• Hoi allemaal,

    Ik heb net mijn profiel veranderd, maar vind het zo nog een beetje saai! Wat vinden jullie ervan? Heeft iemand nog een leuk idee over hoe ik mijn profiel een beetje kan pimpen of wat ik eraan kan veranderen, zodat het wel in 'mijn stijl' blijft, maar toch iets leuker wordt? Ik zie zelf wel, welke ideeën ik uiteindelijk wil gebruiken, maar sta voor alles open! Dank jullie wel! ;)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Misschien kun je er een foto bij droppen? Het hoeft niet heel druk of een foto met kleuren, maar kan ook gewoon zoiets (een foto in het zwart-wit):


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Just a 17 year old girl, trying to find her place in this world | Dutchie | VMBO-TL 4 | Acting | Lovatic & Vajènnie | What hurts you today, makes you stronger tomorrow! <3"

    Die misschien gecentreerd en in plaats van dikgedrukt groter en in een leuk ander lettertype? En rechts naast je quotes is een mooi plaatje wat bij jou en bij de quotes past inderdaad wel een leuk idee c:

    Oh en je kan nog dingen scheiden met een horizontale streep zoals deze



    Of je kan een divider zoeken die je mooi vind (die kan je gewoon zoeken door bij google afbeeldingen divider in te typen).


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien een stukje van een tekst / gedicht / liedje dat je mooi vindt / veel voor je betekent plaatsen? In een ander lettertype/kleiner/schuingedrukt/whatever met een plaatje erbij?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Misschien een stukje van een tekst / gedicht / liedje dat je mooi vindt / veel voor je betekent plaatsen? In een ander lettertype/kleiner/schuingedrukt/whatever met een plaatje erbij?

    Dit inderdaad. Ik hou er persoonlijk niet zo van als een profiel druk is. Ik denk dat het heel mooi is als je de tekst op je profiel houdt (alleen de schuine Engelse tekst) en die in een mooi lettertype doet, en dan een mooie foto erbij zoals Chaerin al plaatste.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Je kunt van die speciale lettertypes invoeren ook, daarmee bedoel ik meer dan (arial, courier, times). Ik weet niet of ze allemaal beschikbaar zijn, maar ik neem soms papyrus. Er zal wel ergens een topic over bestaan, misschien kun je dat eens opzoeken. Mocht je geïnteresseerd zijn natuurlijk. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik hou niet zo veel van drukke profielen maar meer rustige. Je zou er een leuke foto bij kunnen plaatsen en een leuk lettertype gebruiken.


    Heaven is a place that we all have

    Je kan je eigen template aanmaken om je profiel een sfeer te geven...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please