• Yay, twee en een half uur bij de kapper zitten doet wonderen, want wie mooi wil zijn moet tijd laten vliegen. Ja, zelf verzonnen en zo, lol. Oké...

    Ik twijfelde al weken heel erg wat ik wilde. Het rode wat ik nu had was al flink uitgeroeid en iedereen vond dat heel leuk staan, dus zat ik erover na te denken het weer opnieuw te laten doen, maar aan de andere kant wilde ik ook heel graag iets met paars. Dus, uiteindelijk het laatste besluit bij de kapper genomen en toen voor de laatste optie gekozen, namelijk; mijn eigen haarkleur terugnemen en een paarse onderkant/binnenkant nemen :Y)

    Nu heb ik wel even pijn moeten lijden, maar dit duurde niet lang, want ik heb psoriasis op mijn hoofd. Het is op dit moment van het jaar altijd heel heftig en als ik dan ga verven gaat het heel erg prikken. De kapster zei dus dat als het te erg zou worden, ze de ontkleuring (want daar had ik het meeste last van) eruit zou halen, maar uiteindelijk was het niet nodig, omdat het minder werd. Hoewel het daarna ging jeuken en ik er gek van werd ;')

    Maar nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig en zo, niet? Nou, hieronder komen foto's!

    Voor:



    En dan nu *tromgeroffel* na:
    Ohja, heb in de tussentijd ook weer een bril gekregen, hahah. Het is een echte, niet een voor de sier.


    Los is het alleen zichtbaar als het een beetje heen en weer gaat, wat ik zelf prettiger vind dan dat het altijd zichtbaar is.


    Zo ziet het eruit als ik het onhoog hou.


    En dit als ik een staart in doe, wat ik eigenlijk nooit doe buiten school om aangezien ik meer en deels in de keuken sta op school, hahah.


    Ik vind het resultaat echt ge-wel-dig!

    Dus, wat is het gekste dat jullie met jullie haar gedaan hebben?

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 14:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn haar is blauw, groen, rood, roze en paars geweest. Soms een combi van kleuren. En toen ging t hartstikke dood, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Supervet! Een meisje uit een lager voetbalteam heeft het ook maar dan met blauw, echt supertof. Ik heb zelf nooit wat geks met m'n haar gedaan, ik durf 't niet eens los te dragen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh wat gaaf! Ik heb echt alle kleuren gehad in mijn haar. Nu zit er roze in en binnenkort weer eens lila/paars.
    Mijn kapsel is ook niet echt alledaags (had zelf geen foto, maar ik heb het precies zo)


    United we stand, divided we fall.

    Super cool ^^

    Ah vet!
    Heb een paar jaar geleden hetzelfde gehad;

    KyloRen schreef:
    Ah vet!
    Heb een paar jaar geleden hetzelfde gehad;



    Haha! Omg, geweldig! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat leuk! Ik zou het zelf nooit durven, maar je staat er erg leuk mee ^^


    <3

    JustJake schreef:
    (...)

    Haha! Omg, geweldig! :Y)

    Ik werd alleen zelf een beetje gek van het constant bijkleuren haha Ja ik ben lui.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik werd alleen zelf een beetje gek van het constant bijkleuren haha Ja ik ben lui.

    Haha, ik mag het bij de kapper laten doen, zei ze ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)
    Nee, dat pakt niet of heel donker. Mijn haar is aan de onderkant ontkleurt en de rest is bruin geverfd tijdens het ontkleuren. Magic en zo, lol. Het moet echt blond zijn voor het een felle kleur als blauw of paars pakt.

    Aaaah, shit. Dan moet ik wel eerst speciaal een afspraak bij de kapper maken om mijn haar paars te dip-dyen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Supernice!

    Blonderen is blij dat soort kleuren meestal wel een must ja, wordt het een stuk feller van.
    Bij mij was mijn blauwe kleur echter wel licht te zien waar het niet geverfd/geblondeerd was.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat tof! Ik heb ooit zwart met rode ombre gehad. :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    GrandR schreef:
    Supernice!

    Blonderen is blij dat soort kleuren meestal wel een must ja, wordt het een stuk feller van.
    Bij mij was mijn blauwe kleur echter wel licht te zien waar het niet geverfd/geblondeerd was.


    Nice c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jarpad schreef:
    Wat tof! Ik heb ooit zwart met rode ombre gehad. :Y)


    Oh dat wil ik zien!

    Ik heb wel een keer zwart gehad, met rode ponnie en beetje de zijkant, maar dat rood werd heel snel zalm en toen oranje. Horrible!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KyloRen schreef:
    Ah vet!
    Heb een paar jaar geleden hetzelfde gehad;



    Omg dit ziet er zo geweldig uit. Supertof! Ik ben jaloers ik wil ook wat tofs met m'n haar maar ik durf niks lol


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly