• Ik ben bezig met mijn tentamenweek en had vorige week twee herkansingen waaronder English Vocabulary. Ieder block hebben we daar een tentamen van, dus ook afgelopen maandag. Dus, ik moest twee punten voor dat vak terug krijgen, een voor de resit (waardoor ik wel of niet mijn P dit jaar zou kunnen halen) en een voor de tentamenweek.

    Een half uur geleden werd een van de cijfers erop gezet en er stond niet bij welke van de twee het was. Maar gezien het een onvoldoende was ging ik ervan uit dat het voor mijn resit was. Dus ik heb een kwartier lang nagedacht of het nog wel nut had om op school te blijven (ik ben nogal dramatisch en mijn P halen is als ex-mbo'er echt iets waaraan ik getwijfeld heb of ik dat wel kon, dus dit was echt een tegenslag).

    Wordt er na twintig minuten gezegt, 'Oh het is het cijfer van de vocab van afgelopen maandag.' Nou, toen zakte de moed me nog meer in de schoenen, aangezien ik mijn resit echt veel slechter had gemaakt dan mijn tentamen van afgelopen maandag. Althans, dat dacht ik, want toen ik refreshte stond daar mijn cijfer voor de resit; een prachtige 5,5.

    Dus ik kan mijn propedeuse dit jaar nog halen, woeeeeeeeh. (hoera)(hoera)(hoera)(hoera)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aaah gefeliciteerd!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat moet dat zenuwslopend voor je zijn geweest, maar gelukkig heb je het gehaald!! *O* Gefeliciteerd! *O*


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'