• Een aantal jaar geleden ben ik deze RPG begonnen, maar hier waren wij mee gestopt. Naar mijn idee voor een nog steeds onduidelijke reden. Ik wil hem graag heropenen, omdat ik toch wel hoor van sommigen dat er weer belangstelling voor is... Let op: We beginnen helemaal opnieuw. Dus rollen die ooit zijn aangemaakt, en verhaallijnen van die rollen bestaan niet meer.

    RPG - Everything for money|Rollentopic


    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.


    Regels:


    - Alleen ik maak de speeltopics aan.
    - Reserveren is mogelijk. Je reservering blijft maximaal drie dagen staan.
    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Aanmeldingslijst:

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk+Foto:
    Bendelid/Prosituee/Drugsdealer/Pooier/Rijke Noorderling [Als je een bendelid bent, bij welke groep hoor je dan?]:
    Karakter:
    Extra:


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:
    - Melina [Mel] Moore by Kawahi
    - Katherine ''Kath'' Emily McKellen by DreamingGirlx
    - Tyler Jay Lopez by Malec
    - Amberly Queen Sparks by Flowericous



    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:
    - Roxelle Rose Carter by DreamingGirlx
    - Savannah Shilah Castro by Malec

    Drugsdealers [Oneindig]:
    - Gereserveerd door Emeldir

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:
    - Arianna Johana Mase by Flowericous
    - Noorderling gereserveerd door Froyo


    Prostituees [Oneindig]
    - Ambrosia 'Rose' North Hale by Malec

    Topics:
    Praattopic #1

    (A)

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 8:22 ]

    @Malec

    Je rol is goedgekeurd!

    Ik heb nu weer tijd dus mijn rol komt ergens deze week :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."