• And it wasn't pretty. Ik heb tussen 3 en 4 uur slaap gehad voor ik 12 uur vanaf Tokyo naar Londen vloog. Ik kan ook niet slapen in vliegtuigen. Mijn eindhalte was Dusseldorf en omdat ik verkeerd had gekeken op het bord (er waren drie fucking transfervluchten van Heathrow naar Dusseldorf die snel achter mekaar vertrokken) was ik eigenlijk al te laat. Ik kan nu voor het eerst in m'n leven zeggen dat ik mijn eigen vlucht heb zien vertrekken vanaf het vliegveld.
    Dus toen raakte ik in paniek en moest ik trillen en huilen. Eigenlijk moet ik dat nu ook omdat er een vage vent naast me zat en ik godverdomme nog niet thuis ben en ik doodmoe ben. Oh and did I mention dat ik eigenlijk vliegangst heb? Ik vertrek nu anderhalf uur later en godzijdank kosteloos.
    Godverkolere TERINGZOOI wat baal ik van mezelf. Doei.

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 19:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    als je vlieganst hebt en met al de zenuwen/spanning is het helemaal niet gek dat het gebeurt, neit fijn voor je zeker. Maar je hoeft neit te balen over jezelf!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ach joh! Big hug! Alles komt echt wel goed, voor je het weet ben je weer lekker thuis. Je komt er echt wel!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Weet je dat als je te weinig hebt geslapen / te moe bent, je eerder instabiel bent, dus heel boos worden (woede uitbarstingen) of intens verdrietig (huilbuien).
    Ook is je concentratie vermogen minder goed, waardoor je idd eerder verkeerd op het bord kijkt enzovoorts.
    Vind t dus helemaal niet gek dat je moest huilen om deze situatie. Blijf denken aan je geweldige ervaring in Japan en het komt allemaal goed! Je kan kosteloos een vliegtuig later nemen.

    Een bos bloemen (flower) en een dikke kus van mij.

    Oh jee, wat vervelend voor je! Ik kan me voorstellen dat je door de stress een paniekaanval kan voelen opkomen. Ik heb er zelf ook al een paar meegemaakt en ik kan me voorstellen dat je je echt rot voelt op de moment. :/ Ik hoop dat je toch nog een beetje rust krijgt en geniet van je verblijf in Tokio!


    What would Emma do?

    @krull: yep dat weet ik maar al te goed. En daar komt bij dat ik van natute heel slecht reageer op onverwachte narigheid. Zoals dat die fucking gate al bijna 10 minuten geleden aangekondigd had moeten worden, ik ben zo een volle dag aan het reizen en ik ben godverdomme moe.


    No growth of the heart is ever a waste

    @heli: ik kom terug van tokyo, but thanks!


    No growth of the heart is ever a waste

    Eindelijk zie ik de gate!


    No growth of the heart is ever a waste

    Thanks guys for comforting me, I feel more relieved now. Ik had zware ontwenningsverschijnselen; ipv lieve behulpzame Japanners in uniform kreeg ik chagrijnige Britten. Twee vrouwen daarentegen die zelfs het vliegtuig probeerden te bellen om het te stoppen waren wel heel behulpzaam en vriendelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    @heli: ik kom terug van tokyo, but thanks!


    Woeps sorry! ;D Maar dan heb je leuke dingen om aan terug te denken. :3


    What would Emma do?

    HANAYA schreef:
    Thanks guys for comforting me, I feel more relieved now. Ik had zware ontwenningsverschijnselen; ipv lieve behulpzame Japanners in uniform kreeg ik chagrijnige Britten. Twee vrouwen daarentegen die zelfs het vliegtuig probeerden te bellen om het te stoppen waren wel heel behulpzaam en vriendelijk.


    Ah, dus net alsof je van het tropische eiland terug komt in een land waarin het regent. Not nice. Maar wij Quizletters zijn nice!

    Ik hoop echt alles van je te horen als je bijgeslapen bent =D

    Wat ongelooflijk vervelend! Ik kan me er misschien niet bij voorstellen hoe dat is, want ik ben niet eerder in zo'n situatie geweest, maar een paniekaanval is nooit fijn. Toch heb je ballen om daar alleen naar toe te gaan en weer terug te keren.
    Je hebt in ieder geval allemaal gave herinneringen van Tokyo, I'm so jealous it isn't even fun.


    Quiet the mind, and the soul will speak.