geheimhouden.
    Nu is het aan de burgers de taak om uit te zoeken wie de Cyborgs zijn en om ze uit te schakelen voordat ze iedereen hebben vermoord.
    Regels

    + Quizlets huisregels.
    + Je mag je rol niet verraden, indien je dit wel doet word je per direct gediskwalificeerd en word jouw rol aan een burger gegeven.
    + Te laat is te laat
    + Naamsverandering moet doorgegeven worden in het topic
    + Als een weerwolf zijn/haar mond voorbij praat is het aan de deelnemer om dit geheim te houden. Anders worden beide de deelnemer die dit bekend heeft gemaakt en de weerwolf gediskwalificeerd.

    Deelnemers

    • JamesPotter - Femke
    • SpringBlossom - Danique
    • Junns - Maaike
    • Golden_Ratio - Tirza
    • ProngsPotter - Froukje
    • Troje - Qing
    • Melvissa - Melissa
    • Frenchcore - Lotte
    • Pontmercy - Lisanne
    • Founder - Dries - Burgemeester
    • Liber - Jente
    • Bigsleep - Dore
    • Robind19 - Robin
    • Hiver - Little One
    • Asil98 - Lisa


    • EichenHouse - Kelly
    • Helicoprion - Felicia
    • Alleen - Athena
    • Castellaization - Shawn
    • Sans - Sanne
    • NeverTouchMe - Anne-Mirthe
    • Iroquois - Ms. Blub
    • Unfocused - Leo
    • Catan - Catan
    • Incroyable - Yu
    • Katl1 - Katleen
    • Klopp - ?
    • Flowey - Eva
    • Ewijn - Belle
    • Bagans - Sylvester
    Rollen

    Cyborgs / weerwolven (5x)
    De Cyborgs zijn met z'n drieën, en mogelijk met z'n vieren als Cookies (dief) besluit om ook een Cyborg te worden. De Cyborgs vermoorden elke nacht één persoon, maar overdag zijn ze net zo weerloos als alle andere burgers.

    Burgers (15x)
    Aan de burgers is het de taak om te overleven en overdag te stemmen op degene van wie ze denken dat hij/zij een Cyborg is. Niemand is meer te vertrouwen.

    De Datingsite / Cupido (1x)
    De Datingsite zal twee deelnemers koppelen. Als de één doodgaat, zal ook de ander sterven.

    Cookies / de Dief (1x)
    Cookies is een gewone burger, maar mag halverwege het spel (in een nacht-ronde naar keuze) besluiten om een Cyborg te worden door dit naar mij te PB'en.

    Het Computervirus / de Heks (1x)
    Het Computervirus krijgt na elke nacht te horen wie er is vermoord en mag in het hele spel één keer iemand dood laten gaan, en één keer iemand tot leven wekken. Het Computervirus kan zichzelf niet redden.

    De Hacker / de ziener (1x)

    De Hacker mag elke nacht van één deelnemer zijn/haar rol inkijken.

    De Elektriciteitsregelaar / de jager (2x)
    Als de Elektriciteitsregelaar wordt vermoord kan hij/zij in zijn/haar laatste adem nog iemand vermoorden.

    De Verslaving / de sletten (3x)
    Op het moment dat iemand een verslaving heeft en die persoon wordt vermoord, dan gaat ook de verslaving die de nacht bij die persoon doorbracht dood. Word de verslaving vermoord, dan gaat er die nacht niemand dood. De Verslaving geeft elke nacht door bij wie hij/zij is, hoewel hij/zij er ook voor mag kiezen om nergens heen te gaan - maar dan is hij/zij net zo kwetsbaar als een burger.

    Directeur van Google / burgemeester [FUNCTIE] (1x)
    De Directeur mag bij gelijkspel beslissen wie er door de burgers wordt vermoord. Als de Directeur sterft mag deze in zijn/haar laatste adem een opvolger kiezen.

    Prikbord

    Prikbord? Huh?
    Het prikbord kan berichtjes van maximaal 10 woorden bevatten van iedereen. Deze berichtjes zijn anoniem en kunnen de waarheid, maar ook een leugen zijn. Een bericht voor op het prikbord PB je naar mij en ik zet het op het prikbord. Zo'n berichtje mag je wel afsluiten met de naam van je rol, maar ook hierover mag je liegen.


    Tot nu toe geplaatste berichtjes:
    • Door: "Angstige Burger" [Dag 1]
    Wie anders dan de cyborgs zouden voor het burgermeesterschap strijden?


    • Door: "Anno Niem" [Dag 1]
    Dries als verdachte


    • Door: "An Oniem" [Dag 1]
    ATHENA ALS BURGEMEESTER!


    • Door: "Anon Iem" [Dag 1]
    "Hou NeverTouchMe in de gaten."


    • Door: "A. Noniem" [Dag 1]
    Ik geloof persoonlijk eigenlijk niet dat de weerwolven voor burgemeesterschap zouden gaan zo vroeg in de wedstrijd. Het is te vroeg en de kans dat je er uit gestemd wordt is te groot. Ze hebben er nu ook nog niets aan, omdat die ene extra stem niet veel uitmaakt op 30 personen. Ik denk juist dat ze later in het spel burgemeester gaan proberen worden.


    • Door: "Geen Afzender" [Dag 1]
    Wees gewaarschuwd voor Flowey


    • Door: "Codeerder" [Dag 1]
    Ik heb de macht over het spel. Doe wat je wil, maar ik houd het lot in mijn hand. Jullie maken geen schijn van kans


    • Door: "S. Let" [Dag 1]
    Ik ben geen cyborg, maar ook geen fan van slapen...


    • Door: "De Stilte" [Dag 1]
    Op een of andere manier lijken de twee Potters me gewoon verdacht.


    • Door: "Matchmaker" [Nacht 1]
    Mijn pijlen staan al gericht! Laat de liefde eerst stralen, voordat we vol ongeduld mensen gaan beschuldigen.


    • Door: "Weerwolvenslachter" [Nacht 1]
    NeverTouchMe is te actief. En ze stemt op Alleen, dus nog maar drie te gaan!


    • Door: "The Real Hacker" [Nacht 1]
    laat je niet misleiden door het prikbord. ik ga hem niet zo simpel gebruiken. door als ik iemand zir zijn naam erop te gooien. want dat kan iedereen onder mijn naam.

    -TrH


    • Door: "The Real Hacker" [Nacht 1]
    burgemeester is gwn prima hoor jongens... vriendelijke groet

    TrH


    Overige mededelingen

    • Ik zoek geen mede-organisatoren
    • Zo geef je je op: Username - (schuil)naam


    Vergeet geen abo te nemen op de story!

    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 12:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    NeverTouchMe schreef:
    Ja ik ook. (huil) Waarom ik!


    Ik denk dat we de berichten pas mogen gaan vertrouwen vanaf dat er letterlijk bij staat dat het de ziener is, want ik geloof dat je niet mag faken wie je bent? Of wel :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Ik denk dat we de berichten pas mogen gaan vertrouwen vanaf dat er letterlijk bij staat dat het de ziener is, want ik geloof dat je niet mag faken wie je bent? Of wel :')

    Alles op het prikbord mag worden gefaket. Het zou zelf kunnen dat de poster van S. Let stiekem een Cyborg is. You'll never know ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Josiah schreef:
    (...)
    Alles op het prikbord mag worden gefaket. Het zou zelf kunnen dat de poster van S. Let stiekem een Cyborg is. You'll never know ^^


    Oh okay xd dit wordt lastiger dan ik dacht :[


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vraag me af wie de tweede heeft geplaatst want ik vind hem nogal vaag...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Tot 9 April.. Betekent dat tot 00.00 vanavond, of telt morgen ook nog mee?
    Officieel is 'tot' tot 00.00 vanavond, maar ik dacht ik vraag het nog even duidelijk ^^

    Anders ga ik morgen even rustig alle speeches lezen (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Josiah schreef:
    Ik denk dat ik die regel over 10 woorden maar laat varen. Niemand denkt eraan en ik ben te lui om er achteraan te gaan :')



    eigenlijk had je gewoon niet moeten posten als geen 10 was.

    SpringBlossom schreef:
    Tot 9 April.. Betekent dat tot 00.00 vanavond, of telt morgen ook nog mee?
    Officieel is 'tot' tot 00.00 vanavond, maar ik dacht ik vraag het nog even duidelijk ^^

    Anders ga ik morgen even rustig alle speeches lezen (:

    Iedereen die nu nog wil stemmen is te laat


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Tirzaj -> Golden_Ratio


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Josiah schreef:
    (...)
    Iedereen die nu nog wil stemmen is te laat


    Ow, ik dacht dat alleen speechen tot vandaag was, en stemmen erna wel zou komen... :S


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ow, ik dacht dat alleen speechen tot vandaag was, en stemmen erna wel zou komen... :S

    Oh, dat snap ik. Dan krijgen jullie vandaag nog een dag om te stemmen (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Waarom moeten mensen gewaarschuwd voor mij zijn? Haha, ik ben benieuwd nu :'D Was dat Sans die dat postte. x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Josiah schreef:
    (...)
    Oh, dat snap ik. Dan krijgen jullie vandaag nog een dag om te stemmen (:

    Yas, in dat geval stem ik voor Felicia. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    ik stem op Founder


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Flowey schreef:
    Waarom moeten mensen gewaarschuwd voor mij zijn? Haha, ik ben benieuwd nu :'D Was dat Sans die dat postte. x)

    In Wakkerdam, it's kill or be killed (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    JamesPotter schreef:
    ik stem op Founder


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.