• Vele van jullie weten nu wel dat ik als Grounder naar Elfia ga. Dit is een 'stam' uit de tv-serie The 100. Vandaag ging ik ook wat met de make-up aan de slag.Het was eerst de bedoeling dat ik een masker zou dragen, maar die heb ik aan mijn moeder gegeven, omdat die van haar stuk was aangekomen en ik het zielig vond.
    Toen kwam ik met het idee dat ik ook gewoon make-up kon doen. Ik ben ermee aan de slag gegaan en dit is de uitkomst;

    Ik vind het nog iets te dik, dus de volgende keer (dat is de keer dat ik naar Elfia ga) doe ik het wel een stuk minder dik c:
    Maar dit is wel hoe ik het ga doen.



    Echter zit er altijd een nadeel aan pietenschmink (dat is wat ik gebruikt heb) en dat is dat je het er moeilijk af krijgt en ik er nu bijloop als een of andere mislukte emo! :W Ook is het nu rood om mijn ogen van het boenen en het doet pijn D:
    Ik kom vandaag dus even niet meer buiten ;'D

    Dus dat. En nee het is geen duckface, het moest een scheve, teleurgestelde lacht voorstellen xd



    What do you think ?

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 13:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah gaaf. Jammer dat het ene masker kapot aankwam, maar zo is het ook leuk! Ik weet niet of je bij een Primark in de buurt woont, maar die hebben make-up verwiijder doekjes voor 1,50 en die werken echt heel goed. Ook met smink, dan is het wat minder rood.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Aaaa, dat ziet er goed uit!
    Ik weet niet of je toevallig aftershave in huis hebt, maar als je een dun laagje daarvan aanbrengt op je huid voordat je je make-up/schmink volgende keer aanbrengt, zal het hopelijk makkelijker worden om het er af te halen. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bedankt voor beiden tips, ik zal eens kijken of het werkt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het een idee om de make-up wateriger te maken en meer te smudgen met een kleine kwast zodat je dat drama-effect krijgt ipv meer een pandaatje (ziet er ook schattig uit!)
    Of, als je gaat koken, eerst een ui snijden waardoor je gaat huilen ;o. Klinkt misschien dom, maar ik denk dat vocht bij make-up best goed zou kunnen werken! De make-up van deze vrouw ziet er namelijk doorlopen uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou gewoon normale schmink gebruiken met wat water.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ahahaha durrrp.

    It aint perfect en niet donker genoeg, maar ik had donkergrijze oogschaduw gemixt met water and I only used my fingers here. Ik zou het donkerder kunnen maken door meerdere lagen te gebruiken en zwarte oogpotlood erbij te doen en dat te smudgen, but I was too lazy for that. I had fun *.* Om dit eraf te halen gebruikte ik make-up remover.

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 21:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah ik vind het echt best wel heel erg nice gedaan! Misschien spot ik je nog wel met Elfia! Ik hoef gelukkig alleen de eerste dag veel met make-up en schmink te doen en dan hoef ik mijzelf enkel helemaal groen te maken, wat niet heel lastig is, want zo handig ben ik niet met make-up :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    HANAYA schreef:
    Is het een idee om de make-up wateriger te maken en meer te smudgen met een kleine kwast zodat je dat drama-effect krijgt ipv meer een pandaatje (ziet er ook schattig uit!)
    Of, als je gaat koken, eerst een ui snijden waardoor je gaat huilen ;o. Klinkt misschien dom, maar ik denk dat vocht bij make-up best goed zou kunnen werken! De make-up van deze vrouw ziet er namelijk doorlopen uit.



    Dat is wel een goeie. Ik hou het sowieso op die twee strepen, maar uitlopen kan geen kwaad. Zal eraan denken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.